Wat een week!

zondag 24 mei 2015


Eindelijk zondag! Wat was me dat, deze week? Ik ging na een week verlof (om feestjes voor te bereiden, te hosten en bij te wonen) terug aan het werk, maar stond op avond twee alweer tot tegen middernacht cakes te bakken. Er was een feest met 15 kinderen en een stapel Lego Star Wars dozen. Met voetbal en ravotten op de speeltuin.

Er was een kind met een kroon, mijn kleintje dat 7 werd en op zijn verjaardag ook de eerste landtitel van zijn stad mocht vieren. Er was ook een moeder die naar het voetbal ging kijken, die tranen van geluk zag, en een beetje een schuldgevoel had omdat ze haar kind achterliet op zijn verjaardag, maar die dat kleine mannetje 's nachts in haar bed vond, fluisterde dat we kampioen waren and all was good. De dag erna deden we van pizza-avond en mocht hij de film kiezen. Mijn schuldgevoel gesust, hij - dicht tegen mij aan - warm en zacht en blij als altijd.
Op zaterdag deden we een hele dag van rommelmarkt, hier voor ons huis. Samen met Vink en passerende vrienden die gezellig even bleven plakken. Vanmorgen moesten wij even bekomen. Een half uur knuffelen in de zetel, niets beters om uitgerust het volgende feest in te gaan. Morgen vieren wij het laatste feest van het lange weekend. En dan eindelijk weer werken.

Maar voor ik helemaal uitgeteld in de zetel ga hangen, nog even de winnaars van de afgelopen week.

De Duplo gaat naar Joke.
Set 1 van de baby tank top gaat naar De wereld van Sofie. Set 2 naar Annelyse.
De DVD van Kapitein Winokio is voor Anneke.
De juwelen van Hilde Groven zijn voor Sneksniltje.
De kaartjes van Ian Dutton gaan naar Naadjes en Draadjes, Kim en Ellen VD.

Mail mij, dames!

Volgende week is er nog 1 keer feest. Dan gaan we hier even rusten, denk ik.

7 opmerkingen:

  1. Woehoe, ook een beetje feest voor mijn kinderen! Nog veel feestgenot! Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Lijken me drukke dagen, maar rust in zicht! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oon, wat een week indeed! Ik zou op dag 2 al uitgeteld in die zetel gelegen hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat!
    Ja, feestjes voorbereiden en geven daar kruipt wat tijd in.
    Allee, Gent landscampioen, dat na al die jaren en juist op die speciale dag. Wat een verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I feel you :-)
    Fijne werkweek gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lentefeest en daarna garageverkoop, hier van 't zelfde dus. Maar toch zo fijn als die jongens bij u komen knuffelen he.

    BeantwoordenVerwijderen