Een nieuw boek! En een feest met weggevers!

donderdag 3 april 2014


Het is bijna weekend. De zon schijnt. Ik doe wat vitamine D op in de tuin en kom binnen met een hoofd vol met zomersproeten, en wat minder muizenissen na een paar hectische maanden. Maar niet voor lang, want in de verte doemt alweer een nieuwe deadline. Een nieuw doel dat met het onvermijdelijke enthousiasme en helaas ook de bijbehorende (lichte) vlaag van onrust (denk: 'ga ik dat wel halen?') wordt onthaald.

Maar ik ben goed omringd. Mijn partners in crime, Riet en Kir verrichten momenteel noeste arbeid om u tegen het najaar opnieuw te voorzien van een stevige lading naaiprojecten waar u vlot de winter mee doorkomt. U leest het goed. Yours truly heeft zich opnieuw in een boekproject gestort en mag u trots meedelen dat ze werkt aan een opvolger voor Zo Geknipt!

Gezien de bulk van het werk voor mij op het eind ligt, vraagt u zich misschien af waarom het hier zo stil is. Het antwoord is zo simpel als wat. Ik wil er namelijk nog even gigantisch van profiteren om:

· in de zon te liggen nu het nog kan, voor ik weer achter een naaimachine post vat, fototoestel in de hand
· er snel die stapel boeken door te jagen, voor handleidingen lezen, herlezen en nog eens lezen weer mijn deel wordt
· welja, euh, 30 afleveringen van Game of Thrones te bekijken op 8 dagen
· dan maar lichtjes schuldbewust de tuin onder handen te nemen voor ik de strijd met de klimop grandioos verlies
· al wat voorsprong te nemen op mijn loopchallenge voor het geval dat dat het eerste is dat moet sneuvelen als ik in megatijdsnood kom, boekgewijs
· op alle uitnodigingen in te gaan en mijn kinderen werkelijk overal mee naartoe te sleuren, als compensatie voor de weken/maanden waarin die schaapkes zullen worden uitbesteed en door welwillende grootouders, vriendjes en babysits ongetwijfeld grandioos zullen worden geëntertaind in afwezigheid van hun moeder.

Maar hé, dat kan u vast worst wezen. Wat telt is dat er een nieuwe Zo Geknipt komt. Hoe cool is dat? Bij Riet lees je meer over het hoe en wat.

Maar nu concreet! Voor wie up to date wil worden gehouden over het reilen en zeilen van het Zo Geknipt team, een adres: een kakelverse Zo Geknipt Facebook pagina. Dus rep u allen daarheen, en liken maar. Het is eveneens de ideale plek voor alle aanmoedigingen aan ons adres. Altijd een oppepper in tijden van nachtelijke FaceTime conversaties over deze of gene streep op een patroon, omzomen of een biaiske, de positie van slotje, misverstanden over Riet haar stilaan legendarische cijferonhandigheid of de tint geel die er moet worden gebruikt en welke RGB waarde die dan moet hebben - I'm not kidding, it happens -.

En om die nieuwe pagina feestelijk in te huldigen en duidelijk te maken dat we Zo Geknipt 1 nog allesbehalve vergeten zijn spelen we van weggever. In het driedubbel! In de aanbieding: drie pakketten met originals uit de eerste versie van Zo Geknipt!

Wat moet je daarvoor doen? Simpel:

1. like de Zo Geknipt Facebook pagina
2. deel deze foto (openbaar, zodat we je kunnen terugvinden)

Zo Geknipt_winactie

3. post daarna op Facebook een reactie onder de foto van het pakket dat je graag wilt winnen. Je zult moeten kiezen: dubbele reacties worden verwijderd.

Er valt te winnen:

Pakket 1: een schoudertasje, een opvouwbare boodschappentas, een mandje krokantje, een zakje voor balkonplantjes, een bloemenbroche en een koelkastmagneet.

pakket1

Pakket 2: een winterbabyjasje (maat 68/74), een Menina kinderhandtas, een bloemenbroche, een lepelvliegtuigje en een koelkastmagneet.

pakket2

Pakket 3: Een schoudertas met verzonken rits, een bloemenbroche, een familieverpakking zadelhoezen (heren- dames- en kinderfiets) en een koelkastmagneet.

pakket3

Op 21 april maken we de winnaars bekend.

18 opmerkingen:

  1. Zo fijn dat er een nieuw boek komt! Ik maak alvast een plekje vrij in de boekenkast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's goed nieuws !! Veel succes met het nieuwe boek ! Het wordt vast weer zo'n topper als het eerste. Ik kijk er al naar uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. YES!!!! well done!!! Ik kijk er al naar uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super nieuws! Wat leuk dat er een deel 2 komt!
    Prachtige give away!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, tof nieuws! En alvast veel succes en courage!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O jee, dat hopen en duimen heeft geholpen;) Pre-ordered bij deze! Tof,tof,tof...dat koffertje!!! Onwijs veel plezier en succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh zo fijn dat er een nieuw boek komt! Ik moest er aan denken toen ik het bij Griet las, maar het is eigenlijk wel wijs dat je nu samen met iemand anders aan de slag gaat. Ik ben zo benieuwd! en probeer er tussen al het gestress door toch ook wat van te genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeujjj!
    21 april! Dat kan alleen maar geluk brengen, want 8 jaar geleden werd dan mijn eerstgeborene geboren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik riep net al hoera bij Riet, en dat de blogstilte jullie meer dan vergeven wordt. Een boek met zalige teksten zal dat worden! En bij gebrek aan kinderentertainment wil ik gerust stand-in zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super! Dus terug aftellen! Ben benieuwd!
    Succes dames!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Juij!!! Kijk er al naar uit! Heel veel courage met de uitwerking van het nieuwe boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat! Gij gaat dat heel goed doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super! Proficiat! Heb ik al twee dingen om naar uit te kijken :) voor oktober! Jeuj!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat. En remember, alles komt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Maar allez! En ik heb dat nu pas door! Fijn, ik kijk er al naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen