Life, lately.

zaterdag 11 juni 2016


Dertig hele dagen zonder dat ik hier zelf kwam kijken. Dat moet toch een unicum zijn en het beste bewijs van hoe zot afgelopen maand was. Ik heb iets gejinxt, vrees ik, zo ergens begin 2016, want rustig was het weer allesbehalve. Mei was - hoe zal ik het zeggen? - best wel pittig. Terwijl maart en april druk maar fijn waren, bracht mei zo ergens in de helft geheel onverwachts een veel te volle kalender van het niet zo fijne soort druk. Maar ondanks alle zorgen vielen er in mei toch ook geweldig fijne momenten te sprokkelen.

· Mei startte onder een stralende zon in Yport.
· Het weekend erop bracht ik onder een nog stralender zon en in geweldig gezelschap door in Rotterdam. Ik heb een overload aan foto's waar ik dringend nog eens door moet gaan, net als een berg herinneringen die voor mijn eigen annalen wel nog eens in woorden mogen worden omgezet.
· Team BTTR kwam eindelijk nog eens samen!
· Ik werkte een week overuren bijeen om alles rond te krijgen voor het congres van mijn werk.
· Mijn moeder brak haar heup, en dat ene telefoontje kegelde ons beiden naar een situatie waar we niet klaar voor waren. Zij houdt van haar vrijheid en is letterlijk nooit thuis. Ik ben enig kind en kreeg de volledige verantwoordelijkheid over alle geregel. Niet fijn voor haar, extra uithuizigheid voor mij.
· Na twee weken van te weinig slaap, eindeloos veel kilometers met de auto, teveel koffie en behoorlijk wat stress vertrok ik naar de Ardennen voor een weekendje 'alles vergeten'. Missie geslaagd!
· Ik liep een schamele 35 kilometer en mis het lopen ondertussen geweldig hard. Die 150 kilometer van eind 2015... hoe kreeg ik dat toch voor elkaar?
· Ook maar 1 concert, deze maand, en ik had het eigenlijk dan nog afgezegd... Ik zag heel een heel Sportpaleis vol enthousiaste mensen bij Mumford & Sons en slaagde er nog net in om wakker te blijven. *geeuw*

En zo kwam het dat na 14 lange avonden zonder luie zetel mijn kinderen bijna smekend vroegen of ik er nu ├ęcht eens ging zijn voor bedtijd. Zo. Die zat. Nog heel even volhouden en dan eindelijk vakantie met favoriete drie zzz's: zon, zee en zwembad. Aaaah.

mei2016

5 opmerkingen:

  1. Inderdaad: EINDELIJK bijna vakantie; wij kijken er hier ook alvast heel erg naar uit! En naast de 3 zzz's staat er bij mij ook nog iets op mijn lijstje: 2 maanden detoxen van social media...nu al benieuwd of me dat zal lukken :). P.S.: veel beterschap voor je mama, niet fijn zo'n tijden...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zon, zee, zwembad... Geen Wales?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, het zzzzuiden, deze keer. Ook al was het helemaal mijn eigen keuze, het steekt toch wel een beetje dat er nog geen UK aan te pas is gekomen, dit jaar. Er zijn vage plannen voor Shetland, maar dat zal niet meer voor dit jaar zijn.

      Verwijderen
  3. Oh, die onderste in het midden, die quote van Erasmus... die zegt het wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lucky you!jij hebt vakantie!neem gewoon je loopschoenen mee,twee vliegen in 1klap.

    BeantwoordenVerwijderen