Vier mee! Want 5 jaar bloggen, dat verdient een feestje!

vrijdag 10 april 2015


Het is april, en in april ga ik altijd hier eens teruglezen. Vijf jaar geleden ondertussen. Het kind dat toen nog aan de borst hing kan ondertussen lezen en rekenen en leeft in een wereld van Harry Potter, Star Wars en schaakpartijen. Ik heb dié bank nog altijd niet gekocht. Ik ben er evenwel nog altijd dol op en dat is ook al wat. Dus ooit, misschien. Ooit. Het eerste rokje is ondertussen verkocht, ik zie nog altijd graag tulpen, we zijn nog steeds frequente speeltuinbezoekers en stress... ik ben er nog niet vrij van, helaas.

Maar kijk, de perenboom staat bijna weer in bloei en vijf jaar bloggen, dat verdient echt wel een feestje.

Ik sprak mijn lieve sponsors aan. Mensen met wie ik de afgelopen jaren fijn heb samengewerkt. Mensen met wie het klikte en met wie ik ontspannen en in alle vertrouwen afspraken kon maken. Het groepje werd vervoegd door een nieuwe sponsor, eentje die er ook mag wezen. Wat het allemaal precies zal worden, daarover laat ik jullie nog even in het ongewisse. Dat het fijn zal worden, dat staat vast.

Vanaf maandag 20 april gaan we van start met de eerste give-away van een hele reeks. Tot die tijd kunnen jullie al virtueel watertanden bij deze fijne webshops. Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn als ik.

En aan iedereen die hier af en toe een kijkje komt nemen: bedankt voor 5 fijne jaren!



42 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met dit lustrum. Mooie sponsors en een aantal give aways? Ik zit aan deze blog gekluisterd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat! Amai, dan zijn wij bijna even oud in blogjaren. Feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met deze 5 jaren!
    Ik kom hier al een tijdje regelmatig en met plezier een kijkje nemen. Fijn om je foto's te bekijken en ik lees je graag. Ga vooral zo door.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dikke proficiat en doe er aub nog 555 jaren bij !! Ik lees jouw blogje steeds met veel plezier ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je mooie blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een houten huwelijk tussen jou en je prachtige blog. Proficiat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Ik lees je nog niet zo lang maar wel altijd met veel plezier. Je inspireert me in ieder geval enorm.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. PROFICIAT!
    Voor jou ... een lekkere taart met vijf mooie kaarsjes op!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ene dikke proficiat met je jarige blog!Ik lees hier graag mee en vond het leuk om je eventjes te spreken op de boekenbeurs.Ben benieuwd wat er ons allemaal te wachten staat ivm de give away!Een leuk aantal sponsors in elk geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat met je blogverjaardag. Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte!!! 5 jaar dat is niet niets! En oh wat ga ik het hier in de gaten houden!! Stuk voor stuk mooie webshops!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh super!
    Al 5 jaar één van mijn favoriete blogs, waar ik al tal van leuke ideeën opdeed!
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat! 5 jaar is al heel wat zeg! En oho ik kijk alvast uit naar de giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vijf jaar Lies, super!
    Dat wil zeggen twee jaar bij mij. Dolle twee jaren. Wat een rit. En met veel ruggensteun over en weer. Nog van dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat met je vijfde blogverjaardag! Ik zit aan twee jaar deze maand, de tijd vliegt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd! Je was een van de eerste blogs die ik ben gaan volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 5 jaar, waauw! Ik kom hier al even lang op bezoek, eerst als anonieme lezer, later reageerde ik al eens, en ondertussen ben je de vaste waarde in blogland voor mij. Altijd fan geweest, je fototips gebruikt, mezelf herkend in je UK-adoratie, verzot op de felle kleuren in je kinderkleding, en de stress... Ja, de stress.
    Alleen dat lopen en dat zwemmen... Daar snap ik de bollocks van. ;-)
    Happy birthday! x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd!
    Ik volg je nog niet zo lang, maar wel met veel plezier :)
    Groetjes,
    Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Proficiat hoor!! Ik volg je al een hele tijd! Je hebt een heel leuke schrijfstijl en je creaties zijn ook steeds zo wondermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een dikke proficiat!
    Ik ben alvast vol spanning aan het wachten op je giveaways, er staan daar veel super sponsors tussen! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met deze mijlpaal! Ik lees ook met veel plezier je blogs. Je maakt de pachtigste dingen! Ik hoop dat je nog vele jaren door gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat met je blogverjaardag! Ik lees al en behoorlijk deel van die 5 jaar bij je mee, en je blijft inspireren, dus ga zo door! x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Vijf jaar al! En nog steeds een toppertje. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Proficiat, Lies, jij straffe madam! Ik herinner me dat prille begin ook nog goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik ga hier ook regelmatig eens teruglezen. En dan kwijl ik bij die Ball Chair, waarvoor ik in gedachten al mijn eerste loon reserveer. Bij je schrijfstijl en je foto's, die toen nog (p)oontje meteen tot één van mijn lievelingsblogs bombardeerden. Af en toe herken ik ergens een anonieme reactie van mezelf, en glimlach ik bij het idee dat vijf jaar mij zo hard veranderden. Net als die kindertjes op de foto's :) Ik duim voor nog vele jaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wauw, vijf jaar al! Ik denk dat ik hier al een drietal jaar kom piepen en genieten van je maaksels en foto's. Vijf jaar begot, dat is bijna een heel leven. Nogal letterlijk zelfs voor mij, want een weekje na jouw eerste blogpost werd ik voor het eerst mama. Proficiat met je jubileum!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Proficiat met je 5-jarig blogbestaan. Ik denk dat dit 1 van de eerste blogs was die ik begon te lezen en ik lees nog altijd met veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Proficiat seg! Jouw blog ontdekte ik als één van de eerste. Amper wetende wat een blog nu eigenlijk was. Altijd leuk om hier te komen lezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. 5 jaar, wat vliegt de tijd. Proficiat!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik lees je blog sinds ik het bloggen zo'n dikke twee jaar geleden ontdekte.....proficiat met je vijfde blogverjaardag, dat er nog vele inspirerende jaren bij mogen komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Vijf jaar al zeg! Dat belooft hier een feestje te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Veel sweet memories en veel mooie berichten to come, lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Veel sweet memories en veel mooie berichten to come, lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen