Winter.

vrijdag 26 december 2014


Ik ben blij dat het voorbij is. Kerst. Ik heb er echt, echt totaal niets mee. We hadden oneindig veel fijne momenten met vrienden en familie en genoten daar ontzettend van, maar dat echte kerstgebeuren, dat hoeft er voor mij niet bij.

Anyhow, we gingen van huis tot huis, vulden agenda's met etentjes, play dates, sleepovers en eindigden met kindertjes die in slaap vielen in de auto. Tussendoor vond ik wat tijd om te zwemmen en te lopen. 's Ochtends vroeg. Of op kerstdag zelf. Niemand op straat. De hele wereld voor mij.

Het bos bij mijn ouders, op wat de koudste en witste ochtend van deze winter moet zijn geweest.
winter2014winter2014_2

Marshmellows als dessert bij de buitenkerstboom.
kerst

Kerstloop in de zon rond Damme. De ene kant en de andere kant.
kerst_dammekerst_damme1

En een ♥ voor mijn mooie vertrouwde meersen.
winter2014

In week 2 van de vakantie zetten we de trend van week 1 gewoon door.

Fijne feesten!

3 opmerkingen:

  1. Idem voor jou, Lies. Enjoy de feesten, los van kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tot voor enkele jaren had ik hetzelfde gevoel als jij tot de kerst, maar het is toch het moment om met onze hele familie samen te zijn. Iets wat niet vaak gebeurt. En omdat ik blij ben met mijn familie, ben ik nu ook heel blij met kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie fotos!
    En leuke momenten met vrienden en familie, daar draait kerst toch rond, niet?

    BeantwoordenVerwijderen