Zachte haaien.

dinsdag 26 mei 2015


De zoon die zijn communie niet deed kreeg ook een feest. Bij een feest hoort een feesthemd. Dit was het testexemplaar voor dit haaienhemd dat ik last minute toch besloot in elkaar te steken. Een beetje een knipoog naar het feesthemd van de kleinste, die voor visjes ging.

De haaien van Baba zijn heerlijk zacht. Het blauw is blauw naar mij hart. Nu mijn kam snaps angst overwonnen is, is zo'n tricot hemd amper nog werk. Deze keer wel met een gedubbeld schouderpand, ook weer met een kraag met staander. Mijn eigen patroon (gebaseerd op de grootste maat van Theo) paste ik wat aan. Dit hemd zit absoluut beter.

isaak_baba2
baba_haaien2
isaak_baba1
isaak_baba3

Patroon: Theo van Zonen09
Stof: Tricot van Baba Babywear bij Mon Depot

29 opmerkingen:

  1. 't Zien er vooral heel stoere haaien uit. Wat een knapperd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo een knapperd! - Het Hemdje én De Zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!! Zo perfect! En hartje voor die laatste foto. Knapperd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schoon kind ze echt.... ook super hemd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. -schaterlach- Ik zette zojuist de laatste knoop aan een haaienhemd in datzelfde patroon ;). Schoon, héél schoon, zowel het hemd als de zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Knappe kleine grote man op de foto en die kleur blauw, helemaal super

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw!!Super mooie jongen maar het hemd mag er ook wezen,leuk met die haaien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi hemd, en ja, het mag gezegd: nog een veel schonere jongen, Waauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fotomodel, ik keek niet eens naar het hemd! Even terugkijken hoor.... Ja, ook het hemd is goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En jij overtuigt mij ervan dat deze haaien nog perfect kunnen voor mijn zonen. Kopiëren toegestaan ?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Diene gaat nog hartjes breken ;)
    Superleuk dat hemd! Heel stoer en inderdaad een prachtig blauw <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik blijf het geweldig vinden hoe die zoon van jou wegkomt in al die stofjes! Bij Ilias zou het al een dikke njet geweest zijn, wegens groot gebrek aan coolheid (waar halen die kinderen dat toch?) Ik vind dit nochtans een meer dan cool hemd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat wordt echt een topper! Hier is de polo die ik van het stofje maakte de grote favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waauw, wat is dit mooi. De zoon inclusief, prachtfoto's weeral.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O, die wil ik ook :-)!
    Ik heb trouwens de songtekst van Lotte van Dijck voor je gefotografeerd, ga ff zoeken of ik een e-mailadres vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ehm, die zie ik niet. Wil je 'm ff naar me mailen?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een toekomstige hartenbreker in een ongelooflijk cool hemd.....prachtige foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, schoon! Zowel de zoon als het hemdje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik zou deze zo durven namaken.Mooi en stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi! Die laatste foto van hem zeg: wowie!

    BeantwoordenVerwijderen