Het blogfeest. #roundup

zaterdag 13 juni 2015


Fiew. Mei is voorbij. Het plannetje dat ik in maart voorbereidde en in april startte werd groter dan voorzien. Een beetje heel veel groter, maar ondanks dat was het ook ontzettend fijn. Ik kreeg lieve mails van gelukkige winnaars die me een foto stuurden van de prijs die ze hadden gekozen, die me lieten weten dat alles goed was aangekomen en dat ik superbedankt was. Ik werd getagd op Instagramfoto's van mooie posters met hartjes en zoenen. Contente mensen. Dat deed deugd.

Ook wie niet won: bedankt voor jullie enthousiasme! Als ik kon gaf ik jullie allemaal iets. Door die hele vloed aan blogposts reageerden niet alle winnaars. Sommigen kon ik zelf traceren, maar het is misschien de moeite om toch even terug te scrollen en te kijken of jouw naam er toch nergens tussen staat. Onder het label 'winnen' vind je ze allemaal achter elkaar.

Bedankt, sponsors! Jullie waren ook weer geweldig!



2 opmerkingen:

  1. Tof van je om zoveel mensen een kansje te gunnen om iets leuks te winnen.Ik was er niet bij maar heb wel leuke webshops leren kennen,is dat ook niet iets winnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb mijn bon direct opgebruikt aan een ubercool jongensshortje bij Fool de Wool! En toen is 't weer beginnen kwakkelen, maar ik weiger een oorzakelijk verband te zien... Nog 's bedankt hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen