Jurken te koop.

dinsdag 15 april 2014


Kleine meisjes worden echt wel groot. Benen te lang. Jurken te kort.

*OPGELET*
Jurken voor fijne meisjes! Moeilijk om er een maat op te plakken gezien de frêle gestalte van de dochter. Best opmeten!
15 euro inclusief verzending binnen België.
Klik op de foto of de link voor meer foto's.

1. De boerderijjurk met rimpelrok, volledig gevoerd.
farm dress
okselbreedte: 32 cm · lengte: 70 cm

2. De rozeballonnenjurk met blinde rits en gevoerd bovenstukje.
ballonnen
okselbreedte: 31 cm · lengte: 63,5 cm

3. De indianenjurk uit het boek met blinde rits en gevoerd bovenstukje.
trotse dochter
okselbreedte: 31 cm · lengte: 62 cm

4. De Japanse bloemenjurk, iets steviger katoen, niet gevoerd.
Japanse bloemenjurk
okselbreedte: 33 cm · lengte: 73,5 cm

5. De Petit Pan jurk
petit pan hanako rouge
okselbreedte: 31 cm · lengte: 67 cm

6. Het eerste Antoinettetje met blinde rits en gevoerd bovenstukje.
Antoinette_°
okselbreedte: 30 cm · lengte: 63 cm

7. Het communie Antoinettetje met blinde rits en gevoerd bovenstukje.
antoinette°
okselbreedte: 30 cm · lengte: 65 cm

Voor wie interesse heeft: laat in de comments je mailadres achter of zorg dat ik je kan contacteren via je blog.

43 opmerkingen:

  1. Ik ben geïnteresseerd in het indianenjurkje. Welke maat is het? alissa.put@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. PS mijn mail is marleen.coleman@telenet.be

      Verwijderen
  3. Ik wil misschien de Petit Pan jurk wel. Eens meten eerst. Want zo fijn als Oon is Fien niet, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik opteer voor de boerderij-jurk. Super voor mijn dochter die naar kinderdagverblijf op een boerderij gaat! Dorine@zegthallo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laat maar weten of er extra verzendkosten naar holland zijn ;).
      Groetjes, Dorine

      Verwijderen
    2. Ik zet me ook in optie voor de boerderij-jurk als Dorine moest passen :) Stofje heb ik altijd geweldig gevonden, wonende op een boerderij!

      Verwijderen
  5. Reacties
    1. Hiephoi! Ben ik blij dat ik op tijd mijn Bloglovin nakeek :)

      Verwijderen
    2. Ik heb nog geen berichtje ontvangen, kan dit kloppen?

      Verwijderen
  6. leuke jurkjes ... maar voorlopig doe ik inspiratie op want maak ze eigenlijk liever zelf ;-) zo een boerderijkleed hebben we hier ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb interesse in de Japanse bloemenjurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. interesse in de japanse bloemenjurk.
    de rest zou ik ook zo willen kopen maar zal te smal zijn hier vrees ik.
    sandra_langsberg@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil graag het communie-antoinetteke! ZO SCHOON!! Jammer dat ik zo laat al die leuke blogs ontdek en dus niet meer aan het patroontje raak om het zelf ook eens te proberen... Ik vind het al een hele tijd spijtig dat dit niet meer te verkrijgen is.
    Mijn e-mail: lies_desomer@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind ze allemaal mooi maar de ballonnenjurk is nog niet verkozen . Ik ben dus daarvoor kandidaat . e-mail: vervliet.vicky@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PS vroeg net de dochter haar mening voor alle zekerheid en het antwoord was : "super mooi !!!" We zijn dus dubbel geinteresseerd ;-) in de roze ballonnenjurk.

      Verwijderen
  11. Tsjonge, heeeeeel jammere dat dochterlief groter is dan Oon.... Had anders graag geopteerd voor zo'n prachtjurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Met een skinny dochter die 2 jaar na die van Oon komt lijkt dit de lotto wel! Ik ben weg van de Japanse bloemenjurk en van de communie Antoinette! En dus waag ik graag mijn kans. Wij zijn te bereiken via lieven.veulemans@telenet.be.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Is de indianenjurk al verkocht?? Daar ben ik weg van!
    Groetjes, Sylvia
    izajadeaaron@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zou het een hele eer vinden om ons dames ten gepaste tijde in dat indianenjurkje te mogen kleden van jou !
    Chapeau gewoon al dat je t over je hart krijgt om ze weg te doen ;)
    En sowieso al driedubbeldikke merci om ons van zoveel inspiratie te voorzien .
    Groetjes , Mieke
    miekeai@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vrees dat ik er achterdoor ben... Ik waag toch maar m'n kans, je weet nooit dat er iemand afvalt. Enkel het communiekleedje kan me minder bekoren. Mijn adres: kdecropATgmailDOTcom

    BeantwoordenVerwijderen
  16. allemaal zo mooi!! maar allemaal zo groot :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Moest de ballonnenjurk nog terug beschikbaar zijn... Of de indianenjurk... Of de eerste Antoinette...
    Http://neven-jansen.be/mama

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jammer dat ik jongens heb...
    Ik zou niet geweten hebben welke ik moest kiezen!
    Leuk idee om het zo van de hand te doen! En inderdaad, 15 euro is niet veel!
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die eerste Antoinette zie ik ook wel zitten, de boerderij-jurk overigens ook wel !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. jammer te groot voor onze meid, maar stuk voor stuk prachtige werkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik schuif bij aan in de rij voor de japanse bloemenjurk...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb een al even smalle (en even blonde) dochter die ik wel zie flaneren in het japanse bloemenjurkje… (miekdhaene@yahoo.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh Oh, dat indianenjurkje heb ik altijd prachtig gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik heb interesse in wat er nog over is ;-)
    mijn dochter heeft net deze afmetingen
    sandynaessens@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. A wat tof! Ik deed vorige week precies hetzelfde! En dat was ook al zo'n succes! Iedereen blij. Tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi,

    Als er nog iets over is, mag je mij altijd verwittigen... Hier ook een smalle dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik heb grote interesse in de boerderij-jurk. Zeeeer handig voor een dochter die jeansbroeken weigert en geen graten ziet in rubber laarzen onder een jurk :-). nickythijs@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ooh wat leuk
    hier intresse in de japanse bloemenjurk of iets dat nog over is...
    hier een magere spriet die in alles past :-)
    LYNN

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hey, mijn dochter vindt de ballonjurk het leukste, dus als je hem nog hebt, dan wil ik die graag.
    Groetjes Nancy
    nancydesmet3@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ooooh. Ik zou het niet over mijn hart krijgen om ze weg te doen! Maar ik neem ze heel graag van je over mocht er nog iets vrij zijn. Het Petit Pan jurk of roze ballonnenkleed zie ik zo wel zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ai ai ai euh... na luttele maanden zal er niks meer over zijn zeker??? Dedjuu toch! Weeral een jaar geleden... misschien heb je ergens de groene Liberty nog tegengekomen? Zo ja, dan zou je me heel blij maken! Ik kijk uit naar je reactie! Dina van fetedesgamins.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als het boek er is, ga ik nog eens door de stoffenkast. Beloofd!

      Verwijderen