SPRUTT

zondag 8 februari 2015


Ik heb het een aantal jaren gehad met Ikea. Ook al telt ons huis wel wat Ikea gerief, het dateert voornamelijk uit de tijd van toen we een huis te vullen hadden en dat is toch al heel wat jaren geleden. Toen ik na een aantal jaar een collectie servieten had opgebouwd om u tegen te zeggen, meed ik Ikea een beetje. Een mens moet al eens grenzen durven trekken in zijn leven, nietwaar, ook al gaat het dan maar om iets banaals als servieten.

Als ik nu een nieuw huis zou moeten inrichten, dan had ik het wel geweten. Ikea is goed bezig. Na de Ikea PS 2014 collectie, de papiercollectie (waar ik ook alweer niet te dicht bij mag komen) en de BRÅKIG collectie die velen onder ons tripjes naar Ikea Nederland liet maken (en binnenkort ook - tijdelijk weliswaar - bij ons te krijgen is) is er nu ook SPRUTT.

Mannekes, mannekes... Mijn huisgenoten zouden er niet zo gelukkig mee zijn, vrees ik, maar aaah, ik zou zot content zijn als ik mij mocht uitleven.

12 opmerkingen:

  1. Een gevaarlijke winkel. Aldus de MDH. ;o) Een stuk van de BRÅKIG-collectie lag woensdag al in de IKEA van Zaventem.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, ze zijn goed bezig. Het is origineler, minder cliché dan ervoor, of zou dat momenteel alleen maar zo lijken?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kocht vorige week al BRAKIG in Ikea Gent. De fans zullen zich moeten haasten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, zo een ladekastje zou ik wel een plaatsje kunnen geven on de nog in te richten naaikamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heeft Nederland dan niet dezelfde collectie als België?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dju toch he. Ik denk dat ik zo'n ladekastje nodig heb. En die X...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik moest lachen met de servieten :) Ik had ze deze week nog in mijn handen maar heb ze dan toch maar teruggelegd. Ter compensatie heb ik dan de nieuwe dienbladen mee met de frambozen op :)
    Oja, ook hier een tripje naar NL (redelijk diep in NL zelfs...) en FR voor de BRÅKIG collectie..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Brakig in Gent? En dat lees ik als het weekend net voorbij is? Nooooo! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sinds wanneer is brakig in Gent? Is er nog iets van over (als ik morgenvroeg zou gaan)? Zoooooo mooie collectie!! -Erlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sinds wanneer is brakig in Gent? Is er nog iets van over (als ik morgenvroeg zou gaan)? Zoooooo mooie collectie!! -Erlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Herkenbaar! Ik ben als een halve gek Brakig inkopen gaan doen. Nog geen seconde spijt van! (buiten dan dat kledingrek, dat was te onnuttig om los te lopen!)

    BeantwoordenVerwijderen