Bedlectuur.

woensdag 10 september 2014


Ik heb er even op moeten wachten, maar het was het wachten meer dan waard. Tyler Knott Gregson is ruim anderhalf jaar mijn dagelijkse gezel bij de eerste ochtendlijke koffie. Mijn liefde voor zijn teksten maakte in die tijd wat evoluties door. Van zijn typewriter series die mij vaak baffled en een tikje ongefocusd naar het scherm lieten staren, over zijn haiku's die ik steeds meer ging appreciƫren, naar zijn lange teksten die er momenteel voor mij met kop en schouders bovenuit steken. Mijn gemoed evolueerde mee, dat spreekt.

TKG1

Ik sloeg meteen aan het bladeren, op zoek naar 'gevaarlijke' teksten. Naar deze die ik niet kan lezen zonder even ergens anders te zijn.

Deze is er eentje van. Sinds jaar en dag de cover van mijn Pinterest bord.

TKG2

10 opmerkingen:

  1. Wat geweldig mooi. Bedankt om dit te delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nooit van gehoord, maar heg lijkt me prachtig! Dank voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is ook een dagelijks deel van mijn woordenvangst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi.
    En even terzijde: ik heb vandaag 2 pennenzakken voor perfectionisten gemaakt. Zonder jouw handleiding was ik er niet geraakt. Van harte dank!
    Jeannine Vanham

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof! ik ben je pinterest bord gaan volgen. Wie weet belandt het boek over een tijdje ook wel in mijn boekenkast!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Bedankt om me deze auteur te leren kennen.

    BeantwoordenVerwijderen