Oon viert feest met Cosykids!

vrijdag 24 april 2015


Right, dat gaat hier hard. We zitten al aan onze derde ferme webshoppartner CosyKids!

Mooie dingen bij Cosykids en ook weer een prachtige, rustige site. I like! We moeten er niet flauw over doen: in het aanbod zit niets dat ons niet weet te bekoren, of het zouden babygerelateerde dingen moeten zijn, en dan nog.

Merken als Tas-ka, Isak, de prints van Kerry van Seventy Tree, de stempels van Miss Honeybird, washit tape... we hebben er heel wat van in huis. Een nieuwe ontdekking voor mij ook: biobu van EKOBO. "Deze kleurrijke borden zijn gemaakt van bamboo en mais vezels en met natuurlijke verven gekleurd. Bovendien zijn ze biologisch afbreekbaar." Dat klinkt al goed! En ze zien er bovendien nog fantastisch uit ook.

Ilse van CosyKids verwent jullie met 5 cadeaubonnen van €10! Jullie vinden op de website vast iets dat jullie ogen uitsteekt! Laat me weten wat dat bij jou is.

Deelnemen kan tot en met maandag. Op dinsdag maak ik de winnaars bekend.

cosykids

104 opmerkingen:

  1. Oh ja! De snijplank beer of de decoratieve uiltjes of een reeks stempels of .....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die panda-stempels. Daarmee maak ik mijn panda-fan vast heel blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De mooie prints, of het snijplankje van het huisje! Zoveel moois om uit te kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel leuks te vinden op de website... ik zag alvast hele leuke ontbijtkommetjes en ontbijtplankjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh leuk! Alle kaartjes vind ik super leuk, de snijplank en kapstok van de berg is super als bergen-fan,...
    Heel veel leuks op de site!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die bordjes! Ik ben wel pro biologisch afbreekbaar en verantwoordelijk gemaakt, ah, en mooi natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De Tas-ka dekbedovertrek in grijs of geel en alle dieren prints zijn ook zalig mooi
    KB

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh, de lunch zakjes zien er mij heel praktisch uit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die check-a-dee-rookmelder moet je toch gewoon in huis hebben (hoop, hoop dat ze snel weer voorradig zijn). Intussen vinden we in alle prachtige prints ook wel onze gading.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben helemaal weg van die bamboo-bordjes: leuke kleurtjes en ook nog eens ecologisch verantwoord. I like!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Net eens gaan kijken,zitten leuke stempels tussen en zo'n broodplankje is ook wel tof.Dus check me in... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Er is zoveel leuks in die webshop, moeilijk kiezen!
    De Chick-a-dee rookmelder vind ik wel de max. En ik ben ook wel fan van de ananas-stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zoveel leuks! ik ben fan van de opbergboxen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alweer een nieuwe webshop leren kennen, wat een leuke! Ik ga voor de beertjesplankjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superleuke webshop! I love stempels, dus ik zou waarschijnlijk gaan voor de panda's en de appels en peren.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, geweldig! Daar ga ik nog snuisteren volgende week... Ik smelt nu al volledig voor de Bambino eetsetjes :-)

    Sane

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig, dat wordt heel moeilijk kiezen als ik win.... Voorlopig val ik vooral voor al dat mooi tafelgerief en die houten plankjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig! Ik ga voor de bordjes. Kleurrijk op tafel!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik kende deze webshop niet. Maar wat een mooie dingen hebben ze daar! De fikakopjes steken er voor mij echt wel met kop en schouder boven uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een behangboom! Ik wou tijdens mijn zwangerschap een boom schilderen in mijn dochtertjes kamer. Ze is bijna vier en het is er nog niet van gekomen... Zo'n boom is een geweldig alternatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die Fika-kopjes zijn toch wel hééééél mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik ben fan van die mooie kommetjes, katrien c

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben fan van de ministempeltjes, dus die zou ik kopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een echte ontdekking, deze webshop!
    Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Quasi alles, eigenlijk. Maar die Biobu-spulletjes mogen zeker in de nieuwe, maar nog vrij lege keuken!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Inderdaad veeeeel mooie spulletjes om uit te kiezen ! De stempels of een leuke muursticker.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ben fan van de wasi tape met berglandschap: Mina Perhonen mountains.
    (en op het beddengoed van Taska, de gele set).

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat leuk , de ontbijtkommen of speelgoed diertjes vallen zeker in de smaak .graag doe ik mee aan deze toffe give away
    Groetjes
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk , de ontbijtkommen of speelgoed diertjes vallen zeker in de smaak .graag doe ik mee aan deze toffe give away
    Groetjes
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik vind de berenplank en de rookmelder echt super. Maar ik kan nog superveel opsommen wat ik leuk vind ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  31. De lunchskins! Super om niet meer elke dag met een brooddoos te hoeven zeulen, of (nog erger) elke dag een hoop zilverpapier richting te vuilbak te smijten....

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik ga helemaal voor de Fika kopjes! Prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  33. In een nieuw huis passen nieuwe borden! Ik duim voor een bon!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. die leuke stempels met die ijsberen, oh ja die zou tof zijn!
    groetjes, Katlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik vind de broodplankjes wel erg leuk. En de nanoblock setjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. De stempeltjes en ontbijtkommetjes zijn onze favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuk.... Op de pagina tafelen... Zoveel leuks!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. de broodplankjes of toch de stemples of nee, ik ga voor het tas-ka beddegoeds

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Love de broodplankjes van lykke bang. Hebbe, hebbe, hebbe :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een leuke webshop. Als ik een bon win, zal hij snel op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Moet ik daar echt uit kiezen?!? Een leuke stempel, de kleurrijke biobu borden en de vele soorten washi tape kunnen mij het meest bekoren.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. O, ik zie zoveel moois. Van wasco steentjes, geo magneetjes, lieve kommetjes tot super leuke prints. Love it all!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wauw, ik kende deze website nog niet... Wat een leuke spulletjes!
    Ik denk dat ik het kommetje world heel hoog op mijn wenslijstje ga zetten!
    Nu maar hopen dat ik in de prijzen ga vallen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik heb net vooral interesse in de babygerelateerde dingen... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. oh toffe spullen! de home-made stempel, geometrische magneten, rookmelder (nog nooit gezien zoiets!), super mooie opbergzakken,...keuze genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Moeilijke keuze, maar één van de posters maken wel grote kans om bij mijn favorieten te eindigen. Of één van die leuke stempels, of...

    BeantwoordenVerwijderen
  47. De chick a de rookmelder zou hier goed van pas komen! En hij is nog mooi ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. vele mooie dingen.....super leuke muurstickers, mooi behangpapier, dekbedovertrek,..pff moeilijke keuze! die broodplankjes zijn ook heel leuk.....mijn voorkeur gaat uit naar één van deze dingen!!( natuurlijk liever allemaal -:)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat er echt bovenuit steekt, is toch wel het behang! So count me in :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. O hele mooie dingen, leve die mooie borden in knappe kleuren. Zoals altijd eenvoud siert... Ik doe mee

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Waauw, het is wrsch schaamtelijk, maar ik kende dat dus nog niet! Maar nu wel :-) ik vind vooral de rookmelders een ongelooflijke ontdekking, daar gaat zeker nog een bestellinkje volgen! De bordjes en kommetjes en de snijplanken in beervorm vind ik ook geweldig! Hopelijk win ik dus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik ben zot van Isak, dus tja... Dat is alvast duidelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Machtig mooie webshop! Wij kunnen wat ontbijtkommetjes gebruiken nu de kindjes aan de cornflakes gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Oh, wat een toffe webshop. Leuke ontdekking. De houten diertjes van Anamalz zijn prachtig, daar zou onze pasgeboren uk zich binnenkort wel mee kunnen amuseren. Ook van de mooie postkaartjes zou ik me wel een serie willen aanschaffen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Die collectie van Gusto ziet er schitterend uit, mooie vormen, mooie kleuren en mooi materiaal! Of de dekbedovertrekken van Tas-ka, of die tijgerprint van Seventy tree, ... of... of... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Die beer en berg snijplank steken mij al eventjes de ogen uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Mij spreken de mooie prints wel aan, ideaal voor de inrichting van de kinderkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Heel toffe webshop! Dat zwart/wit/gele servies is heel mooi. Groetjes, Z.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hallo?! Wat steekt mijn ogen niet uit ;-))) Ik doe graag mee voor alles, hahaha. Fijn weekend, Dina

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik timmer op dit eigenste moment aan een kamertje in wit-geel-zwart-hout van een zesjarige 'Mathijs-met-de-treinen-fan'. Dit zou er niet misstaan! http://www.cosykids.be/nl/winkel/product/i/3235

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Oh, hier zou ik zeker iets mee weten te doen.! Ik doe heel graga mee..

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik wil graag een collectie washitape aanleggen om nog een stadje op de vloer te maken voor mijn zoontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Tof! Mocht ik winnen, ik ging voor de opbergbox met 3D illusie, zo leuk gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik zou gaan voor de ontbijtplankjes, uniek, zag ik nog nergens. Moest ik nog kleintjes hebben ging ik voor de nostalgische kapstokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik denk dat ik voor een reeks mooie kaartjes zou gaan. Maar er is zoveel moois! En I ' m a sucker for Washi too. (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Zoveel mooie spulletjes!! Ik ben fan en doe dus graag mee voor de give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat een moois! Ik ben weg van het doorzichtige washi-tape met witte flock dieren. Dat zou ik echt graagl willen winnen. Er is trouwens weinig in de shop dat ik niet zou willen winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Een zoontje dat bijna mag verhuizen naar n grote jongensbed dan zie ik zo tas-ka dekbedovertrek wel zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Leuke webshop, vooral de rookmelders zijn erg origineel. Maar ik zou kiezen voor een print. Vb die van I'm a polaroid girl voor mijn dochter...

    BeantwoordenVerwijderen
  70. ja ik doe me! aahhh ik kan niet kiezenik vind alles mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Een nieuwe poster voor mijn dochter's kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. de chick-a-dee rookmelder is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Leuk, leuk! Die kapstokjes (kleerhangers in NL) zijn super! Zou ik voor praktisch gaan, dan zouden het versakraft stempels worden om stof te stempelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Mooie webwinkel om het verlanglijstje aan te vullen. Voor zo'n knalgeel Gusto bordje of een houten vogel vind ik zeker een plekje. En voor de Fika kopjes heb ik al een bestemmeling in mijn hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik zou zonder enige twijfel voor één van de opbergzakken kiezen! Heerlijk als mooi en nuttig kunnen samen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Die stempels of de leuke kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Een webshop om te onthouden! :)
    Ik ben helemaal fan van hun collectie stempels!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ooh ik heb net stempels laten maken, ik zou er van die mooie flashy stempelkussens kopen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Het nova dawn-behang!! En heel wat mooie prints en leuke tafelspullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. kaartjes, kaartjes ik wil kaartjes , die met de Bremer stadsmuzikanten : smelt !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Aha!! Wij doen mee voor de plak-tattoo's!! Zoooo grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Vanaf de eerste blik verliefd op de circus tijger print <3...

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ik doe ook graag mee! De stempels vind ik super, ik weet al wat ik zou kiezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Wow, die berg-snijplank en die opbergzakken, mooooooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Zoveel mooie dingen! De snijplank en de stempels, natuurlijk, maar nog zoveel mooie spullen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Kaartjes, daar kan ik eerst mezelf en daarna anderen blij mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Iets wat er eigenlijk al lang had moeten hangen: die leuke rookmelder in de vorm van een vlieg!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Oh oh oh, de "smile" print of het "cosy birds" behangpapier… Ik wil graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Oh die stempels! Ik doe dus zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. De wensjes zijn leuk! In een kadertje aan de muur of op de kast.... ideaal in een kinderkamer of zelfs in de living. De beer hangend aan de ballonnen is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  91. oh leuk, de beertjesplankjes vind ik top!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Zo een ubervette insectrookmelder want wowzerz dat is cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Ja 100! Ik ben helemaal gek van Tas-ka.

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Die kaartjes of poster met de regendruppel zouden geweldig passen aan mijn kotmuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Ik ga op de valreep nog mijn kans wagen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Wow! Héél moeilijk om te kiezen... De munt "smile"-poster? De opbergzakken met geometrisch patroon? De broodplankjes van Lykke bang! De site alvast aan "mijn favorieten" toegevoegd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  97. oh oh oh die kende ik nog niet, maar zo mooi. Een keuze, daar ga ik nog eens lekker over moeten nadenken :-)

    BeantwoordenVerwijderen