Cadeautjestijd

woensdag 6 april 2016


Met een dagje vertraging: de winnaar van de voor het kaartje voor Helden van de Zee.

Gefeliciteerd, Rowan Eykens! Stuur je me je adres?

Ondertussen kreeg ik van de Oona's de vraag of ik geen zin had om een doos Duplo weg te geven. Het zal wel zijn! Als twee Legofans hebben wij de Legogenen volop doorgegeven. Duplo is dan ook al meer dan tien jaar lang een vaste waarde in huis. Ook nu de jongste al bijna 8 is is Duplo nog steeds niet weg te denken uit onze woonkamer. De constructies zijn iets geavanceerder dan in de kleuterperiode, wat van tijd tot tijd al eens resulteert in vierkantemetersgrote kastelen of een heuse kickertafel (insert rietstokken en Playmobilventjes). Om maar te zeggen: het is niet omdat er 2-5 op de doos staat, dat een kind er maar drie jaar mee kan spelen. Het duidelijkste bewijs: drie keer gezaag waarom ik die doos toch moest wéggeven. Enfin, welke moeder doet dat nu? Ik zag het ze zo denken.

Maar hé, er is volop Duplo in dit huis en weggeven is fijn, dus ik stuur deze doos graag naar iemand van jullie op. Wie zijn kans wil wagen op deze doos Duplo uit de nieuwe Around the World reeks, laat een reactie achter vòòr woensdag 13 april.


Duplo_AroundTheWorld

DUPLO_10805_Prod10805_Postcard_Boat (1)

beeldmateriaal © Duplo via Oona

130 opmerkingen:

  1. Ooh, die is gaaf! Ik kan me goed voorstellen dat je kids die duplo niet kwijt willen ;). Hier zouden de kindjes bij mij op school heel blij van worden!

    Groetjes,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier bleef de Duplo ook staan tot kleine zus een jaar of 9 was (en ik dus 14 :-)), wij vonden de grote blokken veel leuker dan de kleintjes, voor gigaconstructies! Maar een kickertafel, dat is echt wel origineel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, een kickertafel, de max! Je moet er maar opkomen... Mijn kinderen beginnen nog maar aan hun Duploperiode, dus mij zou je met die doos een heel groot plezier doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als kind was ik ook fan. Deze doos zou ik aan mijn neefje van 1,5 weggeven. Hij kan maar beter op tijd beginnen :-).
    Jule

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk is deze give away en meedoen dat doe ik zeker , mocht ik winnen dan zullen er bij ons heel blije kindjes rondlopen
    Groetjes
    Doortje




    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan er hier wel enkele bedenken die reuze blij zouden zijn met zo een Duplo doos en doe dus maar al te graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe ook graag mee ! Seppe zou er dolgelukkig mee zijn !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooooh wat zou dit een prachtig kado zijn voor onze 3 kinderen. Duplo is fantastisch en ik doe dus graag mee met deze super give away

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf zeg! Ik ken deze serie helemaal niet!
    Zoon word in april drie, dus die kan ik er ongetwijfeld blij mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een leuke serie zeg! Daar zal dochter van 1,5 blij van worden, en twee oudste zekerweten ook! ( ik zet hem ook vast op m'n Sint lijstje)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Cool! Pinguins en ijsberen, deze wil ik winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een mooie set! Hier twee duplofanaten, dus ik doe graag mee.
    Groetjes stipjes en datjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Annelies Crommelinck6 april 2016 om 19:34

    Hier worden de mooiste bruggen, kastelen, diertuinen,... gebouwd. Een walvis ontbreekt nog in de dierentuin, dat zou een topattractie zijn! Kickertafel, superidee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hier doe ook graag eens mee, voor dochterlief (anderhalf) die er binnenkort mee gaat kunnen spelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Twee kindjes tussen 2-5j die hier heel blij mee zouden zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Met plezier ding ik mee om mijn peuter hiermee blij te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow! Die walvis is alleszins welkom in onze Duplo-collectie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WoW! Leuk voor de neefjes! Zou zeer welkom zijn!
    Groeten Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh cool, ik doe mee, voor ons kleine nichtje. Al zou het hier precies hetzelfde scenario zijn: `waarom kunnen we die niet houden?' :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die walvis! Ik vind hem geweldig! En waarschijnlijk de kleine man ook ( zijn zussen zullen hem ook heel tof vinden) Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe ook graag mee. Hopelijk nog net op tijd voor de zoo-uitstap op 1 mei, dan kunnen we nog wat dieren oefenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zalig die eskimo! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super, ik doe graag mee. Er staan hier stapels dozen van mijn kinderen. Die spaar ik nu voor de kleinkinderen. Ze zijn 5 en bijna 2. Duplos komen dus goed van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ooooh hier zou mijn zoontje ni een klein beetje maar gigagelukkig van worden. Wij zijn net begonnen met de eerste duplo en al een succes dusss ik doe mee!! ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ooooh hier zou mijn zoontje ni een klein beetje maar gigagelukkig van worden. Wij zijn net begonnen met de eerste duplo en al een succes dusss ik doe mee!! ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ooooh hier zou mijn zoontje ni een klein beetje maar gigagelukkig van worden. Wij zijn net begonnen met de eerste duplo en al een succes dusss ik doe mee!! ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ooooh hier zou mijn zoontje ni een klein beetje maar gigagelukkig van worden. Wij zijn net begonnen met de eerste duplo en al een succes dusss ik doe mee!! ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oooh! Ik doe onmiddellijk mee! Hier een grote duplo fan in huis en een baby'tje dat ook wel met duplo zal spelen. Zowel het bouwen als het spelen met de duplo dieren is erg in trek!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik doe heel graag mee voor mijn 2 Duplofans van 1 en 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik doe ook graag mee voor een duplo doos. Hier spelen ze ook eigenlijk nog liever met duplo dan met lego.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Nostalgie!
    Ik was er als kind al zot van en nu speelt Janne er ook zo graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh, dat is een mooie doos! Met een 6 en een bijna 3jarige in huis wordt hier ook heel veel geduploot, en deze zou een mooie aanvulling zijn voor hun duplo dierentuin.

    Groetjes Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mijn petekindje van 3 zou hier dolblij mee zijn! Ik maak graag kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. De drie- en de vijfjarige hier in huis zouden hier nog een paar jaar hun hart aan op kunnen halen! Ik doe dus graag mee voor mijn jongens!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Duplo is hier ook de grote favoriet. Een aanvulling is dus altijd welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Duplo is hier ook de grote favoriet. Een aanvulling is dus altijd welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Nog geen Duplo in huis en we hebben hier een bijna 2-jarige. 't Is de moment om dat eens uit te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ja! Graag! Hier 4 duplofans tussen de 1 en 8 jaar oud!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Duplo en dieren staan hoog op de favorietenlijst, duplodieren staan aan de top dus ik doe heel graag mee! (ben trouwens ook heel benieuwd naar die kickertafel :-O)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Voor mijn Flor, die zot is van dieren en Lego en Duplo, waag ik ook mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. zo tof! vandaag tussen de pinguïns gewandeld, dus ik verwacht een kleine hype bij ons Oona (echt waar :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hier ook grote Duplo-fans. Voorlopig nog geen lego, daar zijn ze nog net te jong voor. Binnen een jaartje of zo zal dat hier ook wel beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Oh wauw, die willen wij ook wel winnen! Voor de kindjes, maar stiekem ook wel een beetje voor mezelf :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ook hier erg fan van duplo.Helaas is de collectie nog niet zo groot voor onze spruit van 2 jaar. Uitbreiding is dus zeker welkom!
    Liezel

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Duplo is hier het beste speelgoed in huis waar de kindjes zo mooi mee samen spelen en papa voor mooie constructies zorgt. Deze doos ziet ee super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. 2 duplofans hier, waarvan 1 ook zot van walvissen. Zo'n mooie kans kan ik echt niet laten schieten...

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ooooh hier zou mijn célestje zot van worden! Duplo wordt hier momenteel heel veel uitgehaald. Ook georges is fan. En het feit dat het allemaal diertjes zijn maakt het extra leuk voor mijn grote dierenvriendjes

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Oh! Ik doe ook graag mee. De jongste wordt bijna 2. En grotere broer en zus vinden dit ook zeker nog heel leuk!
    Alide Klein Elhorst

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ohja, Duplo, hier ook geweldige fans in huis! Ik doe graag mee 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Heel mooi!! Ik doe ook graag mee en waag m'n kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Walvis, Walvis, dans met mij! Kapitein Winokio zingt erover... Wij doen graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Waaaaauw, geweldige doos! Ik heb die duplofans tussen 1 en 5 jaar, dus dat gaan wij nog lang plezier aan beleven. Een mijn dochter hoor ik al verheugd roepen:' oh, dat past bij mijn koud-project!'

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik ben heel hard bezig ook legogenen door te geven aan mijn neefje van 2. Wat zou hij dit mooi vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Duplo, ik verbaas me erover hoe lang ze dat leuk blijven vinden. Mijn vijf kids inde leeftijd van 10 tot 2 spelen er gezamenlijk mee, zo leuk! Tof, die nieuwe reeks; ik waag een kansje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hier zou je ons dochtertje geel blij mee maken. Zij is zot van spelen in bad en ontdekt de wereld met duplo: met de tractor leen rijden, dieren laten stappen, blokjes van elkaar halen,.... Dus Duplo die mee in bad kan, dat zou wel geweldig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat geweldig hè , die duplo. Hier zijn we er ook gek op. Er worden hele verhalen bij verzonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat geweldig hè , die duplo. Hier zijn we er ook gek op. Er worden hele verhalen bij verzonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. SUPER !
    Ik doe héél graag mee! Misschien weet ik al heel stilletjes voor wie deze doos zou kunnen zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Mijn zoontje zou dit fantastisch vinden dus ik waag mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik doe graag mee voor mijn lieve metekind... in de hoop dat hij uitgroeit tot een even creatieveling als die van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik als full-time oppasoma zou met mijn kleinzoon Jeremiah graag met deze set willen spelen. Was vroeger zelf groot LEGO-fan later mijn twee dochters ook. Hun duplo heb ik helaas niet meer, wel nog wat LEGO uit mijn eigen tijd maar daar is hij nog wat klein voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Leuk! Ik doe graaaaaaaaag mee namens de kleine dames hier

    BeantwoordenVerwijderen
  64. o super! Dat zou hier zeker in de smaak vallen! Ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wauw, die wil ik wel winnen voor mijn dochtertje! Ik kan me zo de enthousiaste gilletjes al voorstellen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Cool! Ik doe graag mee voor die doos! Het ideale speelgoed vind ik, al verfoei ik het wel eens als heel mijn huis vol ligt, maar ach... meestal niet hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ik heb via deze weg nog nooit iets gewonnen, maar wie niet waagt, .... (blijft maagd hihi)
    Dit zou super zijn voor mijn zoontje, 3 jaar, momenteel gefascineerd door de dierenwereld!
    Alvast dank u voor de leuke wedstrijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik doe graag mee! Onze drie kleuterzoontjes zijn dol op Duplo en nog lang niet uitgespeeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Oooh, zo'n leuke duplo-doos zien wij hier ook wel zitten. Daar zouden we meerderen gelukkig mee kunnen maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  70. De oudste zoon is helemaal in zijn Duplo periode. Werkt aanstekelijk voor de jongere broer want die probeerd ook al om hele constructies op te zetten.
    Extra blokjes zouden hier zeker welkom zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Och wat een mooie doos duplo, ideaal voor onze zoon van 2,5!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ik wil de doos ook graag winnen voor mijn zoontje die gek is op dieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Een kickertafel, zalig :-)
    Hier is huis wordt vooral met lego gespeeld, maar mijn neefje en nichtjes spelen volop met Duplo, hier zouden ze superblij mee zijn. Past in het thema van 'pooldieren' die ik vroeger op de slaapkamermuur van een van hen heb geschilderd.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wauw! Ik doe graag mee. Mijn zoon van net 2 is nu al (net als zijn moeder) een echte fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Hier thuis drie duplofans van tweeënhalf, negenentwintig en dertig jaar :) Extra blokjes zeker welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. prachtig! Ik doe ook mee jong. 2 zonen van 2,5 en 4. nog jaren gebruiksgenot gegarandeerd dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Zelfs van duplo maak jij een aantrekkelijke foto. Dan kunnen we niet anders dan meedingen naar de hoofdprijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Als er ergens weggever-acties zijn, dan probeer ik altijd een kans te wagen voor de school van de jongens. Elk extraatje is daar welkom & zo kunnen er heel wat kinderen plezier aan beleven. Bij deze waag ik dus weer een kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ook hier een kleine fan in huis. Ik doe dus zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wij zijn ook allebei legofans. Klaas is voor de 'echte' lego nog wat te klein, maar deze duplo-doos zou ideaal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Mijn zoontje van anderhalf speelt nu al graag met Duplo. Hij zou de "pingi's" geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Duplo komt hier zeker en vast van pas, ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Oh, geweldig! Natuurlijk waag ik een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. O dat zou hier héél erg in de smaak vallen, laat maar komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Oh heerlijk hé. Ik heb hier een meisje in huis die daar een vreugdedansje zou voor doen. We gaan duimen

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Oh heerlijk hé. Ik heb hier een meisje in huis die daar een vreugdedansje zou voor doen. We gaan duimen

    BeantwoordenVerwijderen
  87. O geweldig, ik wil mijn kans ook wel wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Natuurlijk wil ik een kansje wagen.... Ik zou m wederom kado doen aan twee hele lieve mensen wiens zoontje super fan is walvissen....

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Ik wil ook mijn kans wagen :) lees veel mee op je blog maar reageer niet meer zo veel :)
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Als 'n NL adres ook kans maakt, dan doe ik graag mee! M'n oudste is nog altijd fan, nr. 2 begint bouwen ook leuk te vinden (naast 't slopen van de bouwwerken van z'n broer) en nr. 3 is op komst. Kan nog volop mee gespeeld worden dacht ik zo! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Super leuke duplo! Mijn dochtertje is grote fan van dieren, zowel in duplo-vorm als in het echte leven. Met die duplo zou ze wel graag spelen. Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Hier ook al veel geniet gehad van de duplo's toen mijn kinderen kleiner waren. De kleine vriendjes des huizes zouden met een nieuwe doos enorm in de wolken zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Hier is Duplo ook al een van de lievelingsspeeltjes. Ze is nog geen jaar, maar ze kan uren kijken naar de dieren en popjes (en daarna natuurlijk in de mond). Ook mama is stiekem fan van Duplo.

    BeantwoordenVerwijderen
  94. niets zo leuk om met duplo te spelen... Ik waag dus graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Oh cool, hier is Duplo ook zeer welkom, mijn dochter is 4 en mijn zoontje 1 dus daar spelen ze toch mooi 'samen' mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Onze kids zijn ook zot van de duplo apps. De sint bracht de duplo 'ijsjes' van de app in het echt en dat was een waar succes zowel voor onze 8-,6- als 2-jarige. Deze laatste lekte de ijsjes ook echt af, hilarisch. Benieuwd wat ze met deze doos zou doen. Wij wagen graag onze kans. Greetz.

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Duplo is bij ons thuis ook een succes. Het leuke is de zoon speelt nu met mijn duplo maar aangevuld met iets nieuws is nog leuker natuurlijk. Dus ook ik waag graag mijn kans! Zekers omdat het dieren zijn, dieren zijn bij ons thuis in op de moment

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Duplo is hier ook nog steeds een hit, bij alle vier. Vooral als er veel diertjes bij zitten, is het helemaal feest! Ik zou ze dus graag verrassen met zo'n mooie doos :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Wil graag m'n kansje wagen voor zo'n leuke duplo doos! De kindjes in mijn klas zouden er jaren speelplezier mee hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Oy oy, wij doen mee! Maar ik heb dat nooit zo in het reglement gelezen: mag je vanuit Nederland uberhaupt ook meedoen?

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Natuurlijk doen wij mee. Onze zoon van 2 is zot van dieren en van bouwen en een walvis heeft hij nog niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Ik doe ook graag mee! Met 4 kinderen is er al wel een hoop duplo in huis maar 't is voor de jongste van 2 jaar wel leuk om ook af en toe nog eens iets nieuws te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Ik doe mee! Misschien al iets teveel duplo in huis, maar deze is wel gaaf.
    1

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Mijn jongste legofanaat zou hier heel erg blij van worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Mijn jongste legofanaat zou hier heel erg blij van worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Ik doe ook graag mee! Met 4 kinderen is er al wel een hoop duplo in huis maar 't is voor de jongste van 2 jaar wel leuk om ook af en toe nog eens iets nieuws te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Ooooh seg! Wat een fantastischellende give-away! ik wil wel een lotje voor die twee Duplo-freaks hier... De oudste is 6, maar maakt met veel plezier de constructies voor zijn kleinet broer!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Ooooh seg! Wat een fantastischellende give-away! ik wil wel een lotje voor die twee Duplo-freaks hier... De oudste is 6, maar maakt met veel plezier de constructies voor zijn kleinet broer!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Sieglien De Roo9 april 2016 om 11:52

    jaaaaa, hier ook groot enthousiasme voor deze nieuwe Duplo creatie!
    throwback to my good ol' Duplo days while enjoying new Duplo entertainment times :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Jaa graag, onze dochter (1,5 jaar) begint nu echt een beetje te spelen met duplo! Nu maar hopen dat het ook een lego fan wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Oooh! Daar wil ik ook graag voor meedoen. Hier zit de driejarige volop in de duplofase. En om eerlijk te zijn, die echtgenoot van mij ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  112. supertof! Hier wordt ook nog volle bak met Duplo gespeeld hoor ook al is Lego net iets "cooler" in mijn kleuter zijn ogen. De baby speelt ook met Duplo.

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Zo lief dat je de doos weggeeft, ik kan me de blik in de ogen van je kinderen voorstellen. Mijn kinderen zouden dit ook niet gemakkelijk vinden want ze zijn grote duplo fans. Ik zelf vind die walvis eerlijk gezegd ook fantastisch! Ik neem graag deel!

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Heel leuke give-away. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Heel leuke give-away. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Oh ja, ik doe graag mee voor nichtje Lili!

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Ik ben zwanger van een eerste zoontje en dit lijkt me een ideaal welkomstgeschenk!

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Mijn zoontjes houden van duplo en beestjes, dus jaaaaa ik doe graag mee! :-)

    Http://tussensoepenpatatten.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Onze jongste dochter heeft een obsessie met iglo's, pinguïns en alles noordpool- en zuidpoolachtig én is een hevige duplofan, olé! Ik doe dus mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Die ziet er leuk uit! Goed voor onze 'Pingewing' fan hier thuis :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Waauw, wat een give away! Ik doe graag mee. En niet alleen onze dochter Nona speelt graag met de duplo's, ook mama en papa doen graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Ik speel graag mee! Ideaal geschenkje voor mijn kleine vent, die vandaag zo flink voor het eerst naar school ging!

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Wat zou ik dat graag winnen. Duplo is geweldig: tijdloos en onverslijtbaar. Wat een mooie doos!

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Ik doe ook graag mee. Hier is de Duplo ook nog een hit.

    BeantwoordenVerwijderen
  125. De 2 dochters hebben hier echt zoooooooveel gespeeld met duplo. Nu staat die nog steeds in de woonkamer voor het neefje! Ik waag dus zeker graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Eigenlijk te laat, maar misschien mag vandaag ook nog net? Ik doe heel graag mee, want mijn zoon en dochter van 4 en 2 kunnen er nog jaren mee vooruit!

    BeantwoordenVerwijderen