Over druk, druk, druk en genieten en dankjewel én de winnaar van de give-away.

vrijdag 7 november 2014


Het leven raast aan een rotvaart voorbij. Ik ben amper nog thuis. Maar genieten, jong. Genieten dat ik doe, echt waar.

We pikten Fink zijn doortocht in de Vooruit mee. En die van Douglas Dare eveneens. Twee keer kippevel, met momenten, en blij dat ik er was. Mijn telefoon bewees dat hij ook goeie filmpjes/geluidsopnames kan maken. Een mooie herinnering aan een warme avond.



Ik spendeerde ook heel wat uren op de boekenbeurs. Dat mijn strijklade ondertussen niet meer dicht kan, er geen fruit in huis is en ik leef op koffie en veel te weinig eten, dat neem ik er graag bij. Mijn wederhelft regelde in mijn afwezigheid een nieuwe voortuin en plooit zich over de kinderen en hun huiswerk. Alles onder controle.

Dikke merci aan al die vriendelijke onbekenden en collega-bloggers die ons goedendag kwamen zeggen op de Ladies' Night… aaaah, zalig! Bedankt, iedereen, voor jullie aanstekelijk enthousiasme!

Bedankt ook Van Halewyck voor die warme golf die mij overspoelt telkens ik bij jullie ben. Dat is een beetje bleiten vanbinnen, maar ook keihard genieten.

Ik kocht - rap, rap, het grote shoppen is voor morgen - beide Woonboeken. Als het weer rustig wordt, kruip ik met een dekentje in de sofa en kijk ik naar al die fijne kamertjes van alle bekenden. Goed gedaan, jullie!

woonboek

Inge van Kidsdinge kwam persoonlijk langs om mijn bestelling af te leveren. Prachtig verpakt, zoals altijd. En met een extraatje. ♥

kidsdinge

Ik was jullie ook nog een winnaar voor de give-away verschuldigd! De onschuldige hand grabbelde een kaartje uit de pot waarop TIENE stond. Mail je me even?

10 opmerkingen:

  1. Geniet er maar van met volle teugen. Nog een dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn je in real life gezien te hebben dinsdag. Drukte kan dus ook plezant zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook blij dat ik je dinsdag ontmoet hebt,heel even maar toch lang genoeg om een gesigneerd boek mee naar huis te nemen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kocht vandaag ook t oude woonboek! En oh wat ben ik blij met de bordjes. Maakt mijn dag goed na een vermoeiende babynacht en weenavond! Ik kijk al uit om uit te kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan je emailadres nergens vinden, mijn voorkeur gaat uit naar vos Met muntgroene achtergrond, leeuw, beer en krokodil!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu ben ik toch wel heel curieus naar die strijklade. Is dat een hele grote schuif waar je al je strijk kan in dumpen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Gewoon in de keuken, hoor. Maar wel iets waar alles plat in kan. Geen mand vol strijk die in mijn oog springt iedere keer als ik de deur van de berging open doe :)

      Verwijderen
  7. http://tie-ne.blogspot.be/2014/11/leuke-bordjes.html

    BeantwoordenVerwijderen