Oon viert feest met The Flockshop!

donderdag 7 mei 2015


Helemaal aan het begin van dit blogleven flockte ik er geregeld eens op los. Dat was een veilig begin van de creatief-met-stof periode in mijn leven. Na verloop van tijd waagde ik mij, gewapend met een piepklein, maar vlijmscherp schaartje en een breekmes aan ingewikkelder constructies. Onder het label flockfolie vindt u ze allemaal verzameld. Met deze was ik heel blij. Maar prutswerk! Amai!

Ondertussen zijn er leveranciers van knappe flockprints beschikbaar. Dit, bijvoorbeeld, had ik nooit zelf kunnen maken. De zebra vinden wij trouwens nog altijd een topper. De cassette trouwens ook. Of het fototoestel! Er zit geweldig veel tofs in het assortiment van The Flockshop. Extra fijn is dat je zelf de kleur kan kiezen. Bij elk ontwerp. Of wat dacht je van een cijfer om een kroon of een verjaardagst-shirt mee op te vrolijken? En ja, zelfs je eigen ontwerp kan je door hen laten uitvoeren! Hoe geweldig is dat niet?

Het zal u niet verbazen als ik zeg dat het topgerief is. Dat plakt zonder gedoe en blijft perfect, ook na tig keer wassen.

Ook eens proberen? Dat kan! The Flockshop geeft twee pakketjes van 5 flocks weg. Een combinatie van grote en kleine prints, zodat u altijd wel iemand vindt voor wie het past.

theflockshop

Meedoen kan tot en met zondag.
Tot en met vrijdag kan je ook nog meedingen naar de gift vouchers van Goldfish!

Tot slot: jullie zijn enorm bedankt al jullie picknickplekken met ons te delen. We pikken er deze zomer vast een paar uit.
De winnaars van het laatste nummer van La Maison Victors zijn:

naaistaart
Katrien Mignon
lies bet
Julienne

Sturen jullie mij een mailtje?

147 opmerkingen:

  1. Oh ik doe mee! Ik waag mij af en toe ook aan het zelf knippen maar eerlijk is eerlijk, zo kant en klaar gekocht is makkelijker en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb echt nog nooit flock-folie gebruikt, maar via deze weg wil ik het zeker eens proberen. Leuke win-actie...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk! Ik heb ook al geflockt en knipte ook alles met een schaartje, wel heel knap die zebra, daar is zeker veel tijd in gekropen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee! Ik vind het altijd zo'n geprul om te knippen... Laat maar komen, die kant-en-klare flocks :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe heel graag mee! Flockfolie is supergerief en altijd een succes. Alleen jammer van het moeilijke en tijdrovende knipwerk. Dus kant-en-klaar, laat maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja, aangezien we hier altijd zitten te prutsen met flockfolie kan deze prijs misschien wel eens van pas komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog nooit mee gewerkt, wil het dus weleens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waauw, wat een leuke giveaway, ... al vaak gedroomd van geflock maar het is er nog nooit van gekomen, dus ik ding graag nog eens mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik waagde mij nog niet eerder aan flocken. Lijkt me tof om eens uit te proberen, dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe heel graag mee, ik knip wel vaker eens een leuk figuurtje of een naam uit flockfolie. Maar eerlijk, de volgende dag zien mijn vingers dan bont en blauw. Dus zo'n paar uitgesneden figuurtjes zijn hier altijd welkom, want flockfolie is zo'n leuk gerief als afwerking!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik doe graag mee om de kleren van de 3 kinderen te pimpen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. we proberen nog eens, wie weet. groetjes Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe ook graag mee! Nu knipt mijn man dikwijls voor mij, omdat ik een delicate pols heb...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Op iets zelfgemaakt is een leuk flockfiguurtje altijd leuk !
    Ik doe graag mee
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kan nooit flockfolie genoeg hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Flocken is leuk! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk. Meestal is het mijn man die die dingen uitknipt. Ik heb daar het geduld niet voor. Hij zal dus blij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk. Meestal is het mijn man die die dingen uitknipt. Ik heb daar het geduld niet voor. Hij zal dus blij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nog nooit geprobeerd, maar daar wil ik graag verandering in brengen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind flockfolie super! Heel leuke win-actie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe heel graag mee! Na het urenlange gepuzzel voor de tijgers (https://trijnewijn.wordpress.com/2015/05/01/flockerdeflock-4/) kan ik het even niet meer aan om zelf nog flockjes te snijden...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke flocks, dat kan je nooit teveel hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lijkt me super leuk, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doe graag mee, lijkt me heel fijn om te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik wil ook graag mee doen voor zulke leuke flock prints!Zelf krijg ik dat toch niet zo goed geknipt en een toestel ervoor kopen is geen optie maar wie weet win ik hier wel en dan kan ik er 5 leuke uit kiezen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. We proberen het maar weer! Moet lukken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik waag ook een kansje. Superleuk, flocken, maar ik durf de echte friemelprints nooit zelf te snijden. Ben altijd bang dat het fout gaat. Deze wil ik graag eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. O graag doe ik mee. Vind deze zebra ook al geweldig! Flocken zelf nog niet gedaan, maar zat er toevallig vd week wel aan te denken of het iets zou zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik waag mijn kans! Heb pas voor een verjaardagskroon voor mijn zoon voor t eerst geflockt en dat is zeker voor herhaling vatbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik doe graag mee! Met de verbouwingen hier heb ik geen tijd noch plaats om te frullen met flockfolie ...

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooi, flocken! Ik maak zelf ook wel eens wat maar zo mooi als deze dat lukt me echt niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik doe mee! Of dat het iets voor de man, mezelf of de nichtjes wordt, dat zie ik dan wel... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuk! Hier zouden mijn neefjes vast wel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik heb nog nooit geflockt, dus dit pakketje zou ideaal zijn om te starten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik doe ook mee! Moet ik eens niet zelf in de flockfolie knippen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. ik wil ook graag meedoen! Zelf heb ik geen vaste hand om flockfiguurtjes uit te knippen en een cameo past momenteel niet binnen men budget :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh, ik ben fan van flocks, maar heb te weinig geduld om ze zelf te knippen, dus ik doe graag mee voor de kant en klare versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Super leuke wedstrijd. Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik ding graag mee naar een pakketje flockerdeflock :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik blijf een flockfan, elk seizoen voorzie ik shirtjes met korte of lange mouwen van schone printjes! Maar omdat ik nog altijd met mesje en snijplank te werk ga, zijn er inderdaad heel wat printen buiten mijn bereik (maar als ik zou winnen ;-)).

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik ben nog een gedreven knipper, dus zo eens iets voorgesneden winnen zou mooi zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oh, fijn dat ik gewonnen heb! Als het mag doe ik graag nog eens mee voor de flockjes ook... Het moeten maar zo geen leuke prijzen zijn hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik doe het ook vaak met een kleine schaar, al is zo'n kant-en-klaarpakket soms niet te versmaden! Bij deze mijn deelname! Schpannend.....

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Flocken, daar houden wij ook van! En eens geen gedoe met schaartjes en breekmessen, dat is ook mooi meegenomen! Ik waag graag mijn kans ...

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Oh ja, ik doe ook graag mee, nog nooit gedaan en vinden nieuwe dingen ontdekken geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Leuk, ik doe graag mee! Dol op apllicaties...

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Aangezien de babyboom aan de gang is kan dit zeker van pas komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Dat blijft hier maar komen. Lijkt mij heel erg leuk om dit te winnen....

    BeantwoordenVerwijderen
  50. ja!!!! Dat wil ik graag eens proberen !

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Die zebra is echt wel mooi!

    Mme Li.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik doe zeker mee. Dat gepruts met schaar en mes ben ik wel even beu :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Doe mij ook maar zo'n zebra! En nog wat ander moois ;-) (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik knipte vorige week geduldig een olifant uit en streek 'm zorgvuldig op een t-shirt voor de tweejarige zoon. Een halve dag later had hij de slurf vast en kon ik het olifantenlijf er af pulken... kant en klare flockjes zijn dus welkom :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik ben fan en doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Flocken leerde ik op één van de allereerste avonden van het Leuvens Stiksel. Nog steeds leuke herinneringen aan. Ik doe graag mee want ik hou wel van een snel-klaar-cadeautje : lees t-shirt + flocken.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Zo leuk! En de kids zijn er ook helemaal weg van. Ik doe graag mee! Groetjes Irina

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Flocken is super, tot nu toe was ik een doe-het-zelver... Daar komt nu misschien verandering in :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hier wordt er ook regelmatig op los geflockt. En zoonlief heeft tegenwoordig al zijn eisen.

    Groetjes
    Tina
    www.driecreatievebijtjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Van flockfolie knippen kan ik meespreken. Elke sweater, home-made voorzie ik van een flock. Sommige vind ik prachtig maar zijn te moeilijk om te knippen. Ik doe heel graag mee met de give-away. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Van flockfolie knippen kan ik meespreken. Elke sweater, home-made voorzie ik van een flock. Sommige vind ik prachtig maar zijn te moeilijk om te knippen. Ik doe heel graag mee met de give-away. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  63. lauriedm84@hotmail.com8 mei 2015 om 08:01

    Al verschillende keer flockfolie gekocht, maar er eigenlijk nog maar weinig mee gedaan... Ik doe dus graag mee met deze give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Altijd interesse in wat meer in detail uitgewerkte flocks !!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Reacties
    1. Kant en klaar, ik waag zeker mijn kans!

      Verwijderen
  66. Prachtige flocks en altijd goede service.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ik doe heel graag mee! Op die manier krijg ik misschien terug wat 'flock-goesting' :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Prachtig wat je allemaal met flockfolie kan maken hé! Ik wil nog wel wat kant en klare flockjes winnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik vind de tijd niet om aan het knippen te slaan dus een pakketje flockjes is hier meer dan welkom! :-) Mooie zebra's trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. dit wil ik zo graag eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Leuk! Nog steeds niets gewonnen ondanks de vele give aways ;-) , dus nu moet het toch een keer lukken? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  72. leuk! Ik doe graag mee. Ben zelf niet precies genoeg voor het extra fijne werk, maar het fleurt een gewone tshirt wel altijd mooi op

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Zelf deed ik ook al een aantal flockfolieprojectjes - tot de moeilijkere met fijne zebrastreepjes enzovoort...
    Ik blijf het leuk vinden, dus ik ding graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. supertof! ik ben ook fan van de zebra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Oew, wat leuk! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ik wil ook graag meedoen
    En zo krijgen de zonen mss iets zelfgemaakt in de kast!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Oooo, ook hier was flocken het begin van het 'creatief-met-stof' gebeuren. Het was zelfs zo erg dat werkelijk o-ve-ral iets opgeflockt werd. Gelukkig vond ik inmiddels een balans ;) Maar een flockje zo af en toe, daar zijn we wel nog fan van. Ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Awel ja. Ge weet nooit dat ik toch handig blijk te zijn in iets met stof.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ik doe graag mee! Flocken is altijd kleine moeite, groot succes. Zeker als je ze kant-en-klaar aangeleverd krijgt en niet zelf aan de slag hoeft ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ik moet je zeker niet vertellen dat ik een grote zebrafan heb. In ruil wil ik zelfs komen reuzebellenblazen bij jou. Omabetty

    BeantwoordenVerwijderen
  81. ook ik waag mijn kans! Lijkt me super!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ik waag ook nog eens mijn kansje! verelotte.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Jaaa! Ik doe mee... Rompertjes voor onze toekomstige babyboy versieren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Jaaa! Ik doe mee... Rompertjes voor onze toekomstige babyboy versieren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Het leven is aan de volhouders, nietwaar? Ik doe dus weer mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Die zijn gewoonweg schitterend.
    En ja : ik waag mijn kans.
    Maar ook : meteen maar het adresje pinnen waar zoveel leuks te vinden is.

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Oh, nog nooit geprobeerd, wegens teveel gedoe, maar die zebra is wel echt tof! En ik zie meer tofs in de shop, wat ´n leukerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ik snij ze voor de moment ook met de hand uit en kan soms serieus vloeken maar geeft wel een fijn gevoel als je iets sjiek hebt uitgesneden.
    Strijkapplicaties van de Flockshop heb ik hier liggen, dus ken ze al een beetje en wil zeker m'n kans wagen voor zo'n setje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  89. super! 't zal hier waarschijnlijk niet zo lang duren voor er een bestelling geplaatst wordt...

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Dat lijkt me leuk om te winnen! Kan je zoveel mee doen. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Oh superprijs! Kan ik de minikleertjes van onze kabouter wat 'ophippen' :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Ik doe graag mee met de wedstrijd! Ik zou het ook allemaal zo graag zelf doen, maar dan zou een dag dubbel zo lang mogen duren!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Zo leuk! Ons ventje heeft nog tshirtjes nodig voor deze zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Ik heb het geduld niet om ze zelf te snijden. Winnen dan maar (Linda Vdp).

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Ik doe heeeeel graag mee. Flock figuurtjes zijn zo tof maar ze zelf knippen bezorgt mij steevast klamme handjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Heel leuk om wat basic t-shirtjes op te smullen! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Prachtige ontwerpen. Ik waag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Nog nooit gedaan, dus ik zou dat heel graag eens proberen.
    Groetjes, Z.

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Heel leuk om wat basic t-shirtjes op te smullen! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Nog nooit gedaan, maar met een zoontje dat alleen t-shirts met prent erop wilt aandoen, zal ik het toch eens moeten proberen. Ik doe dus ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Hier wachten nog enkele t-shirtjes op een flockje. Kwestie van tijd of... geluk hebben hier...

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Waauw, zo'n ietsiepietsieprutswerk krijg ik nooit eigenhandig gedaan, dus ik ding graag mee naar het pakketje van de flockshop.

    BeantwoordenVerwijderen
  103. count me in: een flock in een mum van tijd een outfit maken, dus ja ik wil wel winnen :-)
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Geduld om zo'n dingen uit te knippen heb ik niet. Dus ik waag graag mijn kans op een kant en klaarpakketje.

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Ik wil graag meedoen!
    Ik had the Flockshop nog niet ontdekt, maar heb er nu wel al hele leuke dingen gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Omdat flocken zo leuk is en een mooi resultaat geeft doe ik heel graag mee
    Groetjes
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Omdat flocken zo leuk is en een mooi resultaat geeft doe ik heel graag mee
    Groetjes
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Nog net op tijd om mijn kans te wagen... ik weet al wie ik er gelukkig mee kan maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Lijkt me ontzettend leuk om te winnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Ik doe ook nog graag mee, enorm plezant om effen T-shirtjes op te fleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Ik doe mee! Dat maakt een einde aan al dat saai H&M gerief.

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Ik doe graag mee! Leuk om gewone T-shirtjes net dat tikje origineler te maken!

    BeantwoordenVerwijderen