Oon viert feest met Kidsdinge!

maandag 27 april 2015


Kidsdinge zou geen onbekende meer mogen zijn in webshopland. Inge heeft via Oon al heel wat fijne dingen weggegeven en het is altijd fijn dat jullie net zo enthousiast zijn als ik. Onze Ingela P. Arrhenius bordjes worden elke dag gebruikt en zien er nog steeds perfect uit. Ook onze kerst nesting dolls lokten heel wat fijne reacties uit van onze bezoekers.

Maar eigenlijk, en dat zal u niet verbazen, zijn wij postersfetisjisten. Ik ben vast niet de enige. Speciaal voor jullie verwent Inge van Kidsinge 5 winnaars met een poster naar keuze! Ga dus zeker snel een kijkje nemen en begin alvast te dromen over een geschikt plekje aan de muur. Inspiratie vind je met bakken op het Kidsdinge Pinterest moodboard, het grootste van België. Say what?

posters_kidsdinge

Deelnemen kan door een reactie na te laten en ons te zeggen wat je favoriete Kidsdinge item is. Simple as that. Volg je Kidsdinge al via Facebook of Instagram, laat het dan zeker weten in de comments, idem voor wie dit deelt via Facebook, Instagram, blog of andere media.

Meedoen kan tot en met donderdag.

114 opmerkingen:

  1. Wow, ik volgde ze nog niet -wegens tot voor kort onbekend ...-, maar dat ga ik rap eens doen zie :-).

    Ik ben dol op de Animal Party Poster!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook dit is een leuke give away.Net eventjes gaan kijken,die mal om zo'n kristal te plooien is mooi.De poster met de tekst : Live your dreams zou hier wel passen....Ik ga op mijn blogje een linkje zetten naar deze give away ook al maakt dat mijn eigen kans wat kleiner ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze opbergzak zooooo geweldig: http://www.kidsdinge.com/index.php?item=opbergzak-beer-print-wit-35x65&action=article&group_id=13&aid=5262&lang=NL

    Volgen via Facebook en IG doe ik al!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, die poster Wild dream bear van Helen Dardik is prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zwaar fan van Ingela en Inge en zou best wel een poster van haar willen winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de Lalé pennenzak met bloemenprint echt helemaal geweldig. Ik zou hie rhele graag aan meedoen. Op Facebook volg ik je ook al.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor mij is de Animal party poster een topper, die was deels inspiratie voor het geboortekaartje van onze zoon, dus ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. helemaal kitsch, maar heb je die Djeco sneeuwbol lamp hert gezien?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Laat ik nu ook een posterfetisjist zijn, die heel graag de besnorde man aan haar muur zou zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo een vrolijk-frisco-postertje zou niet misstaan in de babykamer

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De leeuwenposter hangt al in de kamer van Emil. Hij is er helemaal zot van! Ik zelf ben grote fan van de 'Moon fur Neil Armstrong' poster.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De Manneke maan poster! (zoals Florien het zou noemen). Ben net haar nieuwe kamer aan het inrichten en die zou daar zeker niet misstaan! Ik volg ook op Facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind al die posters mooi! En er zijn nog wel meer hebbedingen in de shop, maar dat zou dan weer meer voor mij zijn dan voor de kinders... Ik vind Live your Dreams erg mooi, maar ook de tijger en de leeuw er tof voor op de kinderkamers! Denk dat 't toch iets voor mij zou worden, m'n kantoor/naaikamer-muur is onlangs helemaal geleegd toen we de fotocollages op het bedrijf op kantoor hebben gehangen... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hier doe ik graag aan mee als posterverslaafde! Ik zou volledig gaan voor de Live Your Dreams-poster en hem op mij nieuw werkplekje hangen. Een cadeautje voor mijzelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De poster met het blozende maantje... ♥
    Maar die papiermallen om diamanten en kristallen mee te maken zijn ook de max!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie shop, ik volgde ze al op IG. Ik ben groot fan van de kristal mallen! Maar de posters zijn ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Reacties
    1. Wij dingen mee naar de poster met de roze lolly voor op de dochter haar kamertje :)

      Verwijderen
  18. De 'Like a rock star' poster is een schoontje! Maar ook de Playon Crayon wasco's zijn echte hebbedingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De loon for Neil staat al een tijdje op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hier ook grote fan van Kidsdinge. Volgen doe ik ze al even :) De bordjes tijger en leeuw zijn hier onze favorieten. Dagelijks zitten ze in de afwas. Een poster van de leeuw of tijger zou leuk zijn voor Finn zijn kamer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. de Djeco krasplaatjes Savanne vind ik zo leuk. ze doen me aan mijn eigen kindertijd denken. Nostalgie alom

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik val in herhaling, maar je steekt mijn ogen uit in mijn kinderkamerrenovatieweken. ;-) Ze speelt zo graag met de kerstversie, dus ze vindt deze ook vast geweldig: http://www.kidsdinge.com/index.php?item=Originele%20nesting%20dolls%20animal%20Ingela%20%20%20%20&action=article&group_id=13&aid=1040&lang=NL, maar de maanposter is mijn persoonlijke topfavoriet. En ik volg op FB. En op IG. Oh ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van zodra zoonlief diertjes ziet, is hij over enthousiast.. zolang hij het kan vastpakken, grijpen,.. ik verkies daarom de nesting dolls animal. Ik volg op facebook, heb geen instagram, nog niet..

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I love the Animal Party poster! (The Tiger is a close second choice) I am a big fan of the colourful illustrations made by Kids Dinge :)
    Am now following on Instagram and hope to see more - Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  25. I love the Animal Party poster! (The Tiger is a close second choice) I am a big fan of the colourful illustrations made by Kids Dinge :)
    Am now following on Instagram and hope to see more - Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Tamara Cooremans27 april 2015 om 11:30

    wij volgen via FB, de krokodilposter was het favoriete item van de jongste. Perfect nieuwjaarscadeau van zijn meter voor de "krokodillenkamer" in wording. De tijgerposter zou nu de oudste wel kunnen bekoren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind de bordjes echt geweldig en ook hier worden ze dagelijks gebruikt! De dierenposters zijn super! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik ga hier ook eens een kansje wagen.. Ze zijn allemaal heel leuk, maar 'live your dreams' zou hier het schoonste passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Van de bordjes zijn wij hier al langer fan. De wasco's zijn ook heel leuk. De kinderkamers geraken hier iets minder snel klaar dan de kindjes. Een leuke poster om ze af te werken zou altijd leuk zijn. Ik volg al op Facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik ben al volger van Kidsdinge op Facebook en zag onlangs al die leuke posters. De rock star lijkt me leuk voor decremake van de kamer van de zoon....

    BeantwoordenVerwijderen
  31. De kerst nesting dolls waren ook hier een gigantische hit ! en die poster met leeuw zou perfect staan in de kamer van mijn jongste, want dat is een echt leeuwke!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. De Djeco magniville magneten voor onze magneetmuur in de keuken! Mijn dochtertje kan daar uren doorbrengen terwijl ik kook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Moon fur Neil Armstrong is mijn favoriet. Staat al een tijdje op het verlanglijstje, dus zou super zijn moest die gewoon in mijn brievenbus vallen ;-) Ik volg Kidsdinge al een tijdje via facebook en deel de wedstrijd met veel plezier! Annelies Crommelinck

    BeantwoordenVerwijderen
  34. De maanposter is al lang mijn favoriet. De bordjes zijn hier ook toppers en de stapelbare kleurkrijtjes lijken me geweldig. Ik ken ze via jou,al enige tijd, en volg op Facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik vind de legplank in de vorm van een wolk van Djeco heel leuk!
    En ik ben natuurlijk ook grote fan van de posters.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Zoveel moois! Ik waag dus ook graag mijn kans. Vooral fan van de wenskaarten, leuke posters en DIY kristal mal.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ha, net ge-liked op facebook! naast de posters, zou ik vallen voor het kommetje in melamine met de supermooie tijger-tekening van Ingela.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wauw, ik wil alles wel van kidsdinge... En dan nog liefst voor mezelf... Voor mijn dochtertje vind ik de wasco's het leukste. En ook de djeco dieren magneten, alleen hebben we geen magneetbord, dringend eens werk van maken. Het allerleukste vind ik het Djeco legplank wolkje. Een restyling van de kinderkamer dringt zich op en zo een leuke poster kan daar zeker een plaatsje vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Met de Djeco houten jungle relief puzzel 12mnd Leoni zou hier kei-hard gespeeld worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Met de Djeco houten jungle relief puzzel 12mnd Leoni zou hier kei-hard gespeeld worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Van de Super Hero boy kapstok ben ik helemaal weg en ook van alles van
    Ingela P. Arrhenius, dus een poster van haar is hier meer dan welkom.
    KB

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hooray alweer een give away! Ik doe graag mee voor moon fur neil.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hooray alweer een give away! Ik doe graag mee voor moon fur neil.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Oh zo gaaf die mint poster met dat ijsje voor op de kamer van onze jongste!
    Ik doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Mijn favoriete kidsdinge item? Dat is wel een heel moeilijke voor iemand met een 'keuze-probleem'.
    De diamant of kristal mallen vind ik heel leuk, maar ook de crayon wasco's, en de Moon poster, absolutely! Die is zo mooi!
    Oh ja, ik volg Kidsdinge op IG én fb, en zal even delen op fb ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Kidsdinge heeft zóveel leuke dingen! Daar is haast geen keuze uit te maken. Als favoriet item kies ik dan maar de abc-poster van Helen Dardik. Maar... zo'n papieren opbergzak is ook wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb al heel wat besteld op kidsdinge, superleuke dingen en ook een lieve dame die zorgt voor een persoonlijke service. Ik vind de opbergzak met beer heel leuk en de poster" dream big..." zou ook mooi staan op de kamer van mijn kleine baby!

      Verwijderen
  47. oh leuk! Ik ken Kidsdinge al lang :)
    De leukste vind ik de 'Wild dream bear '-poster of de ABC-poster of de animal poster. Hoewel de Noah poster ook mooi is! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Kidsdinge heeft veel leuke dingen, ik heb er dan ook al vaker iets besteld en volg hen op facebook en instagram. De "fox-poster" staat nog op mijn lijstje voor de babykamer

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Oh die besnorde maan zou perfect in Arnauds kamertje passen! Misschien slaapt hij dan beter ...

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik volg kidsdinge op instagram. Wat zou ik graag de poster met het vrolijke ijsje winnen, instant happiness als je daar naar kijkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ach jeeee, de lion poster!! We hebben al de tiger:)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Al een hele tijd fan van Kidsdinge (ik volg hen op facebook en instagram) en ook al een aantal bestellingen geplaatst. Altijd heel content van! Wat ik het leukste vind: de letterbanners en de mallen om kristallen te maken. Als ik een poster zou mogen kiezen zou het 'Live your dreams' zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik volg ze ook al een tijdje uiteraard... En een favoriet kiezen is zo goed als niet te doen! Heerlijk gerief!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. De abc poster hebben we al: de animal party poster past er geweldig bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik vind hun wasco's de max! Ook alle wenskaartjes zorgen voor een instant smile. De posters zijn allemaal prachtig dus hopelijk vindt er eentje zijn weg naar ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. De sneeuwbol/nachtlamp met het hertje erin! En de mooie posters. Dus ik doe heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Die met dat vosje is keischoon! Ik ben een kidsdinge-instagram-volger, want ja, daar passeren keiveel schone spulletjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik ben helemaal weg van de melamine bordjes die ze hebben! :)
    Van de posters is het roodkapje en de wolf mijn favoriet of de maan, dus doe graag mee!
    Ik zal een linkje plaatsen op mijn blog: mizolilie.blogspot.com en volg Kidsdinge al via Fb :)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. 2 jaar geleden alweer heb ik erg fijn geshopt voor onze babykamer. Een prachtige poster, een kussen, een doos waar ik de luiers in bewaar maar bovenal mijn favoriet; de originele nesting dolls. En ze staan nog steeds te pronken in Isa haar kamer. En ik ben er niet alleen fan van, ze pakt ze geregeld even in haar handen en elke keer weer is het 'wauw!'. Hoe leuk zou het zijn, om nu een prachtige poster te winnen voor in de nieuwe babykamer? Want over ong. 7 weken verwachten wij onze 2e! En natuurlijk volg ik Kidsdinge op facebook, super leuk! Over de sneeuwbol met het hert zijn wij nog aan het nadenken, eigenlijk mag die niet missen op de nieuwe babykamer, toch? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Super leuke give away... ik zou een poster kiezen voor in mijn klas, eentje van 'De ark van Noah'!
    Ik volg kidsdinge op Fb met mijn Fb pagina, en zal op mijn blog een linkje plaatsen
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Fan van de 'Live your dreams' poster. En die hoeft niet noodzakelijk in een kinderkamer terecht te komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Oww de "tiger", want er is hier ene jaloers op de "lion" in de kamer van broer.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Oooh I love you to the moon and back-poster pleaseeee :-) Ik volg kidsdinge al op facebook en ik hou van hun puzzels en bordjes! De kindjes hebben er al veel plezier aan beleefd.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik ben vooral fan van de puzzels, de borden en de posters uiteraard. Mijn zoon heeft de poster met de ijslollie al op zijn verlanglijstje gezet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik ben vooral fan van de puzzels, de borden en de posters uiteraard. Mijn zoon heeft de poster met de ijslollie al op zijn verlanglijstje gezet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Oh die like a rockstar poster....Helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Volgen doe ik! En meedoen ook graag. Kiezen... heel moeilijk. Ik zou gaan voor de nesting dolls. Al zoveel keer over staan twijfelen, mss moet ik er toch maar eens voor gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  68. De Like a rockstar poster staat hier op het verlanglijstje!
    Grote fan van Kidsdinge... op alle sociale media ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik vind de lapin and me vintage konijn nachtlamp zo leuk. Ik hou sowieso van de poppetjes maar zo een lampje is het helemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ja dat zal toch de wild dream bear van Helen Dardik worden (of toch maar iets van Ingela?)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Oh, die poster van de ark van Noah voor ons zoontje Noa zou wel geweldig zijn :D

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Helemaal fan van de poster Moon fur Neil Armstrong!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Hele chique posters , volg via fb . Mooiste vindt mijn dochter de schuddebol met het hertje .

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Fan van de bordjes en de papieren opbergzakken! En eigenlijk ook alles van Ingela.. Oeps.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wij zijn fan van de slapende maan! En tuurlijk volgen wij kidsdinge! Via alle mogelijke kanalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. overduidelijk : Moon fur Neil Armstrong... zo mooi !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ik volg via Facebook én Instagram en vind die originele nesting dolls nog steeds heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. De maan, al eeuwen mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. De donkere maanposter vind ik zooooooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Als het op posters aan komt zie ik "live your dreams" het liefste.
    Op de website is ons gezinnetje zot van de knutselspulletjes van Djeco. Dan is het niet alleen de dochter die knutselt, maar ook de mama. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Zonder twijfel de Djeco Magniville magneten. Al zijn de posters uiteraard ook allemaal geweldig.

    En natuurlijk volg ik Kidsdinge al eeuwen, zowel op FB als op IG.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Al jaren mijn favoriet is de prachtige illustratie van de maan met de snor <3
    Ik vind hem zo leuk omdat hij zo genderneutraal is! Het past zowel voor kleine meisjes als kleine jongens :)
    deze dus: http://kidsdinge.com/index.php?item=poster-moon-fur-neil-armstrong-50x70&action=article&group_id=28&aid=1798&lang=NL

    BeantwoordenVerwijderen
  83. wow, ik kende ze nog niet, maar dat gaat niet lang duren?
    De poster Today is the day is mijn absolute favoriet voor in de keuken (Lvdp)

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Het Djeco spel Cacophony lijkt me geweldig leuk voor mijn jongens! Ik volg Kidsdinge ook al een tijdje op Facebook. En nu net hun pagina gaan linken. :-)
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Super mooie posters.

    Ik keek net op de website en was al fan van héél wat spulletjes.
    http://www.kidsdinge.com/index.php?item=lal_eacute_-pennenzak-retro-bloemen-print&action=article&group_id=15&aid=2532&lang=NL
    De pennenzak is ook een prachtexemplaar.

    De posters zouden leuk zijn voor in mijn klasje achteraan. Daar is nog zéééker nog een plaatsje vrij om volgend schooljaar te schitteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Superleuk! Ik was er nog nooit gaan kijken, maar zoveel leuks! Ik heb net zelf de letterbanners en de mister Moon poster gekocht, maar er zijn duidelijk nog genoeg andere spulletjes die hier in huis niet zouden misstaan :) ik ben wel fan van de bordjes van Ingela, en de lampjes van die kindjes, en nog zoveel meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Aha! Ik volg Kidsdinge op Pinterest en Facebook. ..en ga voluit voor de Lion-poster!! ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Wij verhuizen binnenkort en moeten een nieuwe kamer inrichten. Een Kidsding zou de maks zijn als muurdecoratie. De leeuw of het friscootje vind ik zeer schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Met een rocker in huis "moet" ik wel voor "like a rock star" gaan... of het vosje (voor mezelf :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  90. De vos of de leeuw... beiden evenwaardig schoon. Ik zou iene miene mutte moeten doen tussen die twee. Maar als het dat niet is, verras ik mezelf dan wel eens met die wild&cuddly animal stickers... Ze zijn zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. De bordjes van Ingela staan hier nooit in de kast... en de ABC-poster zou zwaar scoren! x

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Oooh die moon poster is echt super mooi! Op de site ben ik verzot op de knutselspullen van djeco en de opbergzakken met berenprint op... die mogen gerust bij ons thuis wat komen rondslingeren... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Oooh die moon poster is echt super mooi! Op de site ben ik verzot op de knutselspullen van djeco en de opbergzakken met berenprint op... die mogen gerust bij ons thuis wat komen rondslingeren... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Knutsel spullen voor de jongens en die dierenpoosters zien we ook zitten !

    BeantwoordenVerwijderen
  95. de kamer van de zoon moet dringend gepimpt worden, het ideale moment dus. groetjes Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Ik doe mee en 'k zal niet moeilijk doen: elke poster is oké! Het favo-item van Kidsdinge zijn de Letter Banners, steeds iets nieuws in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Oh, ik wil ook wel zo'n mooie poster winnen! De maan-poster siert hier al het huis, dat was dus zeker één van mijn favorietjes. Momenteel staan de kristal-mal en diamant-mal op het verlanglijstje. Uiteraard volg ik Kidsdinge ook via FB en IG! En nog eens delen via FB komt in de sjakosh. (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Wat een geweldige posters! Vooral The Fox is echt top!!
    Kidsdinge is zooo leuk! De vintage lampjes steken al een tijdje mijn ogen uit...
    En uiteraard volg ik ze op FB!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Ik koop bij Kidsdinge sinds lang, vooral tijdens de feestmaanden is het mijn favoriete stop. Ik volg ze via FB en IG, en zou absoluut de ijsjesposter willen als verrassing voor de nieuwe kamer van de dochter. Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Iets voor de klein mannen : Djeco Dieren leren tekenen

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Ik ben fan van hun wenskaarten, en alle djeco spullen. En natuurlijk van de posters (de ABC-poster!)

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Ik volgde al op fb nu ook IG. Ben gek op het patroontje dat je ziet als de shop laat. De wasco's trekken mij erg aan. Beide sets, maar de primaire kleuren het meest. Gewoon zo neerzetten voor de mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Jaaaa! Op de valreep. Ik volg Kidsdinge op FB, Instagram, Twitter en Pinterest :D haha! Trouwe klant. Ik ben fan van de nesting dolls, of nee, van de opbergzakken, ... oh, de nieuwe kapstokjes zijn ook zalig! Nee sorry, ik kan niet kiezen :) De Moon poster en het ABC hangen hier al in de kinderkamer. Maar eentje voor mama is ook wel fijn ;) Of laten we de wc eens opfleuren. Jaa! Ik ben fan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Moeilijk te kiezen hoor. De Ingela serviesjes vind ik in elk geval geweldig, maar ik raak niet uitgekeken!
    (ik volg op Pinterest, telt dat ook?)

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Iedere keer weer doe ik inspiratie op wanneer ik Kidsdinge op FB of IG voorbij zie komen... Over de ABC poster ben ik al een tijdje aan het twijfelen; hij zou een meisje - dat binnen enkele maanden écht leert lezen - hier in huis heel erg fascineren.

    BeantwoordenVerwijderen