De Muur (editie 2) met free printables

zondag 9 augustus 2015


Hier konden jullie al lezen dat een nieuwe foto een nieuwe makeover triggerde. Ik haalde alle kaders van de bankjes, haalde foto's en prints er uit, stofte de kaders af en voorzag ze van nieuw beeldmateriaal.

Als puber vond ik 'mijn kamer opnieuw inrichting' het heerlijkste wat er was. Nu verander ik ons huis niet meer zo vaak, maar ik kan er wel heel erg van genieten.

webprint3

Ondertussen ziet het er alweer een beetje anders uit, met o.a. de foto van O uit Amsterdam. Het blijft een moeilijk te fotograferen stukje van ons huis, want door het raam links heb ik ofwel veel zon of veel schaduwen.

printables2

De vogeltjes van Mus (links bovenaan) en de teardrop van Seventy Tree (links onderaan) mochten blijven staan. Bovenaan kwam een print van de maan (die vind je hier) en een note to self 'Enjoy the little things'.

Ik vulde onderaan verder aan met:

· Always Kiss Me Goodbye (van Lotjedotje.nl, ik zag hem bij krisje__)
· I like boring things
· Hexagon

printables1

Ine van Studio Lala wees me door naar Don't let anyone dull your sparkle.

De lamp op de bovenste foto is de Space Walker Junior van Dark en het kussen komt van Goedoe, via Dawanda.

Welke quotes of printables geven jullie een prominente plaats in huis?

11 opmerkingen:

  1. Een vriendin van mij heeft die lamp ook. Ik vind die echt geweldig. Mooie compositie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's en mooie muur. En dankjewel voor de free printables. Fijne zondag daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke quotes en foto's op je plankjes.Ik mag geen nagels of schroeven in de muur doen omdat ik huur maar op dit moment heb ik in de living veel foto's in zwart/wit staan en in mijn naaihoekje hangen verschillende teksten met washi tape op...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. https://society6.com/product/grand-adventure_print#1=45 deze wil ik binnenkort ophangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wacht op het moment van een eigen huis en de mogelijkheid om dat helemaal in te richten :) Een kadermuur in de living staat alvast op het lijstje, tot dan ga ik met washi tape en leuke kaartjes/foto's mijn kotmuur te lijf. Maar de mooiste posters (zoals de Kidsdinge-maan die ik hier won), die moeten nog even wachten op ophangmogelijkheid zonder duimspijkergaatjes. Wat mij niet tegenhoudt om posters te kopen, natuurlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's en dito muur! Je brengt me op ideeën (ik weet echt niet hoe het aan te pakken bij ons thuis dus staan alle kaders voorlopig op de kast..).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ken dat :) Ik wilde een fotomuur, maar was bang om gaten te boren, dus stond alles ook heel lang op de kast.
      Nu ben ik wel blij dat het zo is uitgedraaid. Ik kan geregeld eens wisselen en er hoefde amper geboord te worden :)

      Verwijderen
  7. Hallo! Heel leuk! Mag ik vragen van waar je die plankjes hebt? Ze hebben toch een klein boordje zodat de kaders er niet afvallen hé? Of zie ik het verkeerd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klopt! Het zijn plankjes van Ikea, uit de reeks Ribba. Je vindt ze bij de fotolijsten en posters.

      Verwijderen