Weekend

zondag 17 mei 2015


Zij sloeg vorig weekend de nagel op de kop. Ik leef van weekend naar weekend. Met een overvolle agenda ben ik altijd blij als ik zondagochtend haal. Dan is het tijd voor koffie en krant, blogs lezen en wat schrijven.

Afgelopen week maakte ik onze volledige benedenverdieping speelgoed- en rommelvrij om op donderdag het hele huis vol volk te zien stromen. Daar horen jullie binnenkort nog over. Op vrijdag ruimde ik alles weer op en kregen we vriendjes over de vloer van wie we wetsuits mogen lenen. Ook daarmee hebben we fijne plannen. Op zaterdag werkte ik me te pletter om een deadline te halen en genoten we 's avonds van een concert. Vandaag mogen we zelf op bezoek. Maal twee. Als ik dat zo bedenk, dan zal er van het + project niet veel in huis komen, vandaag.

Het boek van Remi & Cosette for teens gaat naar: Lightbluegrey! Gefeliciteerd!

De tattoos gaan naar Nathalie Dene + Bieke P. + lientjepralientje + Ladybug & co.

Sturen jullie mij een mail, dan gaat alles meteen op de post.

Tot en met dinsdag kunnen jullie ook meedingen naar 'Mijn eerste tractor' van Duplo.
Volgende week gaan we de laatste week van het grote weggeeffeest in!

14 opmerkingen:

  1. Druk,druk en nog eens druk als ik dat bij jou zo lees,loop je zelf niet voorbij,hé!Even me time met een tas koffie kan deugd doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hopelijk kan je nog overal van genieten en wordt het niet té druk...

    wel tof hoor, zo eens mogen winnen!
    ps: waar vind ik je mail-adres? (niet via de link, dan kom ik bij mijn "postvak IN" van gmail terecht)
    pps: anders maar zo: lien punt bonne at gmail punt com?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oon! Mijn Jackie draagt jouw rokje! Kijk: http://mademoisellefresita.blogspot.be/2015/05/twee.html (lukt dat hier eigenlijk, linkjes?)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat het snel wat rustiger wordt in jouw agenda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Duplo, het perfecte geboortegeschenk, toch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Neem ook tijd voor jezelf, Oontje. Heel belangrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amai wat heb je het druk!! Ben benieuwd naar de blogs van jouw druk zijn! En dan lees ik ook nog dat ik een van de winnaars ben! Helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zij kan zich helemaal inleven :) Al wacht ze vol ongeduld op het moment waarop weekends niet meer gevuld zullen zijn met studieboeken. Het gras en de overkant zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O ja! Absoluut! Ook al ben ik blij dat er hier eindelijk geen studieboeken meer in huis te vinden zijn, het had ook zijn charmes. Volhouden, jij! En succes!

      Verwijderen
  9. owww, ik lees het nu pas...
    owww, ik heb wat gewonnen :) :)

    rest van de dag blij!

    BeantwoordenVerwijderen