De Petite Couture bon winnaar.

zondag 26 april 2015


Jullie waren wel heel erg enthousiast over de Petite Couture cadeaubon. En terecht! Wendy en ik genoten er allebei van.

Het is zondagochtend en het werk van 'ieder naam op een briefje schrijven' werd vervangen door 'zeg eens een nummer tussen 1 en 267'?

Na het doorlopen van de onvermijdelijke vragenreeks:

'Waarom moet ik dat zeggen?'
'Waarom is dat belangrijk?'
'Waarom doen we geen trekking zoals deze?'
'Wat krijgt de winnaar dan?'
'Wat krijg ik dan als ik meewerk?'

kwam er toch 161 uit. Als ik goed kan tellen is dat KRuiMeL!

PC_winnaar

Tot en met maandag kan je ook meedoen aan de CosyKids give-away.

11 opmerkingen:

  1. Zie ik daar nu alweer een nieuwe Leather Sweater?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Joepie! Ik denk dat ik mij aansluit bij jouw truienperiode, na een geslaagde nummer 1 zijn al twee nieuwe sweaterstofjes onderweg naar mijn brievenbus :)

      Verwijderen
    2. Ah! Goed! Het is een zalig patroon en het zit in een wip in elkaar.

      Verwijderen
  2. :-) Zalig die vragen. Vooral die laatste, oh boy! Proficiat aan Kruimel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat aan de winnaar!Welk stofje is dat?! Super mooi ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan zal ik maar zelf de portefeuille eens opentrekken, want het zijn heel mooie stoffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whaaaaaaah!!!! en dat zie ik nu pas. Wat geweldig.
    *insert vreugdedansje*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. Jaja! Als mijn blinde rits niet had tegengestribbeld, dan had je de hele outfit gezien. Maar 't is een schoontje, deze. We zijn er dol op!

      Verwijderen