Oon viert feest met The Goat on The Moon!

woensdag 29 april 2015


Ik leerde Sofie van The Goat On The Moon enkele jaren geleden kennen toen ik nog naar beurzen ging om nieuwe webshops te leren kennen (en om te shoppen, dat spreekt). Ik zag fijne dingen op haar stand, maar vooral de naam bleef hangen, want Goat Fell (niets met geiten te maken, trouwens) is een plek waar ik zo'n mooie herinneringen aan heb dat ik instant blij word van het geitje in het logo.

Voor keukenhebbedingen hebben wij een zwak en daarvoor waren wij bij The Goat On The Moon aan het goede adres. De snorrenkoekvormpjes zijn nog altijd een succes en de snorrenboterhammen zijn geen dagelijkse kost, maar blijven wel heel fijn om kinderbordjes mee te verrassen.

Sofie gooit het nu echter over een andere boeg en legt haar volledige ziel in haar confituur waar je binnenkort vast meer over hoort. Op de website staat het nu dus vol koopjes!

Wij mogen hier deze leuke lepelset van Qualy weggeven. Ik moet hem vrijwaren van de gretige handen van de zoon die de vogeltjes zo mooi vindt, dus rep u naar de comentaarbox en gil heel hard: ik wil! Geef toe, is dat een ideale set voor zomerse barbecuegelegenheden of niet? Kom maar op, zomer!

goatonthemoon_qualylepelset

Deelnemen kan tot en met vrijdag. In het weekend maak ik de winnaar bekend.

Tot morgenavond kunnen jullie nog deelnemen aan de posterwinactie van Kidsdinge.

Ik ben jullie ook nog de winnaars van de CosyKids bonnen verschuldigd.
De onschuldige kinderhand van dienst viste volgende gelukkigen uit de pot:

· Skunkamamsie
· Mie
· ElsS
· *lalotte*
· variouskinds

Stuur me een mailtje en ik zorg ervoor dat jullie de bonnen kunnen verzilveren.

87 opmerkingen:

  1. Leuk met die vogeltjes! Wil zeker een kans wagen en ga ondertussen eens neuzen tussen haar koopjes op de site :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amaai, dat is een hele boekhouding, denk ik, deze vele give-aways. Tel je mij bij deze ook mee als kanshebber?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, ja, een beetje wel, maar dat is graag gedaan!

      Verwijderen
  3. Oh ja, ik wil ook! Wat een leuk setje. Wie weet heb ik geluk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja, ik wil! Heel graag zelfs! Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohlala, mijn poppemie en ik zijn dol op Qualy! Een aanvulling op onze sleutelhangerfluitjes en schattige handdoekenhaakjes laat haar misschien wel meer patatjes eten :-) *fingers crossed*!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dat setje! En ja, ik wil....heel graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die zijn schattig! Ik loot graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. amai...super leuk!
    Ik wil ik wil ik wil :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kende deze webshop niet, super leuke dingen.
    Laat die zon nog maar wat schijnen, met zo'n leuke lepels kunnen we de vrienden uitnodigen voor een BBQ

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik gil: "Ik wil!", want wat zijn ze mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat geinig! Barbecue? Die mogen toch gewoon 't hele jaar door op 't aanrecht pronken? 'n Jaar lang lente, ik wil! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wil! Ik wil! Ik wil! Ik wil elke dag salades opscheppen met mango, en avocado, en tomaat, en al dat lekkers dat de zomerte bieden heeft :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik, ik ik!! Ik heb heel lang gekeken naar de foto maar ik kon maar niet bepalen wat het was, het leken me een soort lollie met chocolade. Toen las ik dat het vogels waren en toen herkende ik een snavel :) de link maakte alles duidelijk echter.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O wow, wat leuk! Dat zou hier meer als welkom zijn. Flynn zou ook blij zijn, hij doet namelijk niets liever als mijn (lelijke) lepels uithalen en er mee spelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, ik doe ook heel graag mee. Zo mooi!
    Bewondering voor al het werk dat je in alle give-aways stopt trouwens, erg leuk! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik WiL iK wIL IK WiL ik wiL Ik WiL wel dolgraag winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het lijkt hier wel een huwelijksceremonie. Maar ik doe ook graag mee om deze mooie vogeltjes in huis te halen. Dus: JA, IK WIL!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oeh, net als alle anderen, wil ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik wil ook ;) Heel graag! Ik hou van leuke spulletjes en dingen waar je instant vrolijk van wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. In mijn toekomstige keuken volgend jaar zouden die vogeltjes niet misstaan! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik gil dus: "ik wil!". Eigenlijk bedoel ik: wat zou ik die graag winnen! Op dit moment ben ik een vogeltjes-fan, dat zal wel te maken hebben met de nesten en fladderende ouders in onze tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. O jaa heel graag! Wat een leuke ontdekking.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Vind ik ongelooflijk schoon! Ik wil dus... Heel graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ja, mooie vogeltjes precies ! Daar ben ik altijd wel voor te vinden : ik <3 vogeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Weeral en hele leuke webshop. En jaja, ik wil!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik wil !!!!!!!!!!! Alstublieft natuurlijk ...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oja, die zouden mooi staan in mijn nieuwe keuken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik begrijp de zoon volkomen!. Laat die vogeltjes maar komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. yep, fan dus we proberen ... groetjes Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Supertof! Ik waag graag een kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik ook ;-)
    Groetjes, Kathleen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik wil ! (want toegegeven, hier kunnen we niet aan weerstaan)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik wil ook! Hebben binnenkort een BBQ, dus ze zouden al van pas komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Of ik mee wil doen? Natuurlijk! Volgens mijn man zie ik ze wel ns vliegen, dan kan ik dat nu aan hem uitdelen met de bbq...
    Ik waag dus heel graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Jaaaa, ons dochter heeft een zelfgemaakt vogeltje als knuffel, dus die lepels worden zeker en vast mee favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Stel dat ik zou winnen .... dan gaat vogelgekke zoon 'berzerk' :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Als ik maar vaak genoeg meedoe dan zal ik ooit wel eens winnen zeker? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Iets voor mijn man, gek van tuinkers = kweekschaaltje "varken"

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een mooi hebbeding is nooit weg, ik wiiiiiiiil da ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wij hebben de BBQ-smaak te pakken. Het seizoen werd hier alvast goed ingezet. Stel je voor dat de volgende BBQ-editie ínclusief mooie lepels zou zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ma zo schattig die vogeltjes ! En past perfect bij mijn vogeltjes-peper-en-zout-stel. IK WIIIIIL !

    BeantwoordenVerwijderen