Brain food (4)

donderdag 12 februari 2015


De week is alweer bijna om. En opnieuw was ik er precies amper bij. Hollen, hollen, hollen, zo lijkt het wel.

Ik vond gelukkig wel even de tijd om de vondsten van Dungeness een plek te geven. 'Laat die maar liggen,' zijn de wederhelft, 'er zijn stukken af.' Ik deed alsof ik het niet hoorde. Ik heb het tegenwoordig wel voor dingen met stukken af.
Ik vond een klein beetje tijd om wat muziek te luisteren en blij te worden van de dochter haar knutselwerk dat boven op de Tivoli toren staat. Zingen zingen zingen. Niet dat ik dat doe, zingen, of toch niet veel, maar zij wel. Telkens ik die woorden zie moet ik even glimlachen. Ik haastte me naar huis om ein-de-lijk mijn afspraak met Vink na te komen. We knipten samen een trui en eindigden met een (half)afgewerkt exemplaar. U mag zelf raden wie de finish haalde.

Het geluk zit in de kleine dingen.

wit2
wit1
wit3
wit4beren

6 opmerkingen:

  1. Mooie foto's....en die schelpen vind ik super mooi terwijl ik niet eens van het strand of de zee hou ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaha. Ik haalde dan wel eerst de finish, maar wedden dat ik mijn stof al eeuwen langer stof aan het vergaren was? Tssss... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, maar de jouwe wordt ook al zo prachtig!
    Allé hup, dat is zo af, zo'n sweater.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die stof ziet er recent genoeg uit om nog even 'sudderen' te kunnen verdragen... en is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och, ik heb die berenstof ook, maar de mijne ziet er zo dof uit. Ik koos katoen van een betere kwaliteit en die lijnen op de beren zijn totaal niet te zien. Wat koos jij? Ik overweeg hierbij opnieuw een bestelling!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is tricot. Wel iets meer mint dan het groen laat uitschijnen.

      Verwijderen