Oon viert feest met helen b!

maandag 20 april 2015


We waren 19 april, gisteren. Oon was jarig! Tijd voor feest! Mijn perenboom stond in bloei en ik dacht terug aan hoe ik, tegelijk met het opstarten van deze stek, ook een hoop mensen leerde kennen. Het internet een speeltuin vol inspiratie en vriendelijke gelijkgestemde zielen.

Een van de mensen die ik leerde kennen was helen b.

U weet - of u weet het niet - dat ik een kopjesverslaving heb. Ik heb een lade vol koffiekoppen die ik elke ochtend met een gelukzalige pas-uit-bed blik bekijk en er 'het kopje van de dag' uitpik. Ik heb vier helen b kopjes in mijn lade staan en mijn absolute favoriet is deze. Ik ben nu eenmaal een zwemmer, you know en mijn herinnering aan gummi badmutsen met bloemetjes is nog altijd levendig.

Om maar te zeggen: ga eens kijken in die webshop wat voor moois Helen allemaal op jullie tafel (of aan de muur. Of aan je lijf!) kan krijgen.

Vandaag mag ik echter iets anders weggeven en wel 4 A3 prints!

Laat in de comments weten of je kiest voor 1. happy together 2. hipster 3. leopard of 4. it's ok.

Deelnemen kan tot en met donderdag. Op vrijdag maak ik de winnaars bekend.


Beeldmateriaal: © helen b

77 opmerkingen:

  1. Proficiat voor je verjaardag.Tof dat je iets weg geeft.Ik vind deze leuk: It's ok

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe mee voor happy together!
    En nog gefelicitererd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd en ik vier het graag met je mee ;-)
    it's ok vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Enne die 'it's ok' is geweldig! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met de jarige blog ! Merci ook voor het vermelden van die toffe adresjes... inspiratie genoeg !
    De posters vind ik erg leuk. Ik ding mee naar " Happy together". Groetjes, bEEr.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat!
    En ik doe graag mee voor 'happy together'.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hip hoi! Gefeliciteerd met de blogverjaardag! Ik vind de it's ok geweldig, die zou mooi hangen tussen al mijn post-its met to-do lijstjes en deadlines ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die vijf jaren zijn toch voorbij gevlogen hé. Ik volg jou echt van 'in den beginne'.
    Ik doe graag mee. Mijn voorkeur gaat uit naar 1 of 4. Twee is eigenlijk ook wel super grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. It's ok. I keep telling myself that lately ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een hele dikke proficiat!
    Oh, die 2 in een trui vind ik echt geweldig!!!
    Ik ben een echte koukleum: past perfect bij mezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd! Ik doe graag voor nr.4!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeh, hier wil ik ook wel aan meedoen. Ik ga voor 2. hipster.!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat met je verjaardag. Ik doe mee voor happy together ! Inge r.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik waag graag mijn kans voor happy together of leopard!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik waag graag mijn kans voor happy together of leopard!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hip hip hoera! Ik lees hier al een tijdje met veel plezier mee! En als ik zou winnen, dan kan je me dolblij maken met een 'happy together'...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat!! Ik doe graag mee voor It's Ok :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hipperdepiep hoeraatje! Ik vind "happy together"de leukste ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hier ook een fan van Helen! Ik wil graag mijn kans wagen om nr. 3 te winnen! Voor op het kamertje van mijn eerste zoontje dat binnen 4 weken verwacht wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk! Ik doe graag mee voor It's OK!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. de Leenbossertjes20 april 2015 om 20:16

    Proficiat met de 5de verjaardag van je o zo superleuke blog!!!! Sinds enkele jaren ben ik vaste gast en door jou heb ik Helen B leren kennen. Mijn voorkeur gaat uit naar 1. Happy together.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hé, het is OK! Leuke blog hier :) Katleen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoera voor je blog! en hoera voor Helen B, ik kies voor it's ok, lijkt me heerlijk om er af en toe aan herinnerd te worden als de wind weer blijft waaien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd! Met nr. 1 of 4 kun je mij ook heel blij maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Graag een beetje geluk met happy together ☺️An v

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hip hip hoera!
    Ik doe mee voor nummer 4, it's ok

    Sane

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hip + hip = hoera!
    ik waag heel graag mee mijn kans voor nr. 1 en kijk intussen uit naar de volgende 5 jaar blogberichten

    BeantwoordenVerwijderen
  28. helen b is super!
    ik doe mee voor 3. leopard
    (die heb ik op een kopje)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Proficiat!!! Ik doe ook heel graag mee voor nr 4 'it's ok'

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Tof!! Ik ga voor nummer drie, de Leopard ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dat doet me eraan denken dat ik mijn 5de blogverjaardag... Rats vergeten ben vorige maand! Dju toch... Ik was waarschijnlijk te hard bezig met "hip" te sezen, doe mij dus maar die "death to hipsters" En ja ik kom hier al 5 jaar graag langs. Op naar de volgende 5.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Happy Bday! Ik doe zo hard mee voor de hipster :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nog proficiat! Ik vind 'happy together' supertof.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Proficiat!
    En omdat ik volgende week verjaar, zou 'it's okay' wel een leuk cadeautje zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik ga voor 4! It's okay past wel bij mij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Onze slaapkamer kan nog wel wat aankleding gebruiken dus ik zou héél blij zijn met 'happy together'. Haar kopjes zijn ook zooooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Fijne dag na je verjaardag!
    Happy together is betekenisvol!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De leukste twee vind ik happy together en it's ok. Ik kan daar niet tussen kiezen. Gefeliciteerd met je verjaardag :-) en nog vele jaren mooie blogjes

      Verwijderen
  38. de Hipster vind ik geweldig!! Ik doe graag mee….

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Van harte gefeliciteerd! En bedankt voor de giveaway, ik zou graag een kans maken op de "it's OK" print. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oh ik doe mee! voor leopard, graag, maar it's ok of happy together of hipster, ook allemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. HBD! Jouw blog is even oud als ons dochtertje. Ik doe heel graag mee, 'it's ok' zou hier zo goed passen. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Olé! Ik doe mee voor nr 1, Happy together

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ahhh, de "It's OK" is echt prachtig! Ik doe er graag voor mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Proficiat!! Ik ga voor nummer 4 of 's ok!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik doe graag mee voor 'happy together'. Geweldig plaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik doe graag mee voor de "Leopard". Nummertje 3 zal de stoere mannen hier in huis wel kunnen bekoren. "Happy together" zijn we uiteraard altijd. En dat is dik OK.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik was ook jarig op 19 april :-) Proficiat aan de blog! Ik waag graag mijn kans voor nummer 1, happy together!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Gefeliciteerd! Briljante wijze om te vieren voor ons lezers :) nummer 1 is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Proficiat met je 5de verjaardag! Ik ding graag mee voor it's ok (En't rijmt nog ook). Doet me denken aan de rubriek in de flair waarbij ik steeds moet denken; Eh, dat is zo waar!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Leuk!! En proficiat met die verjaar dag, zo bijzonder! Dat er nog vele jaartjes mogen volgen!! Ik doe graag mee voor nummer 4: it's ok :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik kom hier nog steeds graag lezen, doe nog maar even voort!
    Met stip op 1 voor de Happy Together!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Oh! Dit lijkt gisteren, het begin van jouw blog. Ik wil zooo graag nr 1. Proficiat sweetie x.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Proficiat! Jij bent één van de grondleggers op naaibloggersgebied! Ik doe graag mee voor nr. 4!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Proficiaat, it's ok (ik heb zelf ook nog een zeefdruk voor haar, ik ruil graag zelfdrukken ;-)
    Groeten Timo.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Gefeliciteerd, altijd leuk om je blog te lezen, inspirerend en gelukkig ook met jongensdingen! Ik zou Happy together wel aan mijn muur willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Proficiat volhoudertje! Nog vele mooie Posts gewenst. En nummer drie vind ik geweldig...

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hoera voor oon! Ik ontdekte helen b via jou blog, ontzettend mooi! Nummer 1 is mijn favoriet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hoera! Moeilijk kiezen tussen die knappe prenten. Ik kies voor nummer 1, happy together!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hiep hiep hoera! Ook een blog moet gevierd worden. Fijn dat jij iets aan ons wil geven. Ik zou kiezen voor nummertje vier.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ooooh....ik zie dit nu pas!
    Nr 4...it's Ok lijkt me heel OKE voor mijn interieur
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. It's OK! Of meer dan ok om dit te winnen! Nr 4 dus! ♡♡♡

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Herdeed de kopjes kende ik maar de prints nog niet, ik doe graag mee voor nummer 4!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Nummertje 2 (hipster) of 3 (gewichtheffer) zou ik wel heel graag winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik doe mee, en mijn voorkeur gaat uit naar nr 1 en nr 4.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Proficiat met de verjaardag! Onze oudste zoon is net een dagje jonger dan jouw blog, trouwens. En hey, that's ok :-) Ik doe mee voor nummerke 4 van sublieme helen b, dus.
    Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ik doe graag mee met de wedstrijd, hmmm of de hipster prent, voor mijn lief ;) of de circus man.... Kan niet kiezen! groetjes liselotte

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik doe graag mee met de wedstrijd, hmmm of de hipster prent, voor mijn lief ;) of de circus man.... Kan niet kiezen! groetjes liselotte

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik doe graag mee met de wedstrijd, hmmm of de hipster prent, voor mijn lief ;) of de circus man.... Kan niet kiezen! groetjes liselotte

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Gelukkige blogverjaardag! Ik lees graag mee, al ben ik zelf helemaal niet handig! Mooie posters, ik maak graag kans op "happy together" (in onze trouwviering speelden ze het liedje "(So) happy together") :-) Of... "it's ok", daar zou ik ook heel blij mee zijn, misschien dringt die boodschap door als je ze regelmatig tegenkomt in huis?

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hipperdepip! De prints van helen b zijn zo leuk... Leopard vind ik wel stoer. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Die "it's ok" zie ik wel zitten.
    Soms is het al genoeg dat iemand dat even tegen je zegt...

    BeantwoordenVerwijderen
  73. "happy together" zie ik helemaal zitten
    Nog een "happy birthday" delayed
    KB

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Oh happy toghether ... Feesthoedje op

    BeantwoordenVerwijderen