Let it be playful

zaterdag 21 februari 2015


Hey Hey is een begrip hier in huis. 'Dat is van die meneer die jij kent en niet kent die apps maakt, hé, mama?'. Zoiets is dat inderdaad. Ze weten dat als ìk over Hey Hey begin, dat er dan iets speciaals volgt. Zoals in 'een nieuwe app', of nu nog beter, een feestje. Om de lancering van Hey Hey Hurry (de vierde Hey Hey app ondertussen al) én de tentoonstelling van Bué te vieren trokken we naar Fort Napoleon in Oostende.

Het fort is een schitterende locatie. Gekneld tussen een stuk haven en de zee. Ware het niet dat de drie mee waren, ik had alles door de lens van mijn fototoestel gezien. Zij zagen Bué, mochten breakdancen, cupcakes versieren, nagels laten lakken, kleuren en uiteraard Hey Hey Hurry spelen... Ik mocht babbelen, koffie slurpen en geduldig foto's maken.

letitbeplayful2
letitbeplayful
fortnapoleon13
fortnapoleon6
letitbeplayful3
fortnapoleon4

Daarna trokken we toch nog even de duinen over. Naar zee. Uitwaaien. Springen. Strandjutten.

fortnapoleon7
fortnapoleon10
fortnapoleon14
fortnapoleon8
fortnapoleon9
fortnapoleon11

1 woord: topdag!

De tentoonstelling let it be playful is nog tot 19/04 te bezoeken.
Hey Hey Hurry zien? Hierzo!

11 opmerkingen:

  1. Ik kende ze nog niet, de apps. Prachtige foto's! Krijg zin in zee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's! Doet me eraan denken dat het al veel te lang geleden is dat we naar de zee zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eentje op in je herinnering te koesteren,deze dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! Zo doe je me weer beseffen dat ik, hoe lang ik ook al in gent woon, toch voor altijd een zeemeisje blijf.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schoon foto's Lies!
    En die tentoonstelling, dat lijkt ons wel een leuke activiteit. Thanks voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jouw foto's! Ik zou eens bij jou in de leer moeten komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amaai jong! Ik zit hier vol bewondering te kijken naar uw foto's. Zeer knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jouw blog blijft 1 van mijn favoriete adresjes Lies! Door jouw reisverslagen van Schotland beslisten we er ook voor te gaan en beleefden we een reis om nooit meer te vergeten! Jouw verslagen waren een leidraad voor vele mooie dagen en herinneringen! Ik moet nog lachen als ik er aan terugdenk dat mijn man vroeg of ik een leuk strand kon vinden, ik de kaart nam en dacht dat het Coclawburn Beach was en we een fantastische namiddag hadden aan het strand. Toen er terug wifi beschikbaar was kon ik checken en bleek het dan ook nog dat zelfde strand te zijn... ;-) En nu zaterdag gaan we naar Gistel mijn oorbellen van Ann Zwaenepoel gaan ophalen die ik cadeau kreeg van mijn man en zocht ik nog een activiteit in Oostende en voila, het is net of het zo moet zijn, een super activiteit in Oostende op je blog en terug een namiddagje quality time voor ons! Ik lees je zo graag Lies! Ik moest je trouwens heel veel groeten doen van Carol, ik vertelde dat je zo een mooi verslag geschreven had en dat het via jouw blog was dat we die super locatie gevonden hadden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar Els, zo lief! Het is fijn om te horen dat mensen effectief blij worden van de dingen die ik deel. Dank je wel om dat neer te schrijven!

      Verwijderen