Een week als een wervelwind.

zaterdag 19 september 2015


Boy, I was wrong, toen ik vorige week nog heimelijk dacht dat deze week wel wat rustiger zou zijn. Ik had het nochtans kunnen weten dat iets hardop uitspreken altijd een beetje lachen is met het lot.

Op zaterdag filmden we (enfin, de Farmboy crew) een stuk van mijn #boostyourpositivity video. Jullie zagen op Instagram misschien al wat foto's voorbijkomen. Binnenkort gaan we er weer keihard tegenaan en we hopen dat jullie even enthousiast meedoen als de vorige keer. Ik moet nog even op mijn tong bijten over het hoe en wat, maar het zal de moeite zijn! Ik kan wel al lossen dat het een ongelofelijk fijne dag was met mensen die ik eigenlijk niet zo goed kende. Stuk voor stuk supersympathieke madammen. Merci om mee in dat avontuur te stappen!

Zondag waren we te gast op de voorstelling van Playmobils Super4 lijn. Ik zag er zoveel mensen die ik al lang niet meer had gezien en babbelde met gemak enkele uren weg, terwijl de kinderen volop speelden met alle Playmobil die stond uitgestald.
Daarna reden we door naar Fool de Wool waar we wat kindjes in wollen truien gingen shooten.
We sloten het weekend af met een geweldige onweer en een klein vermoeden dat het best een heftige week ging worden. Om maar te schetsen: de wederhelft en ik wisselden elkaar de hele week af en zagen elkaar pas weer deftig na 6 dagen. Dat is redelijk ongewoon in ons huishouden.

Vanaf toen ging het dus een beetje fout. Met mijn agenda, wel te verstaan. En misschien ook wel een beetje met de staat van mijn huishouden. Mijn agenda, die al aardig vol zat, slibde helemaal dicht. Gelukkig met een hoop fijne dingen. Met dank aan de beste collega van de hele wereld om mijn afwezigheid op te vangen!

Op maandag en dinsdag werk er hard gewerkt om al wat voorsprong te nemen op de volgende dagen. Dat was nodig. De stress kroop in mijn nek en ik schakelde uit frustratie weer over op mijn oude Wacom tablet in de hoop dat ik de week niet kreupel moest afsluiten. 's Avonds smeedde ik in allerlei compagnie├źn volop plannen voor een hoop fijne dingen (de aard van het beestje, zeker?).

Op woensdag reden we naar een productiehuis dat ons gevraagd had voor een casting. Geen man overboord als het niets wordt. Het was sowieso een belevenis voor de kinderen en het was fijn om te zien hoe hard ze op een gemak waren met een camera op hun neus. Wordt het wel wat, dan horen jullie het vast.

Donderdag mochten Kelly en ik onze voice over voor het #boostyourpositivity spotje inspreken in een professionele studio. Dat was cool. En fijn. En grappig ook. Good people, good fun.

Vrijdag filmden we nog een stukje voor de video. Ik liep en lachte en liep nog meer en rilde van de kou, but it was all worth it.

File 19-09-15 18 10 07File 19-09-15 18 09 42File 19-09-15 18 09 29File 19-09-15 18 13 29File 19-09-15 18 10 39File 19-09-15 18 10 22File 19-09-15 18 09 13boostyourpositivity1super4

Maar ondanks het geweldige boosten van mijn positivity was ik doodcontent dat ik op vrijdagavond languit met mijn kinders voor de tv kon hangen. En zij duidelijk ook.

"Ben je echt thuis vanavond, mama?"
"Ja, jongen, vanavond ben ik helemaal van jullie."
*slik*

Mocht iemand mij nog iets willen vragen, of een schitterend idee hebben dat mijn medewerking vereist, willen jullie dan alstublieft een weekje wachten? Misschien krijg ik dan eindelijk ook weer eens wat dingen afgewerkt. Mijn hoofd dankt u alvast.

8 opmerkingen:

  1. Hopelijk hebben jullie wat tijd samen kunnen doorbrengen in dit weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De foto met de ballonnen is mooi! Ik ben wel benieuwd naar de tweede editie van #boostyourpositivity. Hopelijk zijn de komende weken wat minder stevig en word je niet kreupel. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En de echtgenoot heeft jouw donderdag gespot in de buurt van die professionele studio, of dat vertelde hij toch 5 minuten geleden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Woensdag, bij de casting. Ik vroeg de weg en mijn frank viel plots dat het jouw man was :)

      Verwijderen
  4. Haha, die laatste zin is zo heerlijk herkenbaar! Duwde mijn lijf mij niet met alle macht in de zetel, ik was ook alweer met duizend dingen bezig :) Ik hoop mee voor volgende week meer rust, al is dat misschien ijdele hoop ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop dat je de batterijen wat kan opladen dit weekend en duim voor net iets meer rust volgende week! Spreek het gewoon niet hardop uit, want dat lot... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zal in de lucht hangen geloof ik... Hier ook zo. Ik ben net gestart met een nieuwe job waardoor ik amper adem krijg en net nu komen er tal van vragen op mij af. Maar je hebt mij wel weer warm gemaakt om mee te doen met boostyourpositivity! Ik zou zeker niet meedoen toen ik allerlei foto's op instagram zag..geen tijd, weet je wel..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De boostyourpositivity van het voorjaar was voor mij een echte "boost" om aan mijn blog te werken en nieuwe blogs te leren kennen! Ik ben dan ook razend benieuwd naar de nieuwe editie!

    BeantwoordenVerwijderen