Uitwaaien.

maandag 10 november 2014


Het was zonnig, maar berekoud. We gingen - mopper, mopper - naar zee om de wilde onderdelen van dit gezin even uit te laten.

Het waaide. Hard. Ik joeg de kinderen de duinen in.

'Om het eerst boven op de duin!'
'Kom, we gaan verstoppertje spelen!'

Soms is er niet meer nodig dan een paar keer stevig tegen de wind in schreeuwen om te kunnen genieten van een vrolijk kinderspel. Ik wat frisjes op mijn duin. Zij met rode kaken van het lopen.

dehaan1
dehaan6dehaan4dehaan2dehaan5dehaan3

5 opmerkingen:

  1. hihi net zoals "wij gaan op berenjacht" me dunkt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De rode kaken, de koude lucht, de grasduinen, de meeuwen,... Noordzee we missen je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In zo'n weer ga ik het liefst naar zee. In de zomer echt niet, de wederhelft dan weer wel.

    BeantwoordenVerwijderen