Aaah. Weekend. (en de winnaars van de helen b posters)

zaterdag 25 april 2015


Nog maar 1 week ver en ik loop al een dag achter, proper is dat. Gisteren was moreel even balen toen bleek dat het met mijn nek nu echt wel de verkeerde kant uitgaat. Dat jullie zo massaal en enthousiast reageerden, deze week, dat was dan weer een opsteker.

weekend

De winnaars van de 4 helen b posters zijn:

· Happy together: Marie
· Hipster: Fruits de Mer
· Leopard: Mieke Jansen
· It's ok: Nobutterfly

Mail mij even, winnaars!

Niet gewonnen? Niet getreurd. Helen heeft een geweldige webshop.

Tot en met maandag kan je ook meedoen aan de CosyKids give-away.

Zo, en nu duik ik het weekend in. Met koffie en een toepasselijke Weekend Knack.

6 opmerkingen:

  1. Echt?? De max!!
    You've made my day; ik mail je sebiet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zeg Patricia, hoe lang is het geleden dat je nog eens iets won... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een van de winnaars kennen is al bijna even leuk als zelf winnen. Proficiat Patricia :)

    BeantwoordenVerwijderen