Lente? (en de uitslag van de Duplo wedstrijd)

donderdag 21 april 2016


Ik had het helemaal gehad met de winter. En als ik zo rond me keek was ik heus niet de enige. Dat je je het beste voelt in het seizoen waarin je geboren bent? Nou, hier gaat die vlieger niet op. Maar goed, het werd beter! De dagen werden langer en het eerste blote vel kwam weer te voorschijn. Voorlopig nog maar af en toe - die lente mag ook wel eens uit haar schulp komen -, want lopen met blote armen en blote benen... daar kan echt niets tegenop. Op echt blotebenenweer is het nog even wachten. Al laat de dochter zich dat niet aan het hart komen. Koude billen of niet, die hotpants, die zal ze dragen!

O en ijs 2

Dat de nieuwe zomerkleren al zoveel weken in de kast liggen - uiteraard omdat ìk zei dat het nog veel te koud was - wel, dat werd me niet in dank afgenomen. Ik merkte dat ze haar hotpants toch stiekem droeg op haar kamer. En dat het meisje-dat-het-altijd-koud-heeft het plots niet meer koud had als er nieuwe zomerkleren rond haar frêle lijf hingen.

fooldewool_kidscase4

Om de een of andere reden was ik blij dat er in de Kidscase collectie streepjes terug te vinden waren. Sinds F er is krijgen de jongens elk seizoen een Kidscase polo. Dat is een beetje een vaste waarde. Ze worden enorm vaak gedragen en blijven ook na heel veel wassen mooi. Streepjes + een polo in de collectie, dat kon dus niet anders dan in het mandje belanden. Voor O koop ik bijna altijd aansluitende stukken, maar deze top schreeuwt gewoon zon! zee! zomer! ijsjes!

fooldewool_kidscase2 fooldewool_kidscase6

De shortjes zijn trouwens ook geweldig. Moeilijk te fotograferen door de wafelstructuur maar lekker stevig en heel mooi van snit.
In combinatie met haar Mói t-shirt (voor jongens, meisjes, wie zal het zeggen?) lijkt ze een kleine, grijze muis, maar dat is ze allerminst.

Kidscase
fooldewool_moi
bloesem fooldewool_moi2
fooldewool_kidscase5

Wat ik jullie nog verschuldigd was: de uitslag van de Duplo wedstrijd! Dank je wel voor het massaal deelnemen. De Oona's en ikzelf werden helemaal blij van jullie enthousiasme.

De Noordpooldoos uit Duplo's nieuwe Around the World reeks gaat naar:

Abfabulies!

Stuur je mij een mail? Dan bezorg ik je de doos die hier iedereens ogen uitsteekt!

En wat doen wij ondertussen? Keihard aftellen naar het einde van het schooljaar! Weekends weggaan! Vakanties voorbereiden! En tussendoor: heel hard werken (mocht je je afvragen waarom het hier zo stil is). Wij zijn zoooooo klaar voor de zomer!

fooldewool_kidscase1
o_mio

Met dank aan Fool de Wool voor de fijne samenwerking en de altijd perfecte leveringen!

12 opmerkingen:

  1. Ik ben een augustusjarige en keihard in mijn nopjes op zonnige dagen. Misschien is dat verhaal van dat geboorteseizoen enkel van toepassing op zomerkindjes ;-) En oh wat vind ik O een schoon kind!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi al die streepjes! Als novemberjarige kan ik je helemaal volgen. Zon, zon, zon op ons lijf a.u.b.! Wel geen zweetzon graag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zon en streepjes gaan goed samen! Nu nog de zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knappe foto's! Die dochter van jou 'pakt' trouwens geweldig op foto! En nu aftellen naar die zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's en maaksels :). Bij iedere foto die ik de laatste tijd van jouw kinderen te zien krijg denk ik telkens: zo groot dat ze worden! De tijd staat niet stil.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke zomerse foto's! Kunnen we wel gebruiken tussen de hagelbuien door ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ge zult op een warme winterdag geboren zijn zeker :) mooie outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ge zult op een warme winterdag geboren zijn zeker :) mooie outfit!

    BeantwoordenVerwijderen