April

zondag 11 mei 2014


April was vanalles door elkaar. Het begon met afzien. Verliezen. Negeren. En potjes toedraaien. Ergens proberen te geloven dat alles goed komt, dat ook.

Er was London. Vakantie. Uitgaan. Gin tonic drinken. Vriendjes. Zon. Buiten spelen!

London_StPauls
Gravensteen

Het waren ook weken van loopkilometers vreten. Daar onnoemelijk veel plezier in krijgen. Grenzen verleggen. En volop genieten van de prachtige achtertuin van mijn stad.
Meersen

April was een keerpunt. Stilletjesaan weer uit dat dal klimmen. En op het einde weer rotsvast geloven dat alles goed komt.

Als dit niet het beste bewijs is, dan weet ik het ook niet meer.

Naaien

14 opmerkingen:

  1. hopend dat alles in mei weer een beetje meer in de plooi valt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo blij dat er een keerpunt is gekomen, dikke kus x (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 't Was heftig precies. Maar net zoals op je Londen-foto is er altijd een beetje blauw tussen al het grijs...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Respect voor al die kilometers, op de baan en in het water! En voor de rest: knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 't Zal voor jou zijn dat het zo hard waait vandaag: hoofd leeg, nieuwe bladzijden, klaar, start! Ik loop mee, mateke!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. All's well that ends well. Dat zeiden ze lang geleden al. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Succes! En zoals ik vaak zeg: tomorrow is another day!

    Lieve groet,
    Victorine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Everything happens for a reason... Soms duurt het gewoon wat langer vooraleer we de keerzijde van iets kunnen zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alles komt AL-TIJD goed, zeg ik ook vaak bij mezelf,...
    Blij dat er een nieuwe start is, een keerpunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik geloof daar ook in, net zoals Joke. Het komt ALTIJD goed, altijd!

    BeantwoordenVerwijderen