Het fabric launch feest van Zonen09

zondag 21 juni 2015


Dat het een geweldig feestje ging worden, die fabric launch van zonen09 dat wist mijn kleine teen. Ik sloeg allerhande andere aanbiedingen af, wrong me in honderd bochten en trof allerhande regelingen om er toch maar bij te kunnen zijn. 'Sharon de ondernemer' is iemand naar wie ik geweldig opkijk. 'Sharon de organisator', beste lezers, valt werkelijk niet te evenaren. Hoe ze er in slaagt om zo'n perfecte events te organiseren, tot in de puntjes verzorgd, met details waar mijn vermoeide hoofd innerlijk een beetje van is aangedaan... Er is niemand die dat zo goed kan als zij.

Ik zag dus alleen maar blije gezichten, gisteren. Blij om te zien hoe zij straalde. Blij om al die bekenden terug te zien. Om de overheerlijke taarten van Bakabar te mogen proeven. Om buiten te kunnen zitten, te mogen tateren en kramp te krijgen in uw wangen van al dat glimlachen. Om een goodie bag die na een paar uur verdraaid zwaar begon te wegen. Om verrassingen. Cadeautjes voor een paar lucky bastards onder ons. Om het ein-de-lijk kunnen kopen van dat waar we al zo lang halsreikend naar uitkeken: een gloednieuwe stoffenlijn. Helemaal perfect, GOTS certified, 100% organic cotton en voorzien van het Zonen09 label in de selvage. Hoeveel mensen kunnen dat zeggen, zeg?

fabriclaunchzonen09

U ziet hierboven ook een paar geweldige taarten. Met mijn handen vol koos ik voor de taarten waarbij geen snij- of opschepskills moesten worden bovengehaald. Ik limiteerde mij dus tot een pakklare chocoladeganache en een werkelijk overheerlijk frambozentaartje. Bakabar is alvast een naam die ik niet licht zal vergeten.

Benieuwd naar de stoffen of de foto's van het event? Klinkt dan zeker door naar Sharon haar blog. Op Instagram vind je een geweldig overzicht met de hashtag #fabriclaunchzonen09.

13 opmerkingen:

  1. Ik zag u in de weer met Iphototoestel en wachtte dus al op een verslag van deze topdag. Ik kan mij helemaal vinden in uw omschrijving: de bochten en de bewondering en vooral de glimlachkramp. Dat ze dat goed gedaan heeft. Dat het goed was. En veel te kort :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel te kort, inderdaad. ik vond het heel fijn om er te zijn. Altijd leuk om te lezen hoe anderen het ervaren hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om jou gezien te hebben :-)! Twas een topfeest!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je foto's geven de sfeer perfect weer. Het was top!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je foto's geven de sfeer perfect weer. Het was top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De nagel op de kop. Bewondering overtrof bij mij elk ander gevoel.
    Ik wil nog eens, eigenlijk. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad het was pure verwennerij! Jammer dat ik ook jou gemist heb. Ik wist niet waar eerst kijken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Jij nam, met je handen vol, ook nog prachtige foto's. Ik nam er geen één zeg. Géén één! Gewoon elke seconde op en top genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maar Lies, wat een mooie woorden, dank je wel. Ik ben zo blij dat het gelukt is om jullie allen te doen genieten. Dank je om al dat gewring in die bochten, ik zou het super jammer gevonden hebben mocht het niet zijn gelukt. Heel blij dat je erbij was! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou het niet beter kunnen zeggen. Het was echt af! Veel affer nog dan dat ik me vooraf had kunnen inbeelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto's zeg, ze zetten de sfeer op kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een perfecte foto's ook ;-). Onderschat jezelf niet, liefje, je bent zelf ook zo talentvol.

    BeantwoordenVerwijderen