September

zaterdag 1 oktober 2016


September ging van een all time low naar voorzichtig optimistisch zijn, met daarin 9 dagen New York. Het was een periode waarin ik alles in vraag stelde en waarin ik twijfelde of ik wel zou gaan terwijl ik eigenlijk beter thuis kon zijn, maar waarbij ik tegelijk besefte dat ik dringend weg moest, zodat ik wat ademruimte kreeg om los te laten, te vergeten en gewoon kon genieten van alle nieuwe indrukken. Het bleek een keerpunt. Ik kwam minimaal gejetlagged en heel wat hoopvoller terug naar huis. Ik ploeg mij momenteel door enkele duizenden foto's, maar op tijd en stond zien jullie hier wel het een en ander passeren.

Uiteraard draaide september ook om school en maakten we in dat kader ons voornemen waar om elke dag te fietsen. Meer dan 200 autokilometers uitgespaard. Voor de rest: veel zee, wat streetart (Pol Cosmo zijn bij op mijn voorgevel ontdekken bleek een hele fijne verrassing) en heel beperkt, wat fijne ontmoetingen en events met lieve mensen.

In oktober hoop ik nog wat zonnestralen mee te pikken en genoeg kilometers te malen die mij energie mogen geven voor de gevreesde donkere herfst- en wintermaanden.

EMPIRE STATE • On a high. #empirestatebuilding #manhattan #streetphotography #bnw_globe #bnw_city #newyork #nyc #visitnyc #usa #travelusa #travelgram #wanderlust #stayandwander #roamtheplanet #mytinyatlas #openmyworld #welltravelled #passionpassport #weli TINY MOMENTS • Great memories. #beach #sea #seascape #sunset #landscape #clouds #travel #weekendescape #wanderlust #stayandwander #anotherescape #roamtheplanet #getoutside #outdoors #outdoor_project #letsgetlost #mytinyatlas #theoutbound #goplayoutside #o FLATIRON • Probably my favorite building in NYC #flatiron #flatironbuilding #manhattan #usa #visitusa #visitnyc #travelgram #wanderlust #roamtheplanet #architecture #anotherescape #minimal #vsco #vscogood #belgianblogger NOOOO! • 'We don't want the weekend to end. Come and catch us if you can, mom.' 💙 wet Saturday sunsets in September. #beach #sea #seascape #sunset #landscape #clouds #travel #weekendescape #wanderlust #stayandwander #anotherescape #roamtheplane BOAT • Last day in Ghent before crossing the ocean to visit another city by the water. #ghent #visitgent #gentstagram #ghentbyboat #reflection #medieval #architecture #wanderlust #stayandwander #anotherescape #roamtheplanet #neverstopexploring #exploringt SUM • Beach + @filmfestivaloostende + new discoveries on The Crystal Ship tour = perfect day in Ostend. #beach #autumnbeach #sea #seascape #landscape #travel #travelgram #wanderlust #stayandwander #anotherescape #roamtheplanet #agameoftones #getoutdoors # POST PLAZA • Zo'n heerlijke mensen gesproken op het press event voor de officiële opening van het Post Plaza gebouw. Zoveel energie gevoeld. Zo hard gelachen om de speech van Jan Matthys. Zo schandalig verwend ook. Merci, @sissyboy1982, @menatworkonline e 💕 • Woke up this morning, don't believe what I saw. Not a million bottles washed upon my shore, but a real and very pink @polcosmo bug at my front door. I heard something, yesterday, but I simply assumed the neighbors were putting out their whe Let go

6 opmerkingen:

  1. Topfoto's, zoals gewoonlijk. En oktober, dat wordt een topmaand waarin de nazomer blijft duren. Ik kijk alleszins uit naar de warme kleurenovervloed die eraan komt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik duim voor een oktober waarin je de nodige energie kan opdoen voor de winter! En man man man, jouw foto's!!! Die scherpte, die lijnen, die helderheid, die prachtige lucht op de foto's aan zee... prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sluit mij volledig aan bij miemadememories. Prachtige foto's! Blij dat je een keerpunt hebt kunnen vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw foto's zijn zo zo wauw dat ik er alleen van kan dromen om mijn Nikon ooit tot soortgelijks aan te zetten. Zeker als ik terugdenk aan de allereerste Oontjesdagen: wat werd jij op korte tijd geweldig professioneel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een fijne oktobermaand met veel ademruimte wens ik je.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joepie! Pol Cosmo in de blog van Oontje! :-D

    BeantwoordenVerwijderen