Wolken. Zee.

zondag 24 augustus 2014


Soms is er niet meer nodig dan: "Kom, we gaan naar zee!" Ook al is het al avond. Ook al is het niet erg warm. Ook al waait het.

Het strand op zijn best, wat mij betreft. Leeg. Winderig.

IMG_3123

Geef het kind een uitgestrekte vlakte en hij gaat al helemaal loos in 'sporen trekken'.
IMG_3022

Kitesurfers. Altijd een beetje jaloers, ik.
IMG_3041

IMG_3092

Groot strand. Kleine jongen. Vreemde lucht. En een vlieger.
IMG_3074

Meisje. Dood diertje. Again.
IMG_3119

Het duurde ook niet lang voor de schoenen uitgingen, de broeken werden opgestroopt en de mouwen opgerold. Of niet. Een boeltje werd het sowieso.
IMG_3086

Een mooi boeltje, die drie. Dat wel.
IMG_3150

11 opmerkingen:

  1. Ja lap, nu heb ik dus instant goesting om ook naar de zee te gaan! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig zeg! Spijtig dat het voor ons toch ├ęcht te ver is voor zo'n avondje-snel-weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wij kwamen gisteren terug en nu heb ik weer goesting om terug te gaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vanuit de Kempen eindigt een dagje zee om 4 uur, om voor de file weer weg te zijn. Maar zo'n zalig licht, zo even 's avonds tussendoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leeg en winderig strand, oh daar hou ik ook zo hard van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ik dat zo lees denk ook ja naar zee maar eerlijk gezegd/geschreven ben ik gene fan van de zee.Misschien ook omdat het 3 uren rijden is vanaf hier?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was nooit zo'n zee-adept maar nu ik samen ben met een echte beach boy (afkomstig uit Blankenberge, jawel), begin ik de zee zelf te missen na een paar weken! En vanuit Gent is dat nog geen uurtje rijden. Ik ben altijd jaloers op de golfsurfers ;-)

    BeantwoordenVerwijderen