De #boostyourpositivity blogbrunch

zondag 8 maart 2015


Dat we een prachtige dag gekozen hadden, amai! Zon! Zon! Nog meer zon. En heet dat het was, daar achter de grote ramen van Bidon, maar aan het getetter en de vrolijke gezichten te zien was dat het minste van jullie zorgen.

Het was enorm fijn om jullie te zien. Een beetje overweldigend misschien en vergeef ons het soms stiekeme gluren naar jullie badges, maar we hebben genoten van elke minuut. Echt.

Ook benieuwd naar de resultaten van de photo booth? Hou dat hier in de gaten. Van zodra het allemaal gemonteerd is, dan posten wij dat als de vliegende bliksem.

blogbrunch @ Bidonblogbrunch @ Bidonbidonblogbrunch @ Bidonfloor @ Bidonblogbrunch @ Bidonblogbrunch @ Bidonblogbrunch @ Bidonblogbrunch @ Bidon

Voor de rest kan ik alleen zeggen:

Merci aan iedereen die er was. Merci aan iedereen die meedeed en er niet bij kon zijn.
Merci Walkie Talkie.
Merci Danone.

Wij zijn content.

25 opmerkingen:

  1. Zo'n leuke foto's. :) Het was heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou mijn hart al vast voor de resultaten van die photoboot.. :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben nog aan het nagenieten :-D Merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn fijn! Ik ben al benieuwd naar de foto's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was een zalige dag met een stralend zonnetje en tal van leuke ontmoetingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 't Was voor mij een apart moment want ik doe dit nooit en ik kende ook niemand. Het voelde heel goed. Maar ik ben geen sociaal mens dus het was het een grote stap. Maar ik vond het zo fijn en heb genoten van mijn 'talking'. En wat een goede locatie. Blij verrast !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar allé Sandra, jij was daar ofzo? Ik had je badge zien liggen en ging ervan uit dat je er niet geraakt was, en ik keek er nog naar uit om een klapke te doen met u! Jammer! Volgende keer dan maar :-)

      Verwijderen
  7. Heb ervan genoten, en het zonnetje zorgde ervoor dat ik helemaal relaxed ben thuisgekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vond het ook echt tof, ik zei het toen ik thuiskwam: het was een keer iets anders! :-D Maf! Merci!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, Liese! Ik heb je ook gemist! Dju, zeg.

      Verwijderen
    2. hahaha, neen, we hebben staan praten. Mijn badge zei wel "Lieselotte" ipv Liese :-) (rode rok, zwarte shirt, zwangere buik?)

      Verwijderen
  9. Wij waren (en zijn) met velen content denk ik.
    Bedankt, en hopelijk tot een volgende keer !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik was er zo graag bij geweest! Hopelijk komt er snel een nieuwe kans om jullie eens in levende lijve te zien. De Blogameetup moet ik ook al laten passeren :( Damn you familiefeesten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb zoveel spijt dat ik er niet bij kon zijn. Zag er heel leuk uit!
    Proficiat Lies, je hebt dat geweldig gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 't was plezant om erbij te zijn, en ook om jou nog eens te zien.
    Het vloog voorbij en ik heb bijlange niet met iedereen kunnen praten, maar het hele project heeft me wel terug wat meer bloggoesting gegeven.
    Mercikes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is heel fijn om te horen. Veel succes in Parijs!

      Verwijderen
  13. Ik vond het ook een geweldige dag. Lekker in het zonnetje en fijne gesprekken, meer moet dat soms niet zijn. En het was ook tof om je nog eens terug te zien! Nogmaals een dikke merci om dit project mee op poten te zetten. Het was super!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het was een superfijne dag! Hopelijk komt er nog ergens wel eens een vervolgje. Ik vind het toch wel wat jammer dat ik niet het lef of de durf had om andere blogsters aan te spreken. (slaat zichzelf toch wel even tegen het hoofd nu)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, zeg! ;)
      Volgende keer. En ook: we zijn allemaal maar gewone mensen, hoor.

      Verwijderen
  15. Voor zover ik al kon lezen en zien op de verschillende andere blogs, was het écht wel super :)
    Volgende keer wil ik er bij zijn (als enige vent) :p

    BeantwoordenVerwijderen