When a plan comes together.

donderdag 11 december 2014


Ik zag een trui en ik zag er een kind in. Mijn kind wel te verstaan. Met een bijpassende broek. In die twee milliseconden dat het beeld van die trui onderweg was naar mijn hersenen had ik er dé perfecte garderobe rond verzonnen.

De gebreide trui met de prachtige kleuren was van Kid-Kid en vond ik bij Goldfish. Ik maakte er een matching Cisse bij.

cisse_goldfish4

De trui is zo fantastisch zacht dat ik hem zelf ook wel zou willen. Tot nu toe associeerde ik Kik-Kid met comfy kleren: zachte sponsen truien, jurkjes en hemden in tricot, en een hele resem jassen in mijn kast. Van mij mogen ze best nog meer breisel op de markt brengen.

cisse_goldfish5

De Cisse werd een 122, de smalle versie. Het kind meet 120 cm en weegt 20 kilo droog aan de haak. Ook die smalle versie nam ik links en rechts nog een paar millimeter in en ik moet het me duidelijk nog niet in het hoofd halen om de stap met de verstelbare elastiek in de taille in de toekomst achterwege te laten. Het bleek gelukkig al snel dat dit een topper zou worden en het vooruitzicht van een nieuwe outfit was voor het heerschap zelfs zo aanlokkelijk dat ik hem even kon losweken van zijn sintcadeau.

cisse_goldfish6

Ik koos voor een basisversie zonder rits, als test. Er volgt dus nog wel eens een Cisse mét rits als mijn smalle vent ze ook effectief gebruikt. De tijd die ik niet besteed aan ritsen inzetten, spendeer ik graag aan andere folies, zoals de dubbele zakken, met paspel uiteraard of wat had u gedacht, of het kontzakje dat wellicht nooit gebruikt zal worden, maar fijn is het wel.

cisse_goldfish2

Hartje voor de dubbele steekzak.

cisse_goldfish7

Een hartje ook voor zachte truien op blote kleinejongensvelletjes.

cisse_goldfish3

Nu nog matching leren botjes. Iemand een idee waar ik die kan vinden?

Wie nog kerstcadeautjes nodig heeft: de deuren van de Goldfish HQ staan op 12 en 13 december voor u open tijdens de Big Holiday Shop! Voor wie geen kinderkleren meer van doen heeft: wist je dat Goldfish ook strakke posters in het assortiment heeft?

Broek: Cisse van Zonen09
Trui: Kik-Kid via Goldfish

16 opmerkingen:

  1. Wat een mooie outfit! Prachtige foto's ook!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh! Hij staat gewoon prachtig met die kleuren, schoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. <3 Ik heb deze laarsjes voor de zoon, mét vleugeltjes passend bij zijn 'pilotenjas' :-)
    http://www.ottolili.be/pages/collectie.php?c=3&m=111&col=2&i3=12#

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi! Alleen heeft Ocra niet meer zo'n grote maten, dacht ik. Maar ik kijk eens uit.

      Verwijderen
  4. Schoon!!! Begin vandaag ook aan de cisse, in basicversie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cisse is een topper voor smalle jongens !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kei schoon! Foliekes..; ach was er maar nog meer tijd in deze wereld ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Per-fect bij de broek! Cisse, ik moet er ook nog altijd eens aan beginnen. Ik wacht tot er een nijpend broek tekort is in zoons kast.
    En zo blij dat je weer onder de 'naaienden' bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, dat klopt helemaal! Die trui is inderdaad echt prachtig. (De broek ook hoor!) Ik vind deze er wel stoer bij, maar weet niet of jij zo gesperig bent. ;-) https://www.hippeschoentjes.be/hippe-schoentjes/petasil-kinderschoenen-9178-laarsje-bruin.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtkleuren...
    De Zoon heeft deze van Koel: https://www.hippeschoentjes.be/hippe-schoentjes/kinderschoenen-koel4kids-laars-keesje-camel.html

    BeantwoordenVerwijderen