Remi & Cosette give-away!

dinsdag 12 mei 2015


Ik had het geluk om niet zo lang geleden Valerie tegen het lijf te lopen. Ik kende haar natuurlijk al langer van haar blog en haar eerste boek, maar we hadden elkaar nog nooit in real life gezien. Altijd een beetje vreemd, dat, want ook na 5 jaar bloggen, 2 boeken en ontzettend veel fijne ontmoetingen ben ik in mijn hoofd nog altijd een meisje dat gewoon maar iets doet. Valerie daarentegen... die kan er wat van. Als je haar nog niet zou kennen, neem dan zeker eens een kijkje op haar blog of volg via Facebook, dat kan ook. Het leven met tieners nadert hier met rasse schreden, dus ik lees gretig mee.

Het nieuwe boek, Remi & Cosette for teens, is een plezier om door te bladeren. Patronen, afgewisseld met recepten en DIY tips. Mijn bijna-tieners wisten wel wat ze op mijn lijstje wilden bijschrijven. Het boek is mooi vormgegeven (I like!) en die onbezorgde, vrolijke tienergezichten zijn een plezier om te zien.

Ook benieuwd? Ik mag een 1 exemplaar weggeven! De patronen zijn bedoeld voor tieners van 12 tot 18 jaar.
Verder heb ik ook 4 tattoos voor je naaimachine uit te delen. Nog nooit van gehoord? Ga dan zeker hier eens kijken.

Laat een comment na als je wil kans maken op een exemplaar van het boek of op een van de tattoos. Meedoen kan tot en met vrijdag.


remi1cosette_3
remi1cosette_4
remi1cosette_2

163 opmerkingen:

  1. Oh leuk denk ik, heb 2oudere zonen en krijg vaak het verwijt dat ik alleen naai voor kleine zus van 3, dit is misschien het moment om eens voor hen te naaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier zijn drie tieners in huis, dat boek wil ik héél graag !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aha! Met zoon drie die ondertussen ook al in maatje 140 kruipt is het hier soms zoeken naar leuke kledij in maatjes groter. Niet altijd makkelijk! Met dit boek kan ik eindelijk weer eens wat maken voor mijn tiener-manvolk. :) verelotte.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o ja, hier staan tiener-kleindochters in de rij om iets te laten maken door moemoe! dus fan!
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag, graag, graag krijg ik dat boek. Morgen wordt de oudste tien(er), dus komt goed van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zeer zeker geïnteresseerd! Altijd op zoek naar inspiratie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe super graag mee voor dat boek,heb het vorige week mogen inkijken maar staat op nummer 1 van mijn verlanglijstje.Met een zoon van 13 en een dochter van 18 jaar meer dan welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De nichtjes die hier graag komen naaien zouden hier wel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil heel graag meedoen voor dat boek.!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lijkt me een tof boek. Heb 4 kinderen vanaf 12 jaar, dus dat komt van pas! Ding graag mee:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik waag graag mijn kans, ziet er een prachtboek uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk, dat je zo een boek mag weggeven!
    ik zou daarom graag mijn kans wel wagen ;)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe graag mee, het ziet er een supergoed boek uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O, waw! Wat kijk ik uit naar dat boek, zeg! Dat eerst was al zo'n zaligheid om in te bladeren en inspiratie op te doen. Voor boek nr. 2 waag ik dus zeker een kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ga je nog wat extra werk geven, door wel te reageren maar niet mee te dingen ;) Het boek staat al in mijn kast, en één winst in jouw grote weggeeffeest (editie 1 lijkt nog maar zo kort geleden!) is geluk genoeg. Maar wat ik wou zeggen: de meisjes die in hun hoofd gewoon maar iets doen, zijn meestal de leukste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Niet voor mezelf, maar voor de dochter van een vriendin. Eentje die geknokt heeft om te staan waar ze nu staat, en dus dat extraatje dubbel en dik verdient!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wil heel graag meedoen. Van boek 1 was ik ook onmiddellijk fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zou graag meedoen! Ook ik heb een bijna-tiener!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nog geen 10-er in huis, maar wel in de familie! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nog geen 10-er in huis, maar wel in de familie! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zowel het boek als de tattoos zijn hier zeer welkom, dus ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe ook graag mee, vooral voor het boek :) Al ziet mijn naaimachine een tattoo ook wel zitten !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tienerdochter en -zoon in huis, dus ik doe heel graag mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Groot feest hier! Ik doe weer gezellig mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zalig! Met een tiener en aankomende tiener in huis staat dit boek al op mijn verlanglijstje. Ik doe dus heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow, dat lijkt me wel wat, de tienerzoon blijft hier vaak achter qua handgemaakte spullen, maar ook de dochter gaat richting tienermaten! Uiteraard doe ik dus heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat lijkt mij ook een supertof boek! Of een tattoo voor mijn masjien, waarom niet he, beetje pimpen die handel!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. BOEK BOEK BOEK

    De meiden worden groot en tienerpatronen zijn net wat ik deze zomer nodig zal hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik wil mijn kans wel wagen voor zo'n give-away! Hoofdvoorkeur gaat naar het boek maar de tattoos zijn ook leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke give-away. Count me in. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh dat boek een pareltje en tieners over een tijdje 3 stuks en van alle smaken wat, dus dat boek is meer dan welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. boek of tattoo, ze kunnen me allebei blij maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh geweldig! Eindelijk eens toffe patroontjes voor teens. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Het is hier echt wel feest op jouw blog! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik heb 3 dochters, de jongste, Fee is 16. Die kan ik dus nog wat kleren maken uit het boek. Alle andere boeken die in de boekenkast zitten, zijn voor kleine meisjes. Dus ik wil heel graag meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuk! Mijn dochters zijn nog geen tieners, maar ik bereid me graag op tijd voor hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Bijna een tiener hier in huis. Dat boek lijkt me broodnodig! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. aha, al 1 tiener in huis, de 2 andere nakomelingen zullen snel volgen, dus waag ik graag mijn kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik heb nog lang geen tieners in huis...tenminste dat houd ik mij voor....dus ga graag voor de tattoo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik ben zo benieuwd naar dit boek, heb er al veel over gehoord. En tattoos voor de naaimachine klinken ook tof :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. De tieners in huis kozen al een paar dingen om te maken, en ik denk dat ik er voor mezelf ook wel iets kan uit maken, dus laat maar komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Tieners lopen hier nog niet rond, dat duurt nog even. Een naaimachine staat hier wel. Een beetje pimp materiaal is altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Als de volgende jaren even vlug gaan als de voorbije jaren zijn die tieners snel daar... en dan zijn we beter voorbereid :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een blije foto's! Ben heel benieuwd en doe graag mee met een bijna tiener in huis (waar blijft de tijd) die al wat lengte in de tiener maten te vinden is. Daar moet iets stoers bij zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Nog geen tieners hier, maar je kunt beter voorbereid zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Dit lijken me echt zalige patronen!!!
    Ik zou de tiener van mijn zus alvast een plezier kunnen doen met een van die toffe patroontjes want naaien voor tieners vind ik nog steeds moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik doe graag mee, je kan nooit te vroeg beginnen met tienerpatronen in huis te halen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik hou van nieuwe boekjes al is het maar om erin te bladeren. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Aangezien men soms nog denkt dat ik een tiener ben, moet ik mij misschien ook maar eens zo beginnen kleden! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Leuk boek! Mijn tiener die uit alle kinderpatronen is gegroeid, zou hierbij mee zijn. Staat er ook een handleiding bij voor pubers? Zou handig zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ja ik doe mee! Ziet er heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Het ziet er tof uit! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ow yes!! Dat wil ik zeker wel winnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. dat blijft hier maar feest!
    Wel, deze keer waag ik ook mijn kans! Stilaan groeit mijn dochter die grote maten tegemoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Oooh dat boek wil ik heel erg graag winnen :-) stiekem voor mezelf... Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Leuk zeg, dat boek! Hier voorlopig nog geen tieners in huis, maar wel al een 8-jarige.
    In de familie daarentegen lopen er al een 8-tal tieners rond!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hier kriebelt het ook om tiener - dingen te naaien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Met 4 tienerkleinzonen zou het boek zeker van pas komen , dus doe ik graag mee
    Groetjes
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Met 4 tienerkleinzonen zou het boek zeker van pas komen , dus doe ik graag mee
    Groetjes
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  60. In mijn hoofd ben ik écht nog keihard een tiener. En die patronen zien er geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik heb nog niet de kans gehad om het boek te zien, maar wel al veel va, gehoord, ik ben benieuwd en zou het ook graag willen winnen natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Bijna 3 in die leeftijd, ik ben erg benieuwd naar het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Binnenkort komt de dochter van m'n vriendin weer een dagje naaien, wat zou het leuk zijn als ze kan kiezen uit dit boek! Ik doe graag mee. Groetjes ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik word hier hebberig van. Hij staat al op mijn verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Oh oh, ik ding mee, staat hier ook op het lijstje :-) pick me, pick me pick me

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Oh, daar wil ik voor meedoen!
    Dochterlief groeit nogal had, en die echte meisjes meisjes jurken das nietmmeer haar ding...
    Dus tijd voor niewe modellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ja die wil ik wel eens in mijn verzameling hebben daar je voor tieners toch niet zoveel vind.
    Een eerste indruk is zeer p o s i t i e f dus ......laat maar komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik doe graag mee voor het boek. Dat kan ik hier goed gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Oohhh, dat boek roept precies mijn naam... De oudste dochter is net haar vorige boek ontgroed. Ideaal qua timing dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ohlala, ik doe heel graag mee voor het boek. Heb hier een tiener en een bijna-tiener in huis en heel wat stof die nog verwerkt dient te worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Met een bijna-tiener in huis, doe ik heel graag mee voor dit boek!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Onzen oudste is de kinderkleding stilletjes aan, aan het ontgroeien.
    Dus ik doe graag mee voor dit fantastische boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. ik waag ook nog eens mijn kans! Het ziet er een prachtig boek uit. Complimenten aan het hele team! Mijn oudste is bijna 8, maar de tijd gaat razend snel, dus die tienerpatronen zullen sneller dan gedacht uit de kast mogen denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Met dit leuke boek wil ik ook graag aan de slag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Mijn oudste dochter nadert de tienerleeftijd en daarna volgen er nog 2. Zo een mooi boek zal dus zeker van pas komen. Ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Graag! Ik heb hier 2 uit de kluiten gewassen tieners rondlopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ik doe graag mee. Ook zo'n tattoo zou leuk staan op mijn oude naaimachine.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ik waag graag mijn kans, ook al is mijn oudste pas 5. Want ik weiger te geloven dat hij ooit zegt dat het niet meer hoeft, kleren door moeder gemaakt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. ooh, ik doe graag mee! Wie weet win ik wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Gaaf zeg! Dat lijkt mij een fantastisch boek! En die tatoos zijn ook geweldig. Ik waag weer een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Hier nog geen tieners, maar wel heel lange kinderen! En mijn ouwe naaimachine kan ook wel een nieuw uiterlijk gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Twee van de vier groeien hier uit boek 1. Op naar boek 2 dus, wil ik ze allemaal tevreden houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Twee van de vier groeien hier uit boek 1. Op naar boek 2 dus, wil ik ze allemaal tevreden houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Ik waag graag mijn kans, ook al is mijn oudste pas 5. Want ik weiger te geloven dat hij ooit zegt dat het niet meer hoeft, kleren door moeder gemaakt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Okay, die van mij zijn nog lang geen tiener, maar toch wil ik hem alvast voor oriëntatie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Oh, ik doe heel graag mee! Ik heb geen tiener, maar wel een dochter die nu al 140 draagt en al te kinderachtige kleedjes resoluut afwijst. Dit is dus de redding! Bedankt, Mirella

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Heb haar eerste boek al dus doe graag mee .!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Met twee pré-teens in huis zou dit een heel welkom boek zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Dat boek heb ik ook al een paar keer in mijn handen gehad, dus daarvoor doe ik zeker mee aan deze actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Eerste boek in huis, ik waag nu mijn kans voor de tienereditie!

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Mijn naaimachine is te oud voor tatoos, maar dat boek zou ik wel graag winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Ik ben zelf 16 jaar en dan is het inderdaad moeilijk om mooie patronen te vinden. Dit boek is hier zeker welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Als naaiende tiener zou ik heel erg graag het boek winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Met een steeds groter wordende dochter, zal dit naaiboek zeker van pas komen. Ik waag mijn kans en doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  96. oh, maar ik voeg me ook graag toe aan het lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Oh, wat een tof boek! Daaruit zou ik graag iets voor mijn tienerdochter willen naaien. Ik doe dus graag mee met de verloting. Spannend..

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Het eerste boek heeft zalige patronen dus ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. veerle de vliegher13 mei 2015 om 19:03

    Ik doe mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Wauw, ik doe heel graag mee voor het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Hallo, mijn dochter begint uit de kleine-meisjes-patronen te groeien, dus dit boek komt als geroepen. Ik waag mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Hier zit ook nog een meisje, zo eentje dat...
    Boekjes en tattoos heb ik nog genoeg, dus ik ding niet mee naar de prijs.
    Ik wens de winnaar er wel heeeeel veeleer stikplezier mee.
    En jij Lies, courage voor morgen! Het wordt vast een prachtig feest.

    BeantwoordenVerwijderen
  103. I looooove books dus ik doe graag mee aan de give away! Slaap ze goed en veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Ik heb nog geen tiener, maar mijn oudste heeft wel bijna tienermaten! Dus het boek zou zeker al van pas komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Hier eentje dat net nog niet in de tiener-maten past! Dus ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Ik ben zelf al heel lang op zoek naar patronen voor tieners, dus ook heel erg geïnteresseerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Hier doe ik heel graag aan mee! Ik heb nl. niet 1 maar zelfs 2 tienermeisjes in huis :-) Ik keek al lang uit naar dit boek omdat mijn dochters net te groot zijn voor de kinderpatronen en net te klein voor de damespatronen. Een gat in de markt is gevuld!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Ik waag mijn kans. Ziet er leuk boek uit! (Veerle)

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Ik doe ook heel graag mee! Ziet er een heel leuk boek uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Vanochtend weer zo gemerkt dat er een puber in huis is ;)
    Toch wil ik graag wat voor haar maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Mijn zoon zal rap groot zijn..,dus dit boek komt zeker van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Heb al veel naaiboeken liggen, maar dees heb ik nu nog net te kort...
    en ik heb bijna 3 teens so...

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Wat een leuke patroontjes ! En prachtige vormgeving. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Ik waag nog eens mijn kans. De aanhouder wint zeggen ze toch? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Dat ziet er weer een schitterend boek uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Omdat ik soms nog wel eens in een 164 pas, graag! Oh zo graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Zelf heb ik geen tieners meer (of nog niet als je de kleinkinderen meetelt) maar een vriendin heeft wel een tienerdochter en klaagt erover dat ze geen toffe patronen vindt. Dus, als ik win geef ik haar het boek cadeau :-) Dan maak ik twee mensen gelukkig, de mama en de dochter. ik wil dus heel graag meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Voorlopig nog geen tieners in huis, maar lang gata dat toch niet meer duren. Dus dat boek mag wel even logeren in mijn kast...

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Met een dochter die stilaan tienermaten krijgt :-( zou het boek heel goed van pas komen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Voorlopig is mijn oudste nog 11, maar in de zomervakantie wordt hij 12, dussss jaaaaa hier zou dat boek wel heel erg welkom zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  121. De Stoffenmadam14 mei 2015 om 15:54

    De Stoffenmadam wilt dit boek heeeeeeeeeel erg graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Het lijkt me super leuk zelf kleren te maken, en ook de receptjes zullen we zeker uitproberen! Met 4 kindjes thuis hebben we ook altijd genoeg paspoppen om mee te oefenen en te showen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  123. dat lijkt me leuk! mijn oudste is nog geen tiener maar dat duurt niet zo heel lang meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Ik ben een tiener en ik naai! Eindelijk, het boek waar ik al lang, lang op wacht. Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Ik wil graag winnen!
    Ziet er een fantastisch boek uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  126. ooooooh! jaaaaaa! heel graag doe ik mee!
    Mijn tienermeisje wil hier graag zelf mee aan de slag gaan. Een heel erg vervroegd verjaardagscadeautje kan toch geen kwaad ;-)?
    Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Oeee, ik doe heel graag mee! Zelf nog geen kinderen, en dus ook geen tieners. Maar wel neefjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Ohhh, zo zou ik eindelijk eens iets voor mijn metekind kunnen naaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Wat leuk eindelijk leuk tiener patronen, zou ik dan eindelijk eens wat voor mijn tienerzoon kunnen maken, geweldig!!! ik doe heel graag mee.
    Groetjes www.ikkeismooi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Deze had ik bijna gemist! Tuurlijk doe ik mee. Er is ALTIJD plaats voor nog een naaiboek in de kast :).

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Ik wil ook graag een kansje wagen. Niet dat ik ooit iets win, maar wie niet probeert kan dat zeker niet zwaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Ik wil ook graag een kansje wagen. Niet dat ik ooit iets win, maar wie niet probeert kan dat zeker niet zwaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Leuk! Ik doe graag mee!!!!
    Nog net op de valreep.

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Ik doe ook heel graag mee. Ik heb een tienerdochter en ben steeds op zoek naar leuke patroontjes die in haar smaak vallen. Niet eenvoudig hoor����, gr hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Ik wil ook graag een kansje wagen. Niet dat ik ooit iets win, maar wie niet probeert kan dat zeker niet zwaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Hier bijlange nog geen tiener maar ooit zal ze dat wel worden! En die van mijn zus zullen het tiener-zijn ook rapper bereiken dan dat je met de ogen kan knipperen! Dus dat noek haal ik graag in huis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Met twee tieners (13 en 12 jaar)en een bijna-tiener ( 9 jaar) zou dat hier een heel welkom boek zijn. Ik ben dus ook een mededinger naar het boek :)
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Reacties
    1. Voor het boek en de tattoos! :)

      Verwijderen
  139. ik doe graag mee voor de tattoos -het moet niet altijd voor het boek zijn, toch? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Ik doe ook zeer graag mee. Iets winnen is altijd leuk;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  141. zou super zijn, extra tiener patroontjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Ik doe graag mee voor het boek! Perfect voor mijn naaigekke tienerzus!

    BeantwoordenVerwijderen
  143. deze voormiddag gaan winkelen met dochterlief ( bijna 11)... praktisch niets gevonden die voor haar fleurig en toch stoer genoeg was - zeker dat de patronen uit dit boek haar hart kunnen bekoren :-)
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Dit zal zeker nog vaak van pas komen! Benieuwd naar de leuke ideetjes om ze uit te proberen... Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen