Lenteschoonmaak. Handgemaakte kinderkleren uitverkoop.

dinsdag 31 maart 2015


Klik op de foto om door te klikken naar de oorspronkelijke blogpost. Hou de muis boven de foto en in de tooltip verschijnt alle info qua maat en prijs (exclusief verzending). Is er toch iets niet duidelijk of wil je graag dat ik iets opmeet, stuur me een mailtje!

roodkapjeretrorokjeregenbooglibertykaarsenrokgroeneleeuwenjapansbloesjevcirkusrokbruineapenbolletjesrokblauweapenbeerkesjurksterrent-shirtgeeltractortruihondenjurkvestjebeestjesvkjurkrozevogelrokkaboutertrui

Nog beschikbaar:
· liberty bloesje, maat 110-116, 10 euro
· hondenjurk voor Stoere Meiden *nieuw*, maat 122, 15 euro
· Cetho trui *nieuw* maat 110, 8 euro

33 opmerkingen:

  1. Yes please!
    3e rij, 3e en 4e foto.
    2de rij, 2e en 4e foto.
    Graag! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geraak niet meer via pc op je blog, blogger heeft in het algemeen precies een probleem. Kan via gsm ook de info dus niet zien. Maar ik heb interesse in de jongenskledij die nog overblijft.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stuur me een mailtje en dan laat ik je weten wat er nog over is.

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Valt het op dat dat mijn goede voornemen is? :)

      Verwijderen
  4. derde rij, tweede foto, is die nog vrij? en welke maat, want het lukt me niet om de info te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat bollenrokje? Dat is er nog. Maat... hm. Moeilijk. De dochter was toen bijna 5, maar nogal aan de fijne kant, dus ik denk een 4 jaar. Taille met elastiek, 44 cm niet uitgerokken. Lengte 26 cm.

      Verwijderen
  5. Graag het tweede jurkje onderste rij (jurk voor stoere meiden)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik geraak niet op de "tooltip"... weet dus ook niet wat de prijs is van het regenbooghemdje. Kan je mij dit laten weten? Bedankt! Liefs Eva

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het regenbooghemdje is er helaas al uit, Eva. Sorry!

      Verwijderen
    2. 4 euro, graag gedaan :-)

      Verwijderen
  7. Reacties
    1. Alhoewel, de meisjesspullen zijn al te klein voor Fien. En de jongensspullen nog veel te groot voor Flor.

      Verwijderen
    2. Dat is zo, Joke! En jij maakt dat allemaal zoveel mooier.

      Verwijderen
  8. Als de kaarsenrok en vogelrok er nog zijn, zou ik ze graag reserveren!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou het retro-rokje, de tractortrui en de kaboutertrui wel zien zitten ;-)
    Als er nog iets van vrij is, kan je dan mailen naar mathkat((at))
    hotmail((punt))com?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mocht je de shirtjes (1e rij de eerste, 3e rij de eerste en derde, 4e rij de tweede toch niet verkopen..dan hou ik me aanbevolen ! Wil je mij dan mailen ronenmireille@hotmail.com ? Ik ben helaas weer eens te laat :(

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, zo veel moois bij elkaar. Dat moet van je hart een steen maken zijn om dat allemaal weg te doen....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat valt wel mee. Ik heb er lang genoeg naar kunnen kijken en er zijn volop foto's!

      Verwijderen
  12. Zijn er nog aapjes-T-shirts in maat 86? Zo nee, waar haalde je dat gele aapjesstofje? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alle aapjes zijn weg, Marie.
      En o jee, ik weet dat helemaal niet meer. Dat is zo lang geleden.

      Verwijderen
  13. klopt het dat er niets meer over is? Jammer! Trouwens: niet in servers laten die tooltip zien. Daar heb ik me even suf naar gezocht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zijn nog wel dingen over, hoor. Maar enkel voor meisjes.
      En die tooltip was een probeersel. Omdat ik anders binnen de vijf minuten overspoeld wordt door mails. Maar bedankt om het te laten weten.

      Verwijderen
  14. Dat moest dus zijn "niet alle servers". Maar in Chrome werkt het geweldig. Het is allemaal om nog een tijdje in de kast te laten hangen want we zitten hier nog maar aan maat 92, maar ik ga toch maar mijn voorraadje inslaan: voor mij graag het Japanse bloesje en de bolletjesrok. (en nu maar hopen dat er tenminste één van mijn dochters niet uitgroeit tot een rokjesweigeraar :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is goed. Ik hou ze voor je opzij. Mail je me ook mocht je dat nog niet gedaan hebben? Ik zie niet meteen een e-mailadres op je blog.

      Verwijderen
  15. is de beerkesjurk er nog en zo ja in welke maatje (ongeveer..) en aan welk prijsje?
    Bedankt voor de info!
    lissensruth@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer! Heel erg bedankt voor je reactie! Ruth

      Verwijderen
  16. Reacties
    1. Ja, hoor. Wat over is staat onder de foto's.

      Verwijderen