Project #boostyourpositivity

woensdag 28 januari 2015



We overleefden de overgang van een zorgeloze kerstvakantie naar werkweken waar de hectiek van af spat, we hadden geen voornemens, maar wel plannen die helaas alweer op de (wat) lange(re) baan zijn geschoven, we liepen kilometers met die verrekte wind op kop en er was Blue Monday. Redenen genoeg om het hoofd te laten hangen, denkt u. Niets van dat. Moe, dat wel, maar na een maand piekt nog steeds de naïeve vastberadenheid dat dit een goed jaar wordt, ondanks alle onheilstijdingen die ik rondom ons zie passeren. Wij blijven overeind en omarmen en ondersteunen, kopen bloemen, zetten koffie en draaien plaatjes, want alles komt goed, toch?

In een poging om dit gevoel vast te houden gaan Kelly en ik 4 weken lang bloggen over verschillende onderwerpen. We laten jullie binnen in onze (gevoels)wereld en vertellen jullie hoe wij erin slagen om het hoofd boven water te houden en alle schoteltjes draaiende, zonder het gevoel te krijgen dat het leven alleen maar om moéten draait. Een extra duwtje vrolijkheid en positive vibes om awoert te kunnen zeggen tegen de donkere avonden en het gebrek aan zon.

Maar hoe hard wij hier ook staan zwaaien met onze positive vibes... we hopen vooral dat heel veel bloggers met ons mee gaan doen om die positive klanken door blogland (én daarbuiten) te laten weergalmen. Als je meedoet, schrijf je dan hier in, dan wordt je bericht ook opgenomen in de lijst. Vergeet het niet te taggen met 'boostyourpositivity' of als je geen blog hebt en mee wil twitteren: #boostyourpositivity! Op deze pagina kunnen jullie zien wie er allemaal meedoet en kan je doorklikken en lezen wat anderen denken over de vier weekthema's.

Als afsluiter van die vier weken hosten Kelly en ik een brunch/blogevent. Dat gaat door op zondag 8 maart in Gent. Dikke streep in uw agenda, lijkt me.

'Maar een nieuw project op poten zetten en een brunch organiseren, had jij daar eigenlijk wel tijd voor?' Ik hoor het u zo denken. Wel, ik kreeg de vraag, zei twee keer neen, omdat ik het allemaal niet te combineren zag, maar u raadt het al: daar zat net de uitdaging. Ik hoef het ook niet alleen te doen, maar wordt vergezeld door Kelly, de mensen van Walkie Talkie en van Danone. 'En is dat niet een heel klein beetje vies, reclame maken voor zo'n groot merk?' Welja, het is een keuze. Een weloverwogen keuze, laat dat duidelijk zijn. En ik ga u heus niet elke keer met Activia om de oren slaan, al kan ik u wel zeggen dat hun nieuwe Activa Fusion de moeite is om eens te proberen.

Bij dit project hoort ook een filmpje. Eentje dat voor heel wat stress zorgde en in mijn oren slightly onnatuurlijk klinkt, maar goed, oordeelt u zelf:



26 opmerkingen:

  1. heb het al heel positief in m'n agenda gezet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hier geen blog, dus ik kan helaas niet meefeesten :) maar wat is dat filmpje goed gedaan van jou! totaal niet onnatuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mihihi, gij superlieve Lies.
    Ik vind het heel goed hoor! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh, ik zou graag meedoen met onze blog al heb ik wel wat last van koudwatervrees. We bloggen nog niet zo lang, maar het past perfect binnen onze inhoud. Eens horen wat Nononsonsmom 2 ervan vindt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ingeschreven! Ben benieuwd naar de 4 thema's.
    Het is - vooral jobsgewijs - geen makkelijke maand januari geweest, maar we blijven positief: vanaf na kan het enkel beter!

    En die blog-brunch lijkt supercool!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zijn nog niet helemaal rond met de invulling ervan, maar het wordt sowieso al fijn om alle bekenden en onbekenden te zien!

      Verwijderen
    2. Wel inderdaad! Ik ben redelijk nieuw in blogland en sta te springen om de mensen wiens blog ik volg eens in real life te zien :)

      Verwijderen
  6. Oh! Superinitiatief! Positieve vibes in plaats van het gezaag en negatieve berichten die we al veel te vaak horen in deze wereld. Ik zou ook wel willen meedoen, maar twijfel of ik wel een blogpost over kan schrijven die het lezen waard is...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk wel! Al was het maar omdat je er dan zelf eens de tijd voor neemt om erover na te denken en er zal altijd wel iemand zijn die jij ermee aan het denken zet.

      Verwijderen
    2. Je hebt gelijk! Allé hupla, ingeschreven! Soms moet ne mens ne keer iets zots doen zeker? :-)!!

      Verwijderen
  7. Dat het eigenlijk super goed gaat, maar ik mezelf er eens moet toe brengen om dat vaker te zien... misschien is dit een kans. ;-) Van die slightly: misschien wel, maar voor de rest lijkt het me allemaal herkenbaar en echt, en daar gaat het om, lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. (En er zegt er hier eentje: hé, da's raar, ik heb al eens nèt hetzelfde getekend! ;-) )

      Verwijderen
    2. Je ziet dat we ons woord houden, hé!

      Verwijderen
  8. 1 maart die brunch! telkens weer mis ik je signeersessies en andere leuke dingen op een week na! :(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed voornemen!
    Wat die reclame voor activia betreft: je gelooft het of niet, maar sinds mijn man zijn dagelijkse portie binnenspeelt, zijn de buscopan-pilletjes en de darmklachten verdwenen, en dat al vele jaren! Wat mij betreft, mag je dus (regelmatig) wat reclame maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super! En ziet uzelf daar eens Sporty Spice wezen!
    Ik ben alvast benieuwd naar die vier onderwerpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er gewoon goed uit..(hoewel ikzelf hard gillend zou weglopen als ze dat aan me zouden vragen) Dapper dus!! En laat die positiviteit maar komen..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn project! Ben benieuwd! Goed bezig jij.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Na dagen getwijfel me toch net ingeschreven...en ondertussen heel benieuwd naar de weekthema's! Lieve groet en tot blogs, Victorine

    BeantwoordenVerwijderen