Oon viert feest met Goldfish!

woensdag 6 mei 2015


Ik denk niet dat ik jullie Goldfish nog moet leren kennen. Goldfish is overal. En terecht! Goldfish staat voor stijlvol en toch speels. Kwalitatief goed gerief dat véél spelen en véél wassen moeiteloos doorstaat.

Eva heeft op Instagram en Facebook een schare trouwe fans. Ik ben fan van al die schone kindjes in schone kleertjes. Had ik nog baby's, ik draaide ze en masse in van die comfy tricot broekjes. Mmmm!

Van Goldfish mag ik twee mensen gelukkig maken met een cadeaubon van €25! Woehoew!

goldfish

beeldmateriaal © Goldfish


Wat moet je doen?

· Hieronder laten weten dat je wil meedoen.
· Eva een gelukkige verjaardag wensen! (Allez, dat is optional, maar het zou wel tof zijn!)
· Delen en volgen maakt ons allebei heel blij.

Meedoen kan tot en met vrijdag!

134 opmerkingen:

  1. Wauw, dit feestje blijft maar duren. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. alle, ik ga nog eens een kansje wagen. zo tof zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe graag mee en ga Eva op Facebook feliciteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eerlijk gezegd kende ik goldfish nog niet! Maar ik ben blij dat ik het nu wel ken :)
    Instagram en facebook heb ik niet, maar ik zou toch graag meedoen, dus mag ik via jou Eva feliciteren?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 't Zal wel zijn! Ik zal haar hier alles laten lezen.

      Verwijderen
  5. Ohoh, ik waag mijn kans met veel plezier! Wat een feest is dat hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een feest toch! Ik doe graag mee, want ik hoor ook bij de goldfish fans. En heb een baby in huis. Hmmm.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkige verjaardag Eva! :)
    Ik doe graag mee... ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi, ik heb geen baby maar als ik er wel (weer) eentje had, zou ik het wel weten. Ziet er superleuk uit. Succes, deelnemers :-)...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoera! Met het eerste kindje op komst, zou dit een leuk cadeau zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Drie dikke zoenen voor Eva! En een hiep hiep erbij voor jullie allebei!

    Ik doe zeker graag mee, dan kan ik eindelijk eens dingen beginnen te kopen voor dat klein prutske. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier nog veel geboorterecepties te doen. Dus we wagen onze kans. groetjes Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb hier zo'n baby in huis die ik liefst in comfy tricot broekjes steek. Niks zaliger dan dat denk ik. Zeker met al die leuke prints dat je nu vindt. En alvast langs deze weg een Gelukkige verjaardag voor Eva!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hiep hiep hiep! Een mens zou voor minder iemand een extreem gelukkige verjaardag willen toewensen, met alle moois dat je je kunt wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hip hip hoera! Fan zijn we al lang!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goldfish is super! En €25 is uitgegeven in enkele muisklikken ;)
    Daar doen we hier graag aan mee, ook voor niet-baby's heeft Eva prachtige stukken on de collectie! Dus hoera voor Eva, hoera voor Oon en hoera voor deze giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proficiat!! Ik doe heel graag mee voor mijn nichtje van 5 maanden oud.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoera voor Eva!
    En Goldfish is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een feest! Hiep hiep en hiep hiep! En uiteraard doe ik graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Eva, een super gelukkige verjaardag! En ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb zo'n schattig baby exemplaartje dat heel mooi staat met tricot broekjes 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ooh
    ik heb een baby, ik heb een baby!!!

    hip hip hoera voor Els en voor Oon
    dikke zoen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gelukkige verjaardag Eva! Fijn dat je ons kaat meevieren. De cadeaubon wil ik heel graag winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ook hier geen Facebook of Instragram... dus langs deze weg een dikke proficiat een mevr. Goldfish ! Gisteren viel er nog een pakketje in de bus... altijd een beetje feest !
    Ik doe dus ook heel graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik waag graag mijn kans :-)
    Proficiat

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik waag graag mijn kans :-)
    Proficiat

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heppie biertdej!
    Graag een lotje.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Goldfish is inderdaad een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. met mijn kleine meid op komst waag ik graag een kansje! groetjes Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik doe graag mee. :-)
    En aan Eva: Een gelukkige verjaardag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Count me in! Wat n geweldig feest hier op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoera hoera hoera! Wat fijn om zo je verjaardag te kunnen vieren. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik doe graag mee met het feliciteren van Eva, en natuurlijk ook voor de cadeaubon!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gelukkige verjaardag aan Eva!
    En ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoera voor Eva! Goldfish is zo de max. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Happy one, Eva! En ben super grote fan van Goldfish :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hiep hiep hoera voor Eva. Ik waag graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ene dikke proficiat voor Eva en ik doe ook graag mee met deze leuke give away van Goldfish!!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ooh leuke give away! Ik doe graag mee! En eva kreeg mijn wensen al via instagram 👌! Vele groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Joepie! Happy Birthday (hier ook eentje van 6/5 :-) ) !
    En ik waag mijn kans ...

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik doe graag mee! En natuurlijk hieperdepiep!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Leuk! Heb een rond kruipende baby in huis, dus ik waag mijn kans :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Amaai het zal nog niet zijn dat ik meedoe :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Met baby onderweg is goldfish de ideale winkel. Ik schafte mij al wat aan maar mijne wishlist is groot :-) winnen wil ik dus wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Proficiat, Eva! Ik doe ook graag mee, mijn kersverse nichtje Mit (2 dagen oud) zou hier heel blij mee zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Bij deze doe ik mee... uiteraard!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik doe graag mee! Wow, dit houdt hier niet op! Proficiat, Eva!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik heb geen baby maar wel een prachtige dochter die dol is op kleren. Dus ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Gefeliciteerd! En binnenkort er een nichtje bij....

    BeantwoordenVerwijderen
  50. heerlijk wat een leuk kadootje is dat zeg. en vooral hiep hier RAHOE

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hieperdepiepers!!! En ja, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. ik waag hier ook heel graag mijn kans.!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Lang zal Eva leven, lang zal Eva leven, hieperdepiep HOERA!!! Ik doe heeeeel graag mee! Er komt hier op de blog geen einde aan het feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik doe ook graag mee! MirjamvdG

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Oh I love love love goldfish, dus ik doe heeeeeel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ooh zo leuk! En gelukkige verjaardag eva :)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Al lang grote fan van Goldfish! Eva, je doet dat ongelooflijk goed! Ik waag dus graag een kansje. (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. De max!! Ik wil ook wel op surftrip naar de vijver waar Goldfish zwemt!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Proficiat aan Eva met haar verjaardag en met haar prachtige webwinkel vol schoon gerief! Ik keek al vaak naar een heerlijk jurkje van tinycottons, met deze prijs hoef ik mij niet langer in te houden..... heel graag dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Gelukkige verjaardag, Eva :-)
    Ik doe graag mee met de give-away en volg hier via bloglovin en goldfish op Facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Gefeliciteerd EVA!! Wie hiervoor zijn kans niet zou wagen... Al dat schoon gerief bij Goldfish!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Das een hele leuke winkel, Goldfish! Dus bij deze, proficiat Eva en ik doe graag mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Amai, da's nu eens een webshop die ik leeg zou willen kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Gelukkige verjaardag, Eva! En ik wil graag meedoen met deze give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Al die leuke Give-aways! Voor deze waag ik ook mijn kans :)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Gefeliciteerd Eva! Leuk die kadobon! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Geen fb of Instagram, dus ook via deze weg: gefeliciteerd Eva!
    En ja, ik doe graag mee voor deze prachtige prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Kadootjes uitdelen op je verjaardag, het is de omgekeerde wereld ! PROFICIAT ! Speciaal voor jouw verjaardag wil ik onze jongste ook wel uitdossen in een fantastisch Goldfish'ke! Dankjewel !

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wat zou ik moeite hebben om te kiezen! Maar ik maak graag een kansje voor mijn kleinzoontje. Hartelijk gefeliciteerd Eva, ik wens je nog heel veel mooie jaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hoera voor Eva en deze zalige prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Gelukkige vertaartdag! Fingers crossed voor zo'n bonnetje. (y)

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wauw, tof! En van harte gefeliciteerd, Eva! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Hier ook grote fan van Goldfish, mooie kleertjes én superservice! Dus ik doe graag mee.
    En een gelukkige verjaardag voor Eva, hip hip hoera!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Gelukkige verjaardag Eva! Ik ding graag mee!
    Liene.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Hoera voor Eva! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. hip, hip, hip, hoera voor Eva!
    Ik strijd graag mee voor die comfy broekjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Felicitaties voor Eva. Ik doe ook graag mee....
    Groetjes, Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Het feest blijft hier maar duren! Hip hip hoera voor eva en oon, volger van allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Met een zoon die omkleden haat, zijn comfy broekjes een must! Eva: vanuit Turijn, tante auguri!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wat een vrijgevigheid hier!!! Hieperdepiep Hoera voor Eva!!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. joepie, ik waag mijn kans, maar ik weet nu al dat ik niet ga kunnen kiezen en voor véél meer zal shoppen! En dat vind ik helemààl niet erg!
    Hiepers en piepers voor Eva, dat spreekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Joepie! Goldfish is super voor klein en groter :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Hieperdepiep voor Eva!! En ik ding heeeeeeeeeeeeeel graag mee naar deze prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Gefeliciflapstaart!!!
    Volgen doe ik al een hele poos ;) En ik doe heel graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Oh ja, daar wil ik ook wel graag aan meedoen zeg! Wat een boel leuke spulletjes.
    En Eva, natuurlijk van harte gefeliciteerd hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Oh zeg, wat een verjaardagstraktatie! Ik doe graag mee. En alvast 5 dikke kussen van hier voor Eva: 1 van mij en 4 van de vier zonen!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Een hele fijne verjaardag!
    Ik doe mee voor een topoutfitje voor mijn allerliefste neefje!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Pip pip pip... Oewaaaa! Dat is de versie van mijn zoontje, die heel graag meedoet met deze give-away ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Drie dikke kussen voor Eva haar verjaardag!

    Ook wij wagen graag een kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Een gelukkige verjaardag voor eva, en ook wij doen graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Een leuk feestje, zou ik zo zeggen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  92. OP de valreep waag ik nog even snel mijn kans. Gelukkige verjaardag Eva! Goed feesten!

    Tina
    www.driecreatievebijtjes.blogspot.Be

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Deze zou hier zeker van pas komen. Ik doe dus opnieuw graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Hipperdehipperdehiphop! Proficiat, Eva!
    Ik doe heel graag mee voor die cadeaubon!
    Groetjes, Felke

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Hieperdepiephoera! Wie doet niet graag mee? Ik dus wel....

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Ook nog even mijn kans wagen om mee te delen in de feestvreugde !!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. A happy one, Eva! Enjoy! Heel leuk om te zien dat een oud-klasgenootje zo'n leuke webshop heeft. Fingers crossed voor die cadeaubon.

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Joepie! Leuk dat we in de feestvreugde mogen delen! Ik speel graag mee voor de bon!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Ik waag ook nog een kansje - op de valreep!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. HIP HIP HIP HOERA!!!
    En zoveel HIP HIP HIP-PE kleertjes voor ons 9 maanden oude zoontje Leon!
    Ik ben héél erg fan en doe dan ook héél erg graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  101. zo leuk zeg!
    Gelukkige verjaardag Eva! (geef je de boodschap door alsjeblief?)

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Een fijne verjaardag voor Eva! (en ik doe heel graag mee)

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Ne gelukkige Eva, geniet ervan!
    En natuurlijk doe ik mee voor de bon.

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Happy birthday EVA !!
    Ik doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Happy birthday EVA !!
    Ik doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Epilie birthday Eva,
    En ik waag ook mijn kans voor de bon van goldfish natuurlijk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. yay, leuk die goldfish. Ik waag nog een gokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Goldfish is super! Ik doe graag mee! (Enne: fijne verjaardag, Eva ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Goldfish is super! Ik doe graag mee! (Enne: fijne verjaardag, Eva ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Genoeg te kiezen daar, ik doe graag mee ;-) En drie keer hoera voor Eva!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Genoeg te kiezen daar, ik doe graag mee ;-) En drie keer hoera voor Eva!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. hoera voor deze give away
    hoera voor Eva
    lang leve deze blog
    ik doe graag mee
    KB

    BeantwoordenVerwijderen
  113. hupsa
    hoera eva
    hoera kadootjes
    hoera zonnige vrijdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Beste Eva, een hele gelukkige verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Met een bolle buik en een nog te vullen (meisjes-) kast, komt deze tip goed van pas! Weer wat klik-en kijkplezier... En wie weet, 25 euro (extra) te spenderen :-)

    Uiteraard ook een grote HOERA voor de jarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Ik doe graag mee! En nog van harte gefeliciteerd Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  117. fijnfijn! hoera eva! ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Ik ben mss net te laat terug van het werk, maar ik waag toch nog een kansje... Het is toch vrijdagnacht nu, niet? :-)

    BeantwoordenVerwijderen