Winnaars. Weekend. En warm.

vrijdag 5 juni 2015


Ik weet dat het hier stil was deze week. Dat komt de laatste dagen door het mooie weer dat mij vaker buiten hield. Het scherm van de MacBook vindt dat niet zo fijn en wordt een perfecte spiegel met al die zon. Er werd amper gelopen. Amper genaaid. Alleen maar geleefd, eigenlijk. Soms is dat al meer dan genoeg.

Ik werkte. Koos elke dag een andere Pantone mok. Dronk koffie en dacht na over nu en straks.
Ik organiseerde. Ik fietste. Voor dat laatste wilde ik deze week heel bewust tijd maken. Van 1 naar 2 keer per week met de fiets naar school. Het vraagt wat organisatie, maar het is gelukt. En het was fijn. #korteritten. Ik ben nu al fan.

De week is alweer voorbij. Het blogfeest is afgelopen. De winnaars van de van de Fool de Wool cadeaubonnen zijn:

ptitsmonstres
abfabulies

Sturen jullie mij een mailtje?

3 opmerkingen:

  1. Af en toe moet je afwijken van je ritme.Goed bezig met je 'mijnkorteritte',ik doe ook mee ;-) en geniet van je koffie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Juich! Voor leven, fietsen, en winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Groot gelijk :-), geniet maar van 'het leven'

    BeantwoordenVerwijderen