Life, lately

vrijdag 1 april 2016


Ik weet het, een maand niet bloggen, dat is er een beetje over. Een maand niet bloggen wil niet zeggen dat er niets te vertellen valt. Integendeel. Mijn agenda zat stampvol. Stampvol (nieuw) werk en stampvol activiteiten.

· Maart begon met een toevallige ontmoeten met een collega Instagrammer. Daar kwam koffie van en nog meer koffie en misschien ook nog iets dat grootser wordt dan alleen maar koffie. Om maar te zeggen: exciting times lie ahead of us.
· Ik nam een hoop kleine opdrachten aan voor deze jongens, zegde een concert af en trommelde last-minute een vriendin op om mij te vergezellen naar het BANFF mountain film festival.
· Het meisje en ik trokken naar Nijmegen voor een moeder-dochter weekend in de zon.
· Ik trok naar Antwerpen en ging het werk van Bruno bekijken in Gallery51, stopte even bij H A V E И voor wat gear voor de zoon en ging uit eten bij BACKYARD.
· Op weg richting Antwerpen stopte ik bij ARCK B&B om de boekvoorstelling van Evi mee te pikken. Daarover later zeker nog meer.
· We gingen naar Rinus kijken in het SMAK (en ik hoop stiekem dat we onze zondagse portie cultuur daarmee nieuw leven kunnen inblazen) en genoten van Dé Heldenfilm, Helden van de zee. Ook al zagen we hem dan al twee keer, het blijft genieten. Nog van dat, Ketnet!
· We zagen Tindersticks in de Bourla met Slumberland, oftewel Jochem Baelus van Echo Beatty in het voorprogramma. Verder te ontdekken, die sound installations.
· Ik ging eten met vriendinnen die er al bijna 3/4 van mijn leven zijn, soms ver weg, soms dichtbij. Rotterdam is coming up en voor onze nieuwe voordeur plannen we iets groters. (Voilà, het staat er. Geraak er nu nog maar onderuit!)
· Vriendin Riet nodigde ons uit voor een dagje Plopsaland, waar we heel hard gilden en ik voor het eerst in pakweg 15 jaar weer eens op een attractie zat. Dat was eigenlijk best wel genieten.

Maar die weggever dan? Wel, omdat een van ons niet mee kon naar Helden van de Zee hebben we nog een kaartje over. Wil je graag met je gezin de avonturen van de helden gaan bekijken, dan sturen we jou met plezier ons laatste kaartje toe. Geldig voor 1 persoon in om het even welke bioscoop (waar de film speelt, uiteraard). Interesse? Laat dan voor woensdag een comment achter, dan gaat het kaartje immers op de post, zodat jullie nog voor het einde van de vakantie in de bioscoop geraken.

maart2016

20 opmerkingen:

  1. Leuk! Wij hebben hier twee kaartjes liggen....maar hebben er drie nodig! ;-) Leuker dan nog eentje te kopen is eentje te krijgen natuurlijk. En omdat het mijn man zijn verjaardag is vandaag (geen 1 aprilgrap) waag ik zeker mijn kans! Groetjes. verelotte.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihihi! Ik zie mijn broer weeral ! ( op het werk van rinus )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, zelfde foto, anders gecropt :)
      Zondag nog eens terug, hoera!

      Verwijderen
  3. Mooi overzicht en weeral prachtige beelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi verslag van de maand maart zowel in tekst als in beeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier zeuren ze al even om naar die film te gaan kijken dus een ticket zou hier zeer in dank aangenomen worden 😄!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaw, wat een leuke maand zeg! Er bleef waarschijnlijk geen tijd over om te bloggen. Wij hadden (maakten) nog geen tijd voor de heldenfilm maar doen dit eerstdaags. Je "verloren ticket" willen wij gerust overnemen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. de Leenbossertjes1 april 2016 om 18:34

    Het was een drukke, maar hoogstwaarschijnlijk heel boeiende maand. Ik zou ook geen tijd hebben om te bloggen, dat is duidelijk!
    Wij hebben onze kids beloofd om één dezer naar de Kinepolis te gaan, hoewel wij eerder een kleinere cinema verkiezen. Na de lovende commentaren over Helden van de Zee kan ik mijn meiden deze film toch echt niet ontzeggen en dus ga ik vol spanning voor dit gratis ticket.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eentje voor mij dan, want mijn jongens zagen hem al zonder mij, maar zullen het super vinden om hem nog eens te zien. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier ook eentje die wel supergraag wil gaan!! Interessante maand achter de rug!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die van ons zouden de film ook graag zien. Ik waag dus graag mijn kans.
    Benieuwd naar je nieuwe projecten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die van ons zouden de film ook graag zien. Ik waag dus graag mijn kans.
    Benieuwd naar je nieuwe projecten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Met 5 kinderen is een gratis ticket altijd welkom! Zou super zijn voor deze vakantie nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wij wagen ook graag een kansje ! Dankjewel !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat was onverwacht keihard genieten ja. :-) En mijn helden gingen nog niet naar helden!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ben al benieuwd naar de 'nieuwe voordeur'-plannen! en Rotterdam is coming up zeg je…..doe jij mee aan de marathon? Moeilijk te overtreffen qua 'grootse plannen' toch! Alvast een happy birthday! En een schone voordeur :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben net terug van een onverwachtse namiddag Rotterdam. Geen marathon voor mij, dank je! De plannen zijn van een heel andere orde en de voordeur mag nog wel een klein jaartje op zich laten wachten :)

      Verwijderen
    2. goh, dat valt reuze mee hoor zo'n nieuwe voordeur…je moet die gewoon pimpen met een schone brievenbus of deurbel ;-). De mijne werd anderhalf jaar geleden geïnstalleerd (jawel , the big 4.0) en ik heb er geen moment last van gehad. maar dat lag misschien aan de fantastisch georchestreerde surprise party die ik op mijn dak kreeg:-)

      Verwijderen
    3. Ik hoop dat mijn vent dit leest, jong. Honestly.
      En voor mij zal jij er altijd 20 blijven uitzien.

      Verwijderen
  16. Ha, ha, lies, nu staat het er inderdaad zwart op wit en kunnen we er niet meer onderuit :-) vroeg genoeg beginnen plannen is de boodschap!

    BeantwoordenVerwijderen