Koningin

donderdag 25 februari 2016


Het lijkt misschien alsof ik een abonnement heb op weekends in Oostende, maar eigenlijk was het puur toeval dat we twee weken na elkaar naar de koningin der badsteden afzakten. De vorige keer gingen we met ons vijven, deze keer ging ik alleen.
Op de #boostyourpositivity blogbrunch suggereerde ik een blogloop en Heidi was zo vriendelijk om dat te organiseren. We waren met 8 en het was absoluut voor herhaling vatbaar. Voor foto's moet je hier zijn. Ik trok er na het douchen nog eens alleen op uit. Alleen met mijn fototoestel, that is. Zonder man, zonder kinderen, zonder tijdsdruk whatsoever.
Ik stapte van het zwembad tot de strekdam, dat is niet zo gek ver, maar wel een hele onderneming met zoveel wind. Veel foto's van hetzelfde dus, maar ik wou ze er hier wel per sé in, omdat alleen uitwaaien niet zo vaak gebeurt en daarom alleen al memorabel is.

altar
oostende_9
oostende_11
oostende_12
CHAIR
oostende_10
oostende_14
oostende_7
oostende_4
oostende_5
oostende_3
oostende_15

14 opmerkingen:

  1. Zalige foto's! Altijd welkom om nog eens te komen uitwaaien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doe ik zeker! Mét en zonder loopschoenen.

      Verwijderen
  2. Ik word helemaal zen van jouw foto's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn!
      Wat zou dat geven als je daar zou staan, zeg! ;-)

      Verwijderen
  3. Heerlijke foto's.
    Wat leuk om aan een blogloop mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je dan geen schrik met al die wind dat je fototoestel vol zand komt te zitten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Schrik niet, maar het is vast niet zo goed voor het toestel, dat is waar.

      Verwijderen
  5. Mooie foto's! Ik wil ook nog eens gaan uitwaaien aan zee, al hoeft dat niet per se alleen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En hoe was de blogrun? Jammer dat die voorbehouden was voor bloggers anders had ik je een leuk parcours in 't bosje kunnen tonen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn! Kort! Traag voor mij, dus zeker veel te traag voor jou, Mieke.

      Verwijderen
    2. Ha ja want "I don't even get out of bed for less than 20K" (vrij naar Linda Evangelista) ;-) ;-) ;-)

      Verwijderen
  7. Heerlijk. Wil er gelijk naartoe...

    BeantwoordenVerwijderen