Fifty shades of blue

dinsdag 12 juli 2016



De vakantie is ondertussen in volle zwang, al werd er de eerste week bitter weinig gepresteerd (lees: educatief verantwoorde plekken bezocht). Dat lag voor een stuk aan mijzelf. Ik had het blijkbaar een half jaar geleden al voorzien dat ik minstens een week ging nodig hebben om weer enigszins op mijn positieven te komen na een hels voorjaar. De enige criteria voor onze vakantiehuizen in het zuiden waren dan ook: een zwembad en internet. Dat eerste vooral om mijzelf en de kinderen bezig te houden, dat tweede in principe om uitstappen te plannen, maar toegegeven, het wordt ook ingezet om de kinderen bezig te houden. Niet dat wij hen daar actief toe aansporen, verre van. Maar u weet misschien zelf ook hoe uw bloedjes zijn. De uren Minecraft en The Sims mogen dan wel serieus gereduceerd zijn, het is toch echt wel ongehoord als ze eens een dag niet mogen bouwen/kijken hoe het met hun gezin gaat. *zucht*

Untitled

Anyhow, dat zwembad dus. Waar we vorig jaar volop voor natuurlijk water gingen in de vorm van watervallen, meren en de zee, kozen we dit jaar voor 2x een zwembad en 1x zee. Zee is voor volgende week, maar die zwembaden, die leverden al wat fijne plaatjes op.


Untitled Untitled
Untitled
Untitled Untitled

Ik moet u niet zeggen wat mijn allergrootste droom is, zeker?

13 opmerkingen:

  1. ik heb dadelijk een vakantiegevoel als ik je foto's bekijk, ook al is het nog even voor ik zelf vakantie heb...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik droom hier weg aan mijn bureau...
    Geniet! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wie van jullie doet er aan frisbee? :-))) Als oud-international valt mijn oog natuurlijk meteen op die frisbee in het zwembad.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niemand, eigenlijk :) Ik vind het wel fijn om fijne, Belgische ondernemingen te steunen dus ik kocht wat spullen bij Get Horizontal. De kleren zijn geweldig, en de frisbee is een absolute zaligheid. Blij dat we eindelijk komaf hebben gemaakt met al die gratis frisbees. Wat een wereld van verschil en wat een genot om mee te frisbee├źn.

      Verwijderen
  4. Aaah heerlijk zeg! Geniet er maar van, hier is 't zoals vanoud vooral natuurlijk water uit de lucht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik krijg al een beetje vakantiegevoel hier achter de computer. Merci daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Blij dat je geniet! Je ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen