Give-away: Win 4 melamine bordjes!

maandag 20 oktober 2014


Afgelopen weekend werd een van mijn favoriete webshops 4 jaar. Niet zo uitzonderlijk, denkt u wellicht. Neen, absoluut niet. Maar net zoals met alles dat in mijn leven passeert klikt het, of klikt het niet. Met Kidsdinge klikte het onmiddellijk. De site is niet alleen heerlijk kleurrijk, Inge bleek ook nog eens de vriendelijkheid zelve.

Ik kreeg de vraag of ik voor die 4e verjaardag geen 4 melamine bordjes wilde weggeven via deze blog. Natuurlijk! Inge stuurt een iemand van jullie een setje van 4 bordjes die jullie zelf mogen kiezen. Hier heb je meteen een zicht op de volledige collectie bordjes.

Deze designs zijn splinternieuw! Die krokodil ♥


Wat je moet doen?
In de comments vermeld je wat je favoriete Kidsdinge item is. Fan worden op Facebook van Kidsdinge en de give away extra delen op Facebook of blog is een extra winkans. Vermeld dat dan ook even in de commentaren. Fan worden van Oon mag uiteraard ook altijd!

Kidsdinge vind je volgend weekend op De Bonte Fabriek. Als je langsgaat, doe dan de groeten van mij.

Kidsdinge vind je ook op Instagram (voor een exclusief kijkje achter de schermen) en heeft de Pinterest titel van 'populairste moodboard van België'. Als dat geen bezoekje waard is!

83 opmerkingen:

  1. Oh, leuk! Ik vind kidsdinge zo'n leuke webshop en heb van alles op mijn verlanglijstje staan. De 'animal nesting dolls' en de 'djeco sneeuwbal lamp hert' staan wel echt helemaal bovenaan! :)
    Ik ga m ook delen op facebook, als ik m kan vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kende de webshop nog niet. Maar na alles -jawel alles- eens te hebben bekeken, begrijp ik waarom je er zot van bent. De collectie bordjes is echt groot en zoooooo mooi. En dan had ik de stempels nog niet gezien. 1 favoriet artikel kan ik niet kiezen. Mag ik ook zeggen dat ik alle bordjes en stempels geweldig vind... Hun FB-pagina krijgt er een fan bij en delen is een kleintje... Kristelvds@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben absoluut fan en volg al op Facebook. Mijn twee zonen zijn gek op de bordjes en op de puzzels, dus ik ding graag mee naar de prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben zot van de djeco spulletjes.
    De ultieme topper en ook op het lijstje voor mijn metekindje vind ik dan ook de stap voor stap hoe dieren te tekenen.

    Ik ben al fan op facebook en volg jullie leuke spulletjes met het voorbij komen. En nu vingers kruisen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige bordjes! De bordjes vind ik echt het leukst! Zou die wel heeeeel graag winnen :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb vast onder een steen gezeten, maar ik kende deze shop nog niet!! Zoooveel leuke dingetjes! De bordjes vind ik super en ook de wenskaarten, de stempels, de creatieve kidsdingen! Ik ga het meteen even delen op blog en FB en ik word fan! Leuke give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zo'n webshop. Ik kijk mijn ogen uit. Mijn favoriet - samen met de bordjes - is de poster met de leeuw. Groetjes, Mij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De sneeuwballamp is mijn favoriet! En ik met die bordjes kan ik wel iemand heel blij maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe graag mee aan de winactie en owww wat is de Djeco schildpad op de site van Kidsdinge ontzettend leuk! Ik word zometeen gelijk ook even Fb-fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben al zo lang fan van kidsdinge. De nestingdolls animal is hier absoluut favoriet. Er wordt al een jaar iedere dag mee gespeeld. Al denk ik dat straks na 5 december de sneeuwballamp hert van djeco ook een grote kans maakt. Ik deel de fb post ook even!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn favoriet is de sneeuwbol/lamp met hertje erin. Zou ik wel op mijn eigen nachtkastje willen zetten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat zijn echt superleuke bordjes! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goh, kiezen is wel een heel moeilijke opdracht maar nu ik een zoontje heb zou ik toch die nesting dolls va ingela p arrhenius. Misschien die toch maar aan de sint vragen, is nog wel een ideetje.
    Ik ben reeds een tijdje fan van kidsdinge

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De Lapin lamp, de sneeuwbol, de melamine bordjes, wolkenkussen en de lieve posters zijn mijn favorieten!! Ik heb de give away alvast gedeeld! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O!!! Ik zou zo hard weten wat kiezen!
    Ik zou voor de Maan-poster gaan. Die wil ik al lang voor in de kamer van Nona.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind de pagina leuk en deelde de actie ook op Facebook (ik ben Eleen :-)).
    Ik kende de webshop eerlijkgezegd nog niet, maar nu gelukkig wel!
    Wij vier zouden de volgende bordjes kiezen: de leeuw, het lievenheersbeestje, de tijger en de vos!

    Ik vind het wolkjeskussen er heerlijk dromerig uitzien, een nieuw favorietje hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De nesting dolls, zeker weten! En fan op facebook was ik al langer! Heerlijk gerief!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, erg veel leuke dingen! Vind het Djeco vormenspel en mosaiek erg leuk (laatste doet me weer denken aan ministeck...) En die bordjes zijn ook erg leuk! Ik ben ook al fan op FB. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fan van Kidsdinge was ik al, na het lezen van je blog nu ook van jou, Oontje :-) Mijn favo artikel is de Ingela Tijger poster. Deze staat zo mooi op de kamer van onze jongste! Ciao, marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk! Ik vind het memoryspel van Ingela echt tof. Mooi en leuk om te spelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wat hebben die mooie dingen! ik zou kiezen voor de nesting dolls animal Ingela. En ik ben zojuist fan op facebook geworden. hip hoi!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke give away! De stempels zijn al bij mijn favorieten (such an addict) maar ook het wolkenkussen & de Lapin & me-lampjes. Volgen op fb deed ik sowieso al. Ik deelde de wedstrijd wel eveneens op mijn facebookpagina. Tot op de Bonte Fabriek!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mag je ook meedoen als je geen FB hebt? Deze bordjes zijn namelijk wel zó geweldig! Naast de Djeco puzzels m'n favoriete items van de site!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. de knutselspullen van Djeco zijn echt mijn favorieten en fan zijn we ondertussen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind de animal nesting dolls geweldig!
    Ik ben net fan geworden op Facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mijn favoriet is op dit moment het leeuwenschaaltje van ingela. Maar s ochtends mijn boterham eten vanaf een nieuw ingela bordje zou ik geen probleem vinden! Ik gen fan van fb en deel het bericht

    BeantwoordenVerwijderen
  27. De posters zijn supertof! Fan op facebook was ik al, berichtje gedeeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mijn favoriet zijn nog altijd de Milestones-Babycards! Fan op facebook ben ik al lang :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Voor mijn dochter had ik de magneten op mijn lijstje staan en een poster voor haar nieuwe kamer. Ik kan alleen nog niet goed kiezen. Misschien ook nog een nieuw bordje. Hier staan ze ook al trouw op de tafel. Super vind ik ze! En fan ben ik al.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Kidsdinge heeft er een nieuwe fan bij! Heel veel leuks! Maar deze bordjes zijn de BOM! Laat ons iedere dag maar als wen lachdag beginnen met zulk leuks op de ontbijttafel 😃 dus volle bak geliked FB instagram en blog www.mez11.blogspot.nl
    Gave give away!! Liefs Joyce van Mez11

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik ben fan van de nesting dolls. Ik ben reeds fan op facebook en zal de gice away delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuke website met toffe accessoires en wat vindt deze fiere papa zijn leukste item op de kidsdinge site? De Lapin & me vintage konijn nachtlamp blauw!

    De leuke mooie bordjes die je kunt winnen zijn ook ideaal om hier in huis te hebben! Een leuk bordje zorgt er misschien voor dat de kindjes meer geinteresseerd gaan zijn wat erop ligt :-) (en de papa vind de illustraties super design en tochwat speels)

    Er zitten wel veel leuke tussen dus ... als ik mag kiezen vind ik de tijger, vos, egel en leeuw het leukst!

    Ohja hier al een fan van Inge's site kidsdinge op facebook

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oeh wat een gave bordjes ! Daar wil ik wel een kansje voor wagen. Ik zal ook liken en delen op Facebook !

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mijn favoriet is de Mr Moon onderzetter :-) Volgen op fb deed ik al dus moest enkel nog delen en zet vandaag nog een link op mijn blog! mizolilie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuke bordjes, helemaal iets voor mijn zoontje die tegenwoordig enthousiast zijn eten van het bord kiepert om te zien welke afbeelding er nu weer op zijn bordje staat :-) maar voor mezelf zijn de posters ook wel favoriet! fb kan ik niet, heb dat niet maar we duimen he veronkiedw.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Die magnetische weekplanner lijkt mij wel wat! En zo veel meer ook...
    Ook fan op fb!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh, superleuke bordjes! Echt heel veel mooie printjes :)
    Vond de FB-pagina al leuk, heb nu ook nog eens de wedstrijd openbaar gedeeld.
    Superveel leuk speelgoed van Kidsdinge, zoals die garage met autootjes, of de Magniville magneten, of ooooh die Djeco sneeuwbol lamp met hert, zo schattig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hip Hip Hoera voor Kidsdinge.

    Wat een leuke bordjes. Zoonlief, die zot is van visjes, zou wel graag het vissenbord willen winnen. Hopelijk wil hij dan iets beter eten met dit bordje, want laatste tijd zijn het drama's aan tafel.

    Ik heb het via FB gedeeld en zal deze actie ook vermelden op de blog die ik heb met 2 vriendinnen (www.driecreatievebijtjes.blogspot.be)

    Groetjes

    Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Kidsdinge is een super webshop, ik ben helemaal fan van de lampin lampjes met de vintage konijntjes als favoriet. Ik deel dan ook graag de link en natuurlijk doe ik graag mee voor de melanine bordjes! Toffe give-away, veel liefs, Aagje

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik ben fan! In 't echt en op facebook waar ik het ook deel. Van zoveel kleur en moois word je toch echt goed gezind! En zo'n bordjes zouden heeeel welkom zijn ... 'k was onlangs aan 't twijfelen om er wat aan de muur te hangen ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. O, ik zou zo blij zijn met deze bordjes. Flor vast ook.
    Mijn favoriet van Kidsdinge? Dat wordt weer een helse opdracht, teveel leuks daar! Een leuke poster zou ik kiezen! De Moon poster is mijn favoriet!
    Ik deel ook op fb.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik ben fan van de leuke bordjes. Heb er al eentje maar wil mijn collectie zeker uitbreiden;-) Mijn favoriete artikel is de ABC-poster van Helen Dardik. Als juf van het eerste leerjaar en mama van een dochtertje die net leert lezen heb ik een zwak voor alles wat met lettertjes te maken heeft. Vorige week besteld en nu schittert de poster in Clara haar nieuwe kamer. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Alles in de webshop is leuk!!
    Persoonlijk vind ik alle bordjes leuk zou heel de collectie willen hebben ;) maar de milestone cards zou ik kopen voor mijn stiefbroer die in maart papa wordt van een meisje :D
    Deelde op FB en kidsdinge vindt ik leuk ;) (jasmien veeckman)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik ben fzn van het eerste uur. Altijd origineele dingen bij Kidsdinge en ook nog sympathiek inderdaad. Aangezien ik pas bevallen ben van Stella vind ik dat ik een cadootje wel verdient heb, ik hou van de nieuwe trekschildpad van Djeco. Nog nergens anders zien passeren, wie weet loopt Stella binnekort rond met een schildpadje achter haar? Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. http://www.kidsdinge.com/index.php?item=lapin-_amp_-me-cherry-blossom-doll-pink&action=article&group_id=14&aid=3953&lang=NL

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Oh, oh, die bordjes zijn werkelijk té schattig! En verder die trekfiguren van Djeco... Ik zou de halve webwinkel leegkopen! Kidsdinge geliked op FB

    BeantwoordenVerwijderen
  47. mijn favoriete artikel: de poster van de sterke circusman :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Superveel leuke dingen. De posters van ingela vind ik super, het wolkjeskussen,...
    De milestone babycards zou ik zelf heel graag willen voor mijn kleine man die nog even in mijn buik woont. En als ik tussen de bordjes moet kiezen...het uiltje of de krokodil.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Fan van de hele "Lapin & Me"-collectie!
    En met een bijna-peuter die vanalles begint te eten, zouden de bordjes meer dan welkom zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Kidsdinge is zo'n gevaarlijk leuke webshop! ik vind de nesting dolls wel leuk, en sowieso ALLES van ingela!!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Zoveel leuke dingen in de webshop! Ik ben wel altijd al super fan geweest van de bordjes, word je meteen vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik ben vooral fan van alle djeco spelletjes. Mooi gemaakt en super!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Net fan geworden van de facebookpagina.
    Op de website is het moeilijk kiezen tussen al dat moois, maar als ik echt een keuze moet maken, zou ik me laten gaan bij de stempels, stickers en wenskaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Grote fan van het wolkenkussen!! maar die bordjes trekken ook al lang de aandacht! ik ben fan op de facebook en op de pinterest!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. I like die bordjes, al heeeeeel lang! Yes, please. FB-fan ben ik al.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Waaaaauw...deze zou ik echt graag winnen voor mijn Vicje!! Ik ben FB-fan en ook al gedeeld...Fingers crossed!!!

    Lore Beyens & Vic!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Super! Als ik eenmaal groot ben later,... koop ik voor mijn kleine spruit een heleboel bij Kidsdinge. Ik ben eigenlijk vooral fan van de poster van de Bremer stadsmuzikanten. De tekening is zo eenvoudig, kleurijk en oh zo mooi. De bordjes van hetzelfde laken een broek: eenvoudig, kleurijk en oh zo mooi!
    Ik deelde het ook op facebook, want iedereen moet deze site leren kennen (en de blog van Oontje ook natuurlijk ;)) !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik wil ook nog in zo'n bordjes eten :) mijn favorietjes toch wel van de webshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Aah, zo schattig! Ik ben fan van de nesting dolls... en van de posters!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wauw, zo leuk! Ik heb de giveaway ook op fb gedeeld. Mijn favoriet is de Walvis in zee, die past zo mooi bij ons als eilandbewoners :)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. wow, das een leuke om te winnen
    nu nog winnen
    de planner van gezinnig is gewoon top en vooral superhandig voor miss warhoofd

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Mijn favoriet blijft nou juist toch echt de bordjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik ben fan van het blokkenkasteel!
    En ook van de bordjes, ha!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Grote fan hier, zowel op Fb, pinterest en instagram.
    Zou nog graag een appeltjesposter willen, maar denk niet dat die er nog zijn in de shop. De wolkenkussentjes vind ik ook geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat een super leuke bordjes en laten wij nou precies vier kindjes hebben ;) Er zijn super veel leuke dingen in de webshop maar ik denk dat ik de nestingdols het leukste vind (na de bordjes :) ). Ik ben de give away ook op Pinterest gedeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Mevrouwtje Theelepel22 oktober 2014 om 13:39

    't zijn allemaal schone dingen op die webshop. Maar als ik echt 't tofste moet uitkiezen, dan ga ik voor de nesting dolls animal, superschoon! misschien wel iets voor op het kerstwenslijstje van de kindjes

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ja, die bordjes blijven heerlijk mooi ... Het hondje en de nieuwe krokodil, wat leuk. ik doe wel graag mee om ze te winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ook ik ben fan van Kidsdinge! En als juf kan het ook bijna niet anders dan dat de Helen Dardik ABC poster hoog op mijn verlanglijstje staat, maar ook die bordjes zijn super leuk! Fan op facebook was ik al, maar ik zal de weggeefactie ook op mijn blog vermelden. Wat zou het leuk zijn om bordjes te winnen en wat zal het voor de winnaar lastig zijn om te kiezen welke het zouden worden...

    Hanneke maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik ben helemaal weg van Djeco sneeuwbol lamp hert.
    Fan geworden en pagina gedeeld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Zoveel leuke dingen...
    Maar de Djeco trekfiguren vind ik extra leuk!
    En die borden, tja, daar ben ik verliefd op. Dus ik kruis mijn vingers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Oh,dat zouden wij hier allemaal tof vinden!!ik ben anders ook helemaal fan van de nestingdolls ; we hebben er zo al eentje en de kids vinden dat fantastisch. En wij ook, ah ja, mooi speelgoed maakt mooie rommel dus dan moet je zo niet opruimen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wat een geweldige bordjes. Heerlijk om daar van te eten. Ik vind de trekfiguren van Kidsdinge erg leuk, vooral de vos. Ik heb de give away ook op pinterest gedeeld (aukjel).

    BeantwoordenVerwijderen
  73. oei... een kei lange reactie gepost en ze is weg... 'k zal het nu wat korter houden: de allermooiste dingen, daar ben ik al voor bezweken, maar gisteren een live-sneak-peak gekregen van de nieuwe producten, en de wolkjeskussens zijn ongelooflijk mooi, en er is ook een heel mooi kerststalletje nestingdolls, ik ben fan (en ik zal wel opnieuw bezwijken ;) ) Wij hebben hier al 4 bordjes van Kidsdinge, maar omdat die alle dagen gebruikt worden en er intussen zoveel mooie ontwerpen zijn bijgekomen, mogen er altijd nog 4 meer in de kast! groetjes Liesbeth Stryckers

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Zoveel mooie dingen bij Kidsdinge! Ik vind de 'Janneke maan' poster héél mooi. Deze krijgt ons zoontje voor kerst. Ben fan van kidsdinge op fb (al lang) en heb er ook de wedstrijd gedeeld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  75. super leuk die set houten popjes/dieren

    BeantwoordenVerwijderen
  76. de posters en de bordjes zijn mijn favoriet!
    ik volg op facebook

    groetjes,Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Er staat niet 1 ding op de website dat ik niet leuk vind maar als ik echt moet kiezen blijft het wolkenkussen toch all time favourite!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Mijn favoriet zijn de Milestone Baby Cards, het ideale kraamcadeautje! vanwege een nieuwe fan van Kidsdinge op Facebook

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Mijn favoriete items van kidsdinge zijn eigenlijk de bordjes zelf, hoewel we best al wel een stapel hebben mogen er van mij dus nog wel bijkomen :-). Ze maken de werkochtenden net iets aangenamer, en toveren steevast een glimlach op het gezicht van mijn kleine meid en haar mama!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wat een leuke designs zeg! In ons cafe zijn we een tijd terug ook overgestapt op melamine servies vanwege de breukkosten. Zag het in het begin niet zo zitten maar het ziet er zo leuk uit! En het gaat natuurlijk ook echt niet zomaar stuk.Als ik deze bordjes zie ben ik weer blij met de keuze!

    BeantwoordenVerwijderen