Oon viert feest met Petite Couture!

woensdag 22 april 2015


Dat het grote liefde zou worden met Petite Couture stond al onomstotelijk vast van het moment dat ik de website openklikte. Soms is er niet meer nodig dan een sobere, strakke site en een mooie collectie om mij over de streep te trekken. Dat ik een naaidip had om u tegen te zeggen deed er plots niet meer toe. Op het moment dat ik mij grote vragen stelde bij de mijn eigen kunnen én bij de aanwezigheid van een naaimachine in huis shopte ik toch een stapel stof bij elkaar en zei ik ja op de vraag om een stofje te verwerken. Ik weet dat ik soms schoppen onder mijn gat nodig heb. Het maken van deze jurk was zo'n schop waar ik wel degelijk van opkikkerde.

Ik keerde al vaker naar Petite Couture terug. Virtueel wel al a zillion times en ook al echt live. Wendy is een vriendelijke madam en dat helpt altijd geweldig om mij ergens als klant te houden. Ik was dan ook heel blij dat ze jullie voor dit blogfeest wil verwennen met een cadeaubon van €25.

Voor wie niet kan naaien: niet getreurd. Als je iets in tricot of sweaterstof kiest uit het assortiment, dan maak ik voor jouw kind/neefje/nichtje/... een t-shirt of een trui.


Deelnemen kan tot en met zaterdag. Op zondag maak ik de winnaar bekend.

(Tot morgenavond kan je hier ook nog meedingen naar de posters van helen b.)

269 opmerkingen:

  1. Toen ik aan mijn reactie begon, had er nog niemand geantwoord. Ik dacht: iemand moet toch de eerste zijn. En daarom: ik doe mee! Mooie stoffen kunne mij altijd bekoren! Dankjewel Oon en Petit Couture

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De website van Petit Couture staat hier ook bij mijn favorieten. Voorlopig wel nog niets gekocht. Ik had mezelf plechtig voorgenomen de stoffenvoorraad thuis eerst aan te spreken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn favoriete webshop. Ik ding heel graag mee! En proficiat met je prachtige blog en de leuke weggevers om dat te vieren. Hiphip hoera!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik waag ook nog is mijn kans, een extra mooi stofje in de kast is altijd fijn ( en dromen wat je daar allemaal mee zou kunnen maken).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Katja Klarenbeek22 april 2015 om 18:15

    Altijd op zoek naar een mooi stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor mij ongekend terrein, het zou dus wel eens leuk kennis maken zijn :-) proficiat met de blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke webshop dus ik doe heel graag mee! Een supermooi kastje heb je daar ook staan! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie stofjes dus ik waag ook heel graag een gokje! Happy blogverjaardag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aha, deze sla ik niet af, hoor! Fingers crossed.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie stofjes zijn daar zeker en vast, dus ik ding mee voor de prijs! En dat ons Wendy een straffe madam is, dat staat vast (al is het wss al een jaar of 15 jaar geleden dat we elkaar nog eens zagen :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een nieuw stofje gecombineerd met de nieuwe LMV: ideale combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben nog maar een nieuwkomer in naailand, mijn stoffenkast is nog niet zo goed gevuld. Een bon bij een leuke webshop is dus welkom :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Daar waag ik ook graag mijn kans voor! (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stof kan er hier altijd nog bij! (al zou mijn man dat misschien wel tegenspreken, maar ssst... :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, ik doe mee! Je zou zot moeten zijn om dat niet te doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super! Ook ik heb de site van Petite Couture bij mijn favorieten staan. Ik doe dus zeker ook mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Voor nieuwe stofjes vind ik altijd wel nog ergens een plaatsje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe mee!! Wat een super mooie stoffen, vooral de bio teddy katoen, de sweat en al het tricot... Ik hoop zo dat ik win!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil zéér graag winnen!
      Er staan al enkele stofjes van Petite Couture op mijn wishlist ;-)

      Verwijderen
  19. Oooh leuk! Stofjes heb je nooit genoeg dus bij deze stel ik me graag kandidaat voor de kadobon. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook ik waag mijn kans ... mooie, nieuwe stofjes waar je blij van wordt zijn steeds welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oooo ... aan deze kan ik toch echt niet weerstaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe ook mee... Een vrouw heeft nooit te veel stoffenstash!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. oh amai, daar zeg ik zeker geen neen tegen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doe graag mee! Mooie stofjes heb je nooit teveel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik doe mee... net als in de loterij; alvast fantaseren wat ik met de prijs kan doen als ik m win (bijna net zo leuk als winnen)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ooh, ik doe graag mee! Altijd mooie stofjes daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een kansje op extra stof...ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. en ja, ik waag ook hier mijn kans. Een stofje kan er wel altijd bij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik kan niet naaien maar een babypakje Oon-style zal hier binnenkort wel van pas komen....��

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Als vaste PC-klant vind ik daar altijd wel iets naar m'n gading.....graag dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mijn hart maakte een klein huppeltje bij het lezen van deze post. Ik ga alvast dromen over stofjes en modellen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie stofjes vind ik altijd super , daarom doe ik graag mee
    Groetjes
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooie stofjes vind ik altijd super , daarom doe ik graag mee
    Groetjes
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik doe mee, Petite Couture heeft een super leuk aanbod!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Yes please; een sweater van A Nana's. Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik doe graag mee . Zou wel een leuk stofje weten !

    BeantwoordenVerwijderen
  37. en wij vieren graag en doen dus met veel plezier mee! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Jaaaaaaa! Ik zou je wel in het werk steken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik doe graag mee . Zou wel een leuk stofje weten !

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik doe graag mee! Heb net mijn mooie jas van de super mooie mantelstof van petit courture gereed! Ik ben groot fan van haar webshop. Duimen draaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gefeliciteerd met de verjaardag van je mooie blog! En ik doe graag mee...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik doe ook graag mee! Hierop zeg je echt geen nee!
    AnnVB

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Feest, cadeautjes! Yesyes, ik ben erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Feest! Gefeliciteerd!!! En oooh....wat een mooie prijs. Ook ik waag graag een kansje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Feest! Gefeliciteerd!!! En oooh....wat een mooie prijs. Ook ik waag graag een kansje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik durf ook moeilijk nee te zeggen, dus zet mij ook maar op de lijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. I'm in! Ik mag geen stof meer kopen van manlief (terecht, daar niet van), maar over krijgen heeft ie niks gezegd!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik doe ook graag mee !! Onlangs Petite Couture ontdekt, en het leuke is dat ik er welgeteld 5 minuten over doe om tot daar te rijden !

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Super mooie stofjes! En mijn stoffenkastje kan wel weer wat vulling gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Zo'n mooie, heerlijke stofjes bij Petite Couture! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Met een patroon van Zonen09 dat hier ligt te wachten, zou dit heel erg welkom zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ooooh, ik ben ook zo verliefd op petit couture...heb helaas nog niks kunnen of mogen bestellen...de stoffenkast moet hier eerst wat leger...helaas. Maar met een bon, a dream come true! Proficiat en tot lees!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een mooi cadeau, ik ding graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Oh, wat leuk en wat een leuke actie! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik wil graag een kans wagen! Hier vind ik zeker een stofje naar mijn smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik surf vaak naar de webshop van petite couture om weg te dromen bij de mooie stofjes. Ik heb me voorlopig nog niet laten gaan om er een stapel stofjes bijeen te shoppen. Die bon kan die schop onder mijn kont zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Petit Couture heeft zo veel mooie stofjes, dat ik nog steeds geen keuze heb kunnen maken. Extra budget helpt uiteraard om wel een keuze te maken, want dan kan ik meer kiezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hier ook al even de petite-couture-verslaving beet, zalige webshop! Ik waag dus graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Meedoen... Ja natuurlijk wil ik een kansje wagen!
    Alleen dan een probleem, kiezen hè

    I keep my fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Inderdaad een mooie website met een prachtig logo én prachtige stofjes. Ik doe mee, al heb ik nog een stofje liggen van hen van een andere give away. Schaamrood op mijn wangen, maar ik heb het perfecte excuus: ik vind geen patroon zo mooi als de stof ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ow wauw wat een leuke give-away! Ik doe graag mee. Anna van den Boom

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat een mooie stoffen! Ik kende petit couture nog niet, maar ben nu al fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Stof stof stof ! Stof is tof, je kan nooit genoeg voorraad hebben, count me in please !

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Jawadde ! Jij werkt ook alleen met de top samen , hé !
    Ik zou wel weten wat te kiezen met de bon , dus waag ik mijn kansje toch maar ;)
    En super dat je terug uit het naaidipje bent !
    Groetjes , Mimi

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Waw wat een mooie stoffen. Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik kan ook wel een schop onder mijn gat gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Oh ja, ik ding graag mee! Ik zie zoveel moois

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Gefeliciteerd....wauwiii ik doe mee

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Zou ook wel weten wat te kiezen! Dus waag zeker ook mijn kans...

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Mooie website, leuke stofjes! Doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Mooie stoffen! Count me in!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hoewel ik er me van bewust ben dat ik slechts een ieniemienie kansje maak, zou ik toch graag m'n kans wagen om deze bon te winnen! Petite couture is echt dé aanwinst in webshopland en Oontje inspireert als geen ander!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ik denk dat ik nog wel wat stofjes kan gebruiken als ik de site van Petite Couture zo eens bekijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ik vond ook al meermaals de weg naar petitecouture dus doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Super mooie stoffen, ik doe graag mee aan deze actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ik zou wel weten wat te kiezen uit al dat moois! Ik doe dus graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ja, ja en ja! Dat wil ik dolgraag winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Feest en mooie stofjes zijn altijd leuk! Ik doe ook mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. ook ik doe graag een gooi naar eeuwige stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. aangezien we een zelf opgelegd stoffen aankoop verbod hebben, lijkt dit me een leuke kans op een geweldig tricot te scoren, ik waag graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Alweer een leuke give-away waar ik met plezier mijn kans waag!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ik doe ook graag mee. Het maken van stoffen vlaggetjes is mijn volgende project. Ik vind zeker iets naar mijn wens bij petite couture!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ik doe ook graag mee. Het maken van stoffen vlaggetjes is mijn volgende project. Ik vind zeker iets naar mijn wens bij petite couture!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Mijn favoriet komt eind deze maand terug binnen, dus ja! Ik doe heel graag mee.
    Geweldige webshop! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ik doe ook graag mee ! Nog niet gewerkt met tricot of sweaterstof, maar die angst moet toch eens overwonnen worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ik wil ook wel eens een poging doen. Nieuwe stofjes in huis zorgt altijd voor wat inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Superduper! Wendy heeft stofjes om zo verliefd op te worden.
    En kweetniehoetof dat jij er iets wil mee maken voor de naaileken.

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ik heb vandaag nog staan kwijlen op de Petite Couture website. Graag een lotje dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Oh ik doe zeker mee :-). Petitcouture is mijn favoriete webshop van het moment!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. A zillion times is mij nog niet gelukt, maar ook ik ben aardig op weg met mijn bezoekjes aan Petite Couture... Ik ding dus graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Dar doe ik graag aan mee! Ik heb nog niet gekocht bij petite couture, maar wel al vaak smachtend gekeken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Ik wil graag meedoen. Petite Couture heeft zo'n mooie stoffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Ik had de naam van Petite Couture al vaker voorbij zien komen, maar bedwong me telkens om door te klikken om niet nóg een toffe stoffenwebshop te ontdekken. Tot zonet. En wat ik vreesde: ik ben verkocht. Hier moet ik nog eens gaan shoppen. Voor nu waag ik mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Prachtige stoffen daar! Ik waag me ook een kansje! Fingers

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Ooh, wat fijn! Ik doe graag mee!
    Miss Johan

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Ik doe ook mee! Het lijstje stoffen van Petite Couture dat ik graag nog eens wil gebruiken is eindeloos lang...

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Zo mooi dat je als beginner een beetje bang hebt om in zo een leuke stof te knippen...
    Dus om mijn vrees te overwinnen ding ik graag mee nar die bon!

    Els S.

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Hoera! Petit Couture is inderdaad een zeer fijne nieuwkomer!
    Ik doe graag mee, teveel moois aldaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Deze webshop heb ik nog niet uitgeprobeerd, ik probeer namelijk al een aantal maanden te naaien met de stoffen waar mijn kasten van uitpuilen. Maar tegen een cadeautje zeg ik natuurlijk geen nee!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. 1e schap, links bovenaan zie ik nog een plaatsje voor een supermooi stofje. I'm in!

    BeantwoordenVerwijderen
  101. oh, ik doe graag mee... wie weet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Heb me inline al vaak vergaapt aan de leuke stoffen in deze webshop. Ik maak graag kans op de cadeau bon. Waarschijnlijk kies ik dan juist iets van tricot, vind ik zo fijn verwerken, zelfs als beginneling!

    BeantwoordenVerwijderen
  103. wie nie waagt, nie wint hé
    daarom probeer ik het ook es
    al die mooie stofjes,daar droomt men van

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Super, bij deze schuif ik mee aan

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Ik doe ook heel graag mee! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Spannend! Ik kijk zo vaak op hun site, maar stond mezelf nog niet eerder toe een mooi stofje aan te schaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Super! Ik ben ook fan van petite couture en doe dus ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Super! Ik ben ook fan van petite couture en doe dus ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. FEEST * FEEST * FEEST ***

    ik doe uiteraard graag mee ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Ik heb de site ook al ontelbare malen bezocht, maar nooit iets gekocht. Ik durf niet, erg he? Misschien dat een kadobon mij wel over de streep trekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Wie niet waagt, niet wint. Wendy haar stoffenweelde is idd een pareltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. oh, ik waag ook mij kans. Misschien helpt het me ook over mijn naaidip heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Super! Ik ben ook fan van Petite Couture!

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Ik doe graag mee! Mijn dochter kan wel een sweater uit tricot gebruiken. :-) En ook ik heb een schop onder mijn xxx nodig om er aan te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Ik doe ook graag mee! Heb er ook zeker al zillion keer virtueel geshopt...

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Wat een mooie stoffen, ik doe graag mee. Leuk voor mn zoontjes, of misschien een keer iets voor mijzelf

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Oh, ooohier, ooohst :D Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Zulke mooie stoffen! Natuurlijk doe ik graag mee. De noodzaak om te naaien komt direct als je daar hebt rondgesnuffeld ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Altijd te vinden voor een nieuw stofke! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Ik bestelde al bij Petite Couture. Ze heeft heel mooie stoffen. En nu wacht ik vol ongeduld op de nieuwe stofjes van Atelier Brunette. Dus ... ik doe ook mee! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Met al die reacties even twijfel om mijn kans te wagen maar ga het toch riskeren! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Wat een leuke mooie stoffen, die winkel had ik nog niet ontdekt. Dank voor de tip en voor de kans op de cadeaubon!

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Voor zulke kwaliteitsstoffen waag ik ook mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Ik kan naaien, maar je laatste opmerking is echt wel verleidelijk. Ik durf geen tricot of sweaterstof aan met mijn machine en kan bijlange niet zo netjes en mooi naaien als jij. Dus als ik win ... hou ik je misschien wel aan je belofte ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Ik wil graag mee doen, bestelde er al de Ananasjes van Aime comme marie en ben er gek van.

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Ik doe mee, wie zegt er nu nee tegen petite couture?

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Ik doe ook graag mee! Voor dat stofje dat de binnenkant van de stoffenkast niet eens zal kunnen zien. Ongetwijfeld te mooi om te laten liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Mijn tweede petite couture pakje kwam net aan, maar ik vond het moeilijk kiezen, dus ik doe zeker mee zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Grote liefdevoor dit winkeltje. Met veel babynaaisels op de planning zou ik het graag willen leegkopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Grote liefdevoor dit winkeltje. Met veel babynaaisels op de planning zou ik het graag willen leegkopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Ja, graag, deze cadeaubon. Anders moet ik alles weer zelf betalen wat ik daar wil kopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  132. dorie...die website kende ik nog niet... Mijn portefeuille doet nu al pijn ;-) Ik doe dan ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  133. ik doe ook mee! shoppen bij petite couture is altijd een plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Hello, I love your crochet, it is beauty, I love this colors, I follow your blog, I have a blog about crochet with free patterns and free crochet diagrams, visit me , hugs from Brazil.
    Visite meu blog - Tita Carré - Crochet

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Ik had 2 jaar geleden een petite couture-kater; was iets te hoog gegrepen voor mij. Ondertussen bij ik naai-wijzer geworden dankzij vallen en opstaan; Ik denk klaar te zijn voor een nieuw Petite Couture project. Een mooi stofje kan het duwtje zijn dat ik nét nodig heb...

    BeantwoordenVerwijderen
  136. ik kende het ook niet, maar misschien (of liever hopelijk) haalt het mij zo ook uit mijn naaidip!

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Oh, wat 'n leuke shop!

    Een tulp-stretchrok in sweater goud en 'n tof shirtje in Firefly Sigh tricot ofzo? Vind de Bon Voyage fietsen ook erg leuk, 'n mooi shirt voor één van m'n zoontjes wellicht? Zo'n bon is wel 'n goeie reden om weer eens flink in te kopen en de verzendkosten goed te praten richting m'n wederhelft... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Ik waag ook graag mijn kans. Mooie stoffen, leuke site!

    BeantwoordenVerwijderen
  139. stof hebben we uiteraard nooit genoeg ;-)
    ik doe met graagte mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Ik doe mee! Stofjes heb je inderdaad nooit genoeg. Net zoals de tijd die je nooit genoeg hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Petite Couture is inderdaad een super webshop. Dus ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Ik doe mee! Mooie stoffen heb je nooit genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Ik waag ook mijn kans, mooie stofjes dat is altijd leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  144. De liefde voor Petite Couture is helemaal terecht, dus doen we graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Petite Couture heeft inderdaad hele mooie stofjes, dus ik doe ook graag mee aan de wedstrijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Ik waag mijn kans. Een bon van een leuke webshop met stofjes komt altijd van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Ik wil zéér graag winnen!
    Ik heb al enkele stofjes van Petite Couture op mijn wishlist staan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Jaaaaaaaaaaa! Ik doe mee! Prachtige stofjes hebben ze bij Petite Couture.

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Mooie stofjes, en ik heb momenteel ook een schop onder de kont nodig dus ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Mooi Mooi Mooi ! Ik doe mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Ik doe ook graag mee, want klantvriendelijkheid op en top bij Petite Couture: een bestelling die even op zich liet wachten en floep, ik kreeg er een kortingsbonnetje bij! Me happy!
    Sta te popelen om er weer wat te mogen kiezen..

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Je toezegging om iets te maken voor de mensen die niet kunnen naaien, haalde me over de streep om toch mee te doen.
    Ik zie mijn oudste zoon al schitteren met een trui uit zo een mooi stofje...

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Ook ik zou graag deze prijs in de wacht slepen... Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Ooh... Petite Couture... Jepjep, ik zou maar wát graag nog eens een en ander kiezen aldaar. Al is dat niet zo simpel, met al dat moois.
    Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Ik doe ook graag mee! ben alleen nog aan het twijfelen of ik zelf al een kledingstuk zou durven naaien voor dochterlief of het aan een bekwame naaister zoals jij overlaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Fantastische prijs die ik wel zou willen winnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Ik zou deze prijs ook wel willen winnen, want er zijn nog verschillende mooie stofjes bij Petite Couture die ik zou willen kopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Wieh! mijn hart gaat al sneller kloppen... Wat een mooie stoffen! Ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen