De Panda

dinsdag 10 maart 2015


De zoon zag dat met lede ogen aan, die trui met duimsgaten van zijn zus, en kwam met zijn eigen trui aandraven om te tonen dat die duimsgaten toch echt wel dringend aan vervanging toe waren. Hij had een punt. Gelukkig had ik net de blauwe panda's van bij Kiwi Fabrics in de bus gekregen en hij moest dan ook geen twee keer nadenken toen ik hem een trui in die stof voorstelde.

Tijdens het maken zat ik al te denken aan hoe ik de zoveelste sweater in beeld ging brengen. Ik kwam tot de conclusie dat dat er eigenlijk niet toe doet. Het is fijn als jullie enthousiast reageren en inspiratie vinden in de dingen die ik in beeld breng, maar eigenlijk blog ik vooral voor mezelf. Dat was een geruststellende gedachte.

panda3
panda8
panda6
panda5

panda1

Het is fijn om zoveel beeldmateriaal te hebben. Van de kinderen en van de plekken waar we in de loop van de jaren zijn geweest. Want ook al fotografeer ik graag, sommige dingen zou ik zonder 'shoot' nooit spontaan vastleggen.

Zijn haar, bijvoorbeeld.

panda4

Of dat perfecte neusje.

panda7

Of dat showmannetje in hem. Als ik zo'n foto's tegenkomt moet ik altijd hardop lachen.

panda9

Patroon: Leather Sweater uit La Maison Victor
Stof: Panda van Andrea Lauren bij Kiwi fabrics

31 opmerkingen:

  1. Oh, je hebt zelfs een nieuwe banner! Jouw beelden zijn altijd perfect, net als deze sweater.
    Ik ben blij dat je weer op dreef bent!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, eindelijk tijd voor een grote opfrisbeurt. Het was nodig.

      Verwijderen
  2. alles wat jij maakt is mooi. Truien, foto's, kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. in't blauw ook de max! Ik "hartje" jouw foto's...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik waag me momenteel ook aan duimsgaten. De eerste keer. De nieuwe lay-out is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. opnieuw een pareltje....
    Je weet altijd je kinderen zo mooi in beeld te brengen: prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe sweater en heerlijke foto's. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die laatste foto is super! Mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat vind ik zelf ook het leukste aan bloggen... Het fotograferen... Haarlokjes, knietjes, een deugnietenlach... Hele mooie foto's trouwens, en een super lekker trui :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat vind ik zelf ook het leukste aan bloggen... Het fotograferen... Haarlokjes, knietjes, een deugnietenlach... Hele mooie foto's trouwens, en een super lekker trui :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, het is het totaalpakket dat bloggen zo leuk maakt! En van sweaters kan ik geen genoeg krijgen om naar te kijken. Wat een mooie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige trui! Vooral de stof!! Bestel je die dan rechtstreeks in Amerika? Douane?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, deze komt van Kiwi Fabrics (Belgiƫ). Als je in Amerika bestelt heb je inderdaad wel kans op extra douanekosten. Ik heb de indruk dat ze de laatste tijd steeds strenger worden. Vroeger had ik nooit douanekosten voor stof die in enveloppes werd verstuurd, nu soms wel.

      Verwijderen
  12. Weer de toffe sweater en mooie foto's. Soms vergeet je inderdaad dat bloggen ook voor jezelf is. Eigenlijk kan ik er ook van genieten om eens terug te kijken op mijn eigen blog. Soms voel ik me zo een fanatiekeling als ik de kinderen weer met mijn fototoestel achtervolg. Maar achteraf gezien zijn dat even goed momenten en details die je anders niet zou vastleggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn lieve dochter zit hier al een tijdje te vragen achter zo'n sweater met duimsgaten.
    Mooi gedaan bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. die laatste foto, daar doe je het toch voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dikke duim, niemand die hem beter brengt dan F. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh ja, prachtig, dat neusje! Je zou vergeten dat hij zo'n toffe trui aanheeft...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De trui is de max. Maar ik kom hier toch ook vooral voor de foto's, een inspiratiebron, al van in den beginne.
    En de nieuwe header: like!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oooooh, hoe fijn. De stof, de sweater, de neus, de foto's, de blik. Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik bestelde nu de muntgroene monstertjes bij kiwi fabrics. Maar die beertjes zouden mijn jongens ook leuk staan. Heel leuke trui! Die duimgaten ga ik ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een fantastisch stofje, helaas gaat een trui maken mijn geduld te boven :-( Maar die duimgaten ga ik zeker proberen!

    BeantwoordenVerwijderen