Oon viert feest met In-Pakt!

donderdag 30 april 2015


Wie hier al een tijdje meeleest weet dat Sara van In-Pakt mij af en toe weet te bekoren met mooie papierwaren. Als tiener kon ik mij volledig laten gaan in handgeschept papier en andere kunstige papierwaren, en zie, het is er nooit helemaal uit gegaan. Deze kaarten waren een knipoog naar mijn verleden. Prachtig papier en letterpress. Memories. Bij dit inpakpapier moest ik mij forceren om het te gebruiken, maar ik overwon mijn 'dit-is-veel-te-mooi-om-het-te-gebruiken' angst en kreeg heel veel complimenten over mijn keuze. Ha!

Sara maakt een van jullie gelukkig met een volledig op elkaar afgestemde set inpakmateriaal.

oon 5jr

Zoals altijd: laat een comment na en ga zeker eens kijken naar het uitgebreide assortiment. Mijn favorieten van het moment? eva & anne, absoluut!

Het is een beetje druk, hier, want ook aan de weggevers van The Goat On The Moon en Kidsdinge kan je nog meedoen. Dit weekend knijpen we er even tussenuit, maar maandag zijn we terug. Het belooft een geweldige week te worden, dus stay tuned!

Voor wie zijn geluk niet van deze actie wil laten afhangen geeft Sara tot en met 15/05 20% korting op alle papier aan de lopende meter met de code KADO!

110 opmerkingen:

  1. Hier kan ik me volledig in laten gaan! Zo'n mooie dingen! En de gelukspoppetjes blijven een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Ik word er helemaal mellow en gelukkig van :-) Ik waag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou een kadootje dat met In-pakt is ingepakt niet eens uit willen pakken, zo mooi! Ik ga duimen voor de prijs en win ik niet dan wens ik de winnaar er heel veel plezier mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja deze wil ik ook winnen! Ik wil eigenlijk alles winnen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig! een hele stapel kleine cadeautjes maken en dan een weggefeestje... :-) Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, wat een heerlijke rubrieken zijn er op die site te vinden. En de spullen zijn nog veel leuker. Dus ik waag ook mijn kans :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dit is zo mooi. Ik heb een zwak voor papierwaren en papierkunst. Dus ik doe heel graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O ja, count me in!
    Maar ik vraag me ook af of ik zo'n mooi papier zal durven gebruiken. Ik heb nog wel wat dozen staan die wel een papiertje kunnen gebruiken. Misschien doe ik dat maar, als ik win natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daarvoor waag ik graag mijn kans, super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ikke ikke ikke!

    En zeg, bloggen wij echt al vijf jaar? Zot!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik zou eigenlijk beter niet meedoen, want dat papier gaat hier heel lang blijven liggen wegens te mooi om in te knippen..... maar ik wil het toch !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waauw prachtige dingen hebben ze daar bij In-Pakt! Ik zou ook wel schrik hebben om erin te knippen, haha. Maar ik overwin die schrik wel als ik het pakketje win hoor! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Straks krijg ik naast een stofverslaving ook nog een inpakpapierverslaving, goed zo!
    En toch doe ik mee ;-) Zo'n lekker retro Orla-rolletje is bijvoorbeeld altijd welkom ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh hoe mooie papiertjes en lintjes! Aan deze doe ik graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het roze birdypapier en Orla Kiely! ! Hier ook verzamelaar stofjes en papier ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schoon papier kan ik ook nooit laten liggen. Ik doe heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. de collectie van eva & anne is idd prachtig. I'm in :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik ben niet zo'n goeie inpakker ( veel rkuikels en absoluutniet netjes ) maar ik denk dat dat met dit niet opvalt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Papier hier ... papier hier.
    Ook hier een grote liefhebber van allerlei soorten papier... in het buitenland vind je ze nog wel vaker, van die winkeltjes, en ik zou er blijven in ronddwalen !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je blijft ons verwennen:zo leuk dat in pak papier!Ik doe super graag mee.Ga zo meteen eens kijken op de website.Heb zelf ook graag dat een pakje leuk is verpakt/ingepakt...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Net eens gaan kijken:joepie ze komt in mei naar Limburg,dan kan ik het allemaal eens lice bekijken ;-)

      Verwijderen
  21. Juist eens naar de website gaan kijken. Oooh wat supermooie spulletjes om geschenkjes dat extraatje te geven en de ontvanger nog blijer te maken. Ja, ik doe heel graag mee. 2x gewonnen dan zou ik denken want wie dit wint kan een ander dan ook weer blij maken met een mooi ingepakt geschenkje! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik raak precies zelf nooit verder dan het traditionele inpakpapier-met-fout-strikje maar als ik dit moois allemaal zie, weet ik het zeker: met dit prachtige materiaal wordt iedereen een inpakchef!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ooh, zo graag, ik ben ook zot van papier

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Met het autootjes inpakpapier zou ik mijn zoon heel gelukkig maken...'

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hier ook een zwak voor mooi papier en co. Count me in!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. I love Eva en Anne, ik heb daar kaartjes van. Pick me! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Doe hekel graag mee!! super fijn cadeautjes mooi inpakken

    BeantwoordenVerwijderen
  28. oooh, wat een mooie kaartjes! En inpakpapier! Wie weet heb ik deze keer geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Via jou ontdekte ik in-pakt en het cadeaupapier met wolkjes was gewoon de nagel op de kop om alle kadootjes voor mijn metekind in te pakken. Op zijn geboortekaartje stond immers een wolkje. Maar ik kan uren dwalen door al dat papier-moois...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ook ik doe heeeel graag mee. Toffe webshop met mooie papierwaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Door een van je berichten heb ik dit mooie winkeltje ontdekt. Prachtig papier hebben ze daar, ik durf het bijna niet te gebruiken. Ik waag graag mijn kans!
    Dankjewel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow, ik waag zeker mijn kans. Het inpakpapier ziet er wel allemaal te mooi uit op te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mijn eerste liefde was papier, dus ik doe heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mijn eerste liefde was papier, dus ik doe heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wederom een prachtige give Away! Prachtig papier <3

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mooi! Binnenkort staan er veel verjaardagen in onze agenda, dus dit zou zeker van pas komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Het inpakken wordt op die manier al een feest op zich! Zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Maar zo schoon allemaal!
    Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hier altijd het zelfde probleem als we moeten vertrekken naar een feestje, wel een cadeau maar niets om in te verpakken. Ik ding dus graag mee, misschien moet ik de volgende keer dan niet inpakken in krantenpapier. groetjes Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gewoon al dat inpakpapier, ik zou mijn heel huis er mee behangen! Ik doe dus heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Stuk voor stuk prachtige weggevertjes die je doet! Ik heb Inpakt een jaar geleden op een beurs leren kennen en kon het toen al niet laten van rollen papier en stickers mee te nemen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Weer een leuk adres erbij! inpakken is zo leuk met mooie spullen. Ik doe dat graag en dan is vaak de reactie; zo mooi ingepakt....heb jij dat zelf gedaan?!? Weet niet of ik dat nu al een compliment moet opvatten;)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. ooooooooh
    eva en anne!!!
    ik doe met alle plezier mee

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hier doe ik heel graag aan meen. Ik ben fan van dit papier! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hier doe ik heel graag aan meen. Ik ben fan van dit papier! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Oh zo mooi. Stel je voor dat je zulke mooi ingepakte cadeaus krijgt....

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Tof, zo wordt cadeautjes geven nóg leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Echt prachtig! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Oooh.. papieeeer... *zwijmel* Toch gek, dat je zo blij kunt worden van papier. Op de Koningsdagmarkt heb ik niets gekocht, behalve een map handgeschept Nepalees papier. Mij zou je er in ieder geval ontzettend blij mee maken. Al vrees ik dat het lang op de 'te-mooi-om-te-gebruiken' stapel zal liggen. Ik krijg gewoon koude rillingen als ik iemand het kapot zou zien scheuren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ook prachtig om in een lijstje te stoppen, dus alleen al daarom zou ik mee willen doen. So pretty.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Oei, dat is er na die tienerjaren nooit meer uitgegaan... Getuige de dozen papier, schriftjes en dergelijjke.
    Ik vind het ook zo leuk om pakjes te maken met het allermooiste papier. Zeker wanneer de appreciatie er is.
    ps: ik wil het allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Cadeautjes krijgen is leuk, maar een verrassing inpakken en dan de (kinder)gezichtjes zien bij het uitpakken is soms nóg leuker. Ik waag graag mee mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ohhh wat zou ik deze graag winnen! Ik heb een zwak voor inpakpapier

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Superschoon! Ook de dekbedden vind ik supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik waag graag mijn kans ! Mooie papierwaren daar zijn we fan van.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Zulke mooie spulletjes dat ze hebben. Ik waag dus graag mijn kans om te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Zulke mooie spulletjes dat ze hebben. Ik waag dus graag mijn kans om te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hier ook een grote fan en we doen dus graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Mmmmooi gerief! Ik heb een zwak voor papier! Ik waag m'n kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Inpakken, de kers op de taart bij het geven van een kadootje! Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik ben een echte paper-lover. Ik zou me zo kunnen laten gaan bij het inpakpapier en bijhorende gift-tags,...

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Een pakje in een mooi papiertje én een leuk kaartje: cadeautje al voor de helft geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik hou ook echt van mooi papier dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. We wagen nog eens onze kans! Ik ben zot van al die leuke printjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. de Leenbossertjes1 mei 2015 om 19:44

    Op mooi papier kan ik geen neen zeggen! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Leuk! Mijn dochtervwas meteen weg van de fluo inpak set

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Oooooohhhhh, zo wordt het nog leuker om cadeautjes te geven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Magnifiek!! Geen woorden voor nodig, ik doe heeeel graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. eva & anne, je hebt gelijk, een prachtcollectie. Al kan Orla Kiely mij ook nog steeds bekoren. Of het behang van Studio Ditte. En dan die gelukspoppetjes, ik zou ze overal aanhangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Zo heerlijk om al die reacties hier te lezen! Hartverwarmend, nu al benieuwd aan wie ik de set zal mogen zenden!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. waw, zalig mooie spullen, ik waag heel graag mijn kans(je)

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Altijd op zoek naar schoon inpakpapier !!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. jeuj en de verjaardagen komen eraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Mooie papiertjes blijven ook voor mij een topper. Ik doe dus zeker mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ooooooo inpakken, toevallig één van mijn hobby's zeker met zo'n pareltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ooooooo inpakken, toevallig één van mijn hobby's zeker met zo'n pareltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wat 'n super leuke wenskaarten! Zijn zelfs al mooi om in te lijsten! :)

    BeantwoordenVerwijderen