Zomer 2016

maandag 12 september 2016


Het is/was hier stil en dat heeft zo zijn redenen. Niet nodig om dat aan uw hart te laten komen. Ik heb een overload aan foto's van allerlei fijne momenten van de voorbije maanden, maar geen moed/energie/goesting om ze allemaal door te nemen, laat staan ze te bewerken en er iets bij te schrijven. Trek u daar maar niets van aan, alles komt goed, ook blogdieptepunten.

Het was niettemin fijn om te zien dat jullie hier ondanks alles nog steeds massaal komen lezen. Dat er weer volop pennenzakken en boekentassen zijn gemaakt. Dat het ondergoedpatroon zijn weg heeft gevonden naar de hoop tricotrestjes die daar toch maar liggen en dat sommigen onder jullie zelfs de moeite namen om mij te laten weten dat jullie gewoon naar Etretat zijn afgezakt, of dat Wales hoog op het te bezoeken lijstje staat, alleen maar omdat ik jullie daar goesting in heb gegeven.

Zomer 2016 was lang, warm en niet zo ontspannen als ik had gehoopt, maar er is beterschap in zicht. Hoop ik.

Mijn Instagram feed was de beste plek om te zien waar we zoal uithingen. Ik werk aan een update van de zomer, maar zolang het voelt als mo├ęten zal ik het nog even zo laten. De goesting komt stilaan terug, net als de energie, so bear with me.

COOL POOL • Final pool. Two-layered. Definitely had its best years behind it, but the views are stunning. #pool #poollife #iloveswimming #summerholiday #summershere #wanderlust #stayandwander #goplayoutside #vivelafrance #dordogne #fiftyshadesofblue #marc FINDING OONA • Modern day kids filming themselves. Leaves me to simply watch the footage. #underwater #underwaterphotography #gopro #goprohero #pool #poollife #summershere #goplayoutside #lazydays #thegoodlife #ouestleswimmingpool #swimming #swimmingkids HEAVEN • is a swimming pool at sundown #poollife #swimmingpool #sunset #sundown #summerholidays HOMEBOUND • Bye, bye beautiful beach #beach #beachlife #sea #clouds #summerholiday #anotherescape #roamthisplanet #goplayoutside #outdoors #travel #travelgram #wanderlust #stayandwander #belgianblogger CASERNES • Beautiful evening light at this crossroads of nature, surf, art and history. #catchthelight #surf #graffiti #instagraffiti #streetart #streetarteverywhere #bunker #ww2 #worldwar2 #beach #seascape #ocean #sunset #travel #travelgram #wanderlust # NO POSING • Sometimes I'm just lucky, turning around and spotting this. No posing, just simple, unconditional love right there for me to capture. #unconditionallove #brothers #momswithcameras #kids #twopeasinapod #theygrowupsofast #childhoodunplugged #the COOL DOWN • Dipping our feet into the ocean to cool down after 4 days of 37 degrees was today's top of our list priority. #firstworldproblems #ocean #beach #sea #seascape #outside_project #goplayoutside #outdoors #neverstopexploring #exploremore #waves #s JULY • This sums up July really nicely; nature + history + sunshine + dunes + mr. f doing one of his numerous silly walks, in his undies, soaking wet of course as he just accidentally 'fell' into the sea. #dowhatmakesyouhappy #bunker #history #beach #seas The end of summer. Winter's coming.

5 opmerkingen:

  1. Neem je tijd, wij wachten wel. En genieten intussen van je prachtige foto's. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. neem je tijd... ondertussen geniet ik van de mooie foto's bij deze blog post!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben blij als er hier iets verschijnt! Neem je tijd maar.

    BeantwoordenVerwijderen