De mooiste foto van mezelf.

maandag 2 februari 2015


In het kader van de #boostyourproductivity maand vroeg Kelly om vandaag de mooiste foto van jezelf te posten. Dat is toch altijd een beetje zoeken. Omdat ik meestal zelf foto's neem. Omdat ik - toegegeven - ook niet graag vòòr de camera sta. Omdat ik absoluut niet graag mijn tanden bloot lach (don't ask why).

Deze foto mag er wel wezen, vind ik.

· omdat het een topdag was (de shoot voor Zo Geknipt! 2).
· omdat Riet een topwijf is.
· omdat mijn tanden blootlachen niet eens zo erg is.
· omdat ik toen geweldig bruin was en mij dat zo teruggooit naar onze geweldige zeevakantie. (De slotfoto van die blogpost is trouwens eentje die ik ook heel hard koester.)
· omdat het warm was. En een heel klein beetje stressy.
· omdat we op dat moment ook écht plezier hadden.
· maar vooral omdat het niet gemaakt is.

Het is gewoon ik. En Riet.


© Yves Schepers

16 opmerkingen:

  1. Een heerlijk ontspannen foto inderdaad, mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto en net zoals je in het echt bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is de derde keer dat ik hem zie vandaag, die foto. En de derde keer dat ik er zelf blij van word.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn, hé? Wij worden er ook nog steeds blij van!

      Verwijderen
  4. Tanden blootlachen voor de foto, moet ik ook eens proberen :-) En wat een stralende foto is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is inderdaad een heel mooie foto. En eentje met een verhaal, dat maakt het nog mooier!

    BeantwoordenVerwijderen