De kraanvogel.

donderdag 7 augustus 2014


Dat het leven niet altijd over rozen gaat, dat weten we allemaal. Soms haalt het stevig uit. Hard. En onverwachts.

Toen ik met deze kraanvogel in mijn handen stond had ik net te horen gekregen dat het leven niet zo lief was voor een van mijn beste vrienden. Ik slikte even om zoveel symboliek. Om het toeval dat ik enkele dagen voordien hier net een kraanvogel koos en dat ik die nu nooit zomaar zal opspelden, maar wel om een verdraaid veelbetekenende reden. Vechten, verdorie.

aboutabrooch1_DSC_0882
aboutabrooch2_DSC_0828

Al een geluk dat ik mijn GoT liefde even opzij schoof en deze niet koos.

6 opmerkingen:

  1. Ja het leven kan hard zijn,veel moed in de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas begrijp ik je. Maar dan als partner van. Alle steun en liefde toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik hoop echt dat het helpt, dat kraanvogeltje...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik lees. En lees. En herlees. Mooie woorden, Oon. En een prachtige vogel, die hopelijk zijn symbolische betekenis waarmaakt!

    BeantwoordenVerwijderen